Tragiczny wypadek w Marsa Alam

Data: 2010-11-01 19:55:01
Autor: WiesiekUMPC
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
Brakowalo kogoś ktoby powiedizał jednoznacznie ... dzisiaj nie nurkujemy.
Miałem do czynienia z dwona podobnymi sytuacjami. Wszystko skończyło sie OK, ale mimo wszystko cały czas sobie wyrzucam że nie powiedziałem STOP. Uległem organizatorowi nurkowania.
Czy w Waszej grupie był KTOŚ kto mógł/powinien podjąć taka decyzję?
Wiesiek

Data: 2010-11-02 09:09:50
Autor: Wojtek
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
Witam kolegów. Tydzień temu nurkowałem w Marsa Alam i rzeczywiście warunki
zmieniały sie co godzinę, tak że można było wypłynąć statkiem na morze, przy gładkiej tafli, a wrócić już w sztormie (silne wiatry). Nurkowałem tez przy rafie gdzie na kilku metrach pod wodą była poreczówka i rzeczywiście dało się zauwarzyc silny prąd wsteczny wynoszący w kierunku otwartego morza. Rafa ta znajdowała się przy rozpoczętej budowie hotelu, niestety nazwy nie pamietam. Na szczęście nurkowanie (9 osób) było silnie zabezpieczane przez dwóch divemasterów i jednego instruktora,prąd był silny ale do przejścia , czepiając się swobodnie liny. Moje pytanie wiąże się z tym: jaka grupa nurkowała (po nas przyjeżdzali koledzy z Bielska) i która baza w Marsa organizowała to nurkowanie. Pozdrawiam Wojtek

--

Tragiczny wypadek w Marsa Alam