Tragiczny wypadek w Marsa Alam

Data: 2010-11-04 12:57:23
Autor: vaga
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
On 31 Paź, 19:39, viti44 <rozwa...@wp.pl> wrote:

Do rzeczy proszę. Wciąż nie wiemy KTO organizował wyjazd i KTÓRA baza
w Marsa Alam obsługiwała nurkowania.
Niech śmierć tej dziewczyny nie będzie tak koszmarnie bezsensowna.

Data: 2010-11-05 00:31:00
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "vaga" <vaga.wg@gmail.com> napisał w wiadomości news:1000a3ce-e98f-4aaa-8e66-e23c5ed2908ba37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Co trzeba zrobić żeby śmierć była sensowna?
Czy jak już to ustalimy, to będą nowi chętni do sensownej śmierci?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-04 16:51:20
Autor: vaga
Tragiczny wypadek w Marsa Alam

Co trzeba zrobi eby mier by a sensowna?
Czy jak ju to ustalimy, to b d nowi ch tni do sensownej mierci?

Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi. Jej smierć jest bezsensowna, ale
mozna i trzeba uswiadamiac ludzi z KIM
NIE nurkowac, by ustrzec sie podobnych wypadkow.

Data: 2010-11-05 08:04:27
Autor: Wiesiek
> [...]

mozna i trzeba uswiadamiac ludzi z KIM
NIE nurkowac, by ustrzec sie podobnych wypadkow.

Oczywiscie pod pojęciem "KIM" rozumiesz bazę nurkowa i "polskiego organizatora" tego nurkowania.
Wiesiek

Data: 2010-11-05 02:52:51
Autor: vaga
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
On 5 Lis, 08:04, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Oczywiscie pod poj ciem "KIM" rozumiesz baz nurkowa i "polskiego
organizatora" tego nurkowania.
Wiesiek

Własnie o to chodzi!!! Trzeba piętnowac skrajną nieodpowiedzialnosc i
bezmyslnosc divemastera.
Wciaganie do kanionu i czolganie po dnie na glebokosci 10 m ludzi
ktorzy maja 30-40 bar w butlach
to szczyt glupoty i braku wyobrazni.

Data: 2010-11-05 12:26:45
Autor: Maciej
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
ktorzy maja 30-40 bar w butlach

30 bar w 12 l butli to zaledwie 360 l powietrza.
Stres i zmęczenie powoduje zużycie załóżmy 25 l powietrza na minutę (jeśli
nie więcej).
Do tego głębokość 10m to dwa razy więcej - 50 l na minutę.
Z tego szacunkowego obliczenia wynika, że powietrza starczyłoby na około 7
minut.
Trochę mało...

Data: 2010-11-07 09:13:17
Autor: centaur000
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
No tak i dalej nie wiemy kto był organizatorem.....

Pozdr. Wojtek

Data: 2010-11-07 09:20:25
Autor: DŻejKej
Tragiczny wypadek w Marsa Alam
>No tak i dalej nie wiemy kto był organizatorem.....

Pozdr. Wojtek

z tego co wiem Wojtek nie prowadził tego nurka

jk

Data: 2010-11-09 09:01:40
Autor: centaur000
Tragiczny wypadek w Marsa Alam

> Pozdr. Wojtek

z tego co wiem Wojtek nie prowadził tego nurka

jk
pewnie że nie, bo był wtedy w Polsce.
 Pozdr. Wojtek

--