Tragiczny los artysty.

Data: 2014-09-27 14:43:45
Autor: Marek
Tragiczny los artysty.
http://www.pudelek.pl/artykul/71505/znany_muzyk_ostrzega_mlodych_nie_idzcie_moim_sladem/?utm_source=o2_SG&utm_medium=Hotspot&utm_campaign=o2#

Chyba kiepsko dobieral nazwy zespolow, w ktorych gral...
No i jeszcze moglby cos z tym nosem zrobic.

Data: 2014-09-28 00:10:49
Autor: silvio balconetti
Tragiczny los artysty.
Am 27.09.2014 um 23:43 schrieb Marek:
[...]

Rownie ciezko przeda liczni pisarze, malarze, aktorzy, sportowcy, kasjerki w supermarketach, bibliotekarki, przedszkolanki, nauczyciele, kierowcy, humanisci itd. Talent i ewentualne zaslugi nie musza przekladac sie na pieniadze. Nie ma przymusu wykonywania okreslonego zawodu. Mozna miec wiecej zawodow, uczyc sie, oszczedzac, znalezc bogatszego partnera itd.
A co pisza inni?
Np. >Proponuję rzucić palenie, będzie pan miał ok. 300 złotych miesięcznie na prezent przynajmniej dla jednego dziecka. W następnym miesiącu można kupić prezent dla kolejnego dziecka, a bez palenia papierosów będzie pan zdrowszy.<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-09-28 01:19:32
Autor: szklanynocnik
Tragiczny los artysty.
użytkownik silvio balconetti napisał:

Rownie ciezko przeda liczni pisarze, malarze, aktorzy, sportowcy, kasjerki w supermarketach, bibliotekarki, przedszkolanki, nauczyciele, kierowcy, humanisci itd.

A szambonurka czy pracownika ukladajacego klepki stac na na 4 litrowe auto.

Ciekawie sie porobilo, wiadomo wszyscy nie moga spiewac, pisac tworzyc
"wartosci intelektualnych", ktos ten gnoj z chlewa musi wywozic:)

Tylko kosciolkowi mieli na tyle rozumu i probowali naprawic to
co spierdolil rzad, czyli organizowali warsztaty dla bezrobotnych w zawodach takich ktore rzeczywiscie sa potrzebne na rynku.

Data: 2014-09-28 10:44:52
Autor: u2
Tragiczny los artysty.
W dniu 2014-09-27 o 23:43, Marek pisze:
[...]

GABBA-GABBA-HEY!!!:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-28 10:57:42
Autor: ApostatA
Tragiczny los artysty.
[...]

niech jeszcze wysnuje teorie, ze to przez piratów, to upadne ze śmiechu. Brygada Kryzys nie ma nawet jednego seeda na torrentach.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-09-28 03:51:45
Autor: szklanynocnik
Tragiczny los artysty.
użytkownik ApostatA napisał:

niech jeszcze wysnuje teorie, ze to przez piratów, to upadne ze ¶miechu. Brygada Kryzys nie ma nawet jednego seeda na torrentach.

Odpowiedz jest bardzo prosta, ma niemedialna twarz lub tworzy cos co nie ma brania.

Data: 2014-09-28 12:54:35
Autor: u2
Tragiczny los artysty.
W dniu 2014-09-28 o 12:51, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Odpowiedz jest bardzo prosta, ma niemedialna twarz lub tworzy
cos co nie ma brania.

nigdy nie stworzyl czegos co by mialo wieksze branie, typowy punk:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-28 04:38:14
Autor: leming.show
Tragiczny los artysty.
To niech uczy sie od pejsow przedsiebiorczosci, albo zajmie czyms z czego jest moneta:)

Tak wlasciwie to podziwiam operatywnosc typu kapitalistycznego:)
u pejsow, a np. w metho napisali aby zbierac kasztany, w łikend jak pisali mozna zarobic 500zł:) Nie wiem po chuj komus kasztany
ale widac pejsy znalezli okazje do zarobku, i to siem chwali:)

Data: 2014-09-28 13:54:26
Autor: u2
Tragiczny los artysty.
W dniu 2014-09-28 o 13:38, leming.show@gmail.com pisze:
w metho napisali aby zbierac kasztany, w łikend
jak pisali mozna zarobic 500zł

szał mać kurwin, szał:)

Data: 2014-09-28 05:12:29
Autor: leming.show
Tragiczny los artysty.
użytkownik u2 napisał:

> w metho napisali aby zbierac kasztany, w łikend

> jak pisali mozna zarobic 500zł

szał mać kurwin, szał:)

Dla czesci moze i szal, ja za taka kwote nie wstaje z lozka:)

Co tam im wsi na premiera wsadzilo, to majo:)

Data: 2014-09-28 14:47:28
Autor: u2
Tragiczny los artysty.
W dniu 2014-09-28 o 14:12, leming.show@gmail.com pisze:
ja za taka kwote nie wstaje z lozka

to ty mac qrwin w burdelu robisz jako meska dziwka ?:)

Data: 2014-09-28 23:18:07
Autor: silvio balconetti
Tragiczny los artysty.
[...]

Jak juz wspomnialem, wielu znanych aktorow, pisarzy, muzykow, artystow imalo sie innych zawodow, a w czasie wolnym oddawalo sie swoim hobby. Mniej zaradni biedowali lub byli utrzymywani przez zony czy rodziny. Nawet komuna nie byla w stanie wszystkich wspierac, kwaterowac w domach pracy tworczej itp.
Aktorzy i piosenkarze, ulubiency nasi lub naszych rodzicow narzekaja czasem na niskie emerytury. Nie placili na ZUS, nie oszczedzali, a teraz cienko przeda. Zaradniejsi biora sie za reklamy, ida do telewizji, radia, gazet, daja koncerty.
Nie lepiej jest z pisarzami, muzykami, piosenkarzami ery internet. Mlodzi i starsi za darmo sciagaja muzyke, kopiuja teksty. Tylko autorzy bestsellerow moga utrzymac sie z pisania. Muzycy i grupy z gornej polki moga spokojnie patrzec w przyszlosc. Ale i oni coraz mniej dostaja za plyty, lecz za wystepy w telewizji, koncerty, odtwarzanie utworow w radio, na koncertach sprzedaja koszulki, plakaty, breloczki i inne dewocjonalia. Temu biadajacemu panu proponuje, zeby mlodym nasladowcom poradzil zdobycie praktycznych zawodow oraz polaczenie talentu i hobby z odpowiednim marketingiem.