Trail Blazers na wylocie

Data: 2009-04-28 13:19:48
Autor: L'e-szczur
Trail Blazers na wylocie
On 28 Kwi, 16:05, promycz...@interia.pl wrote:
Zachęcam do poczytania i skomentowania (jeśli ktoś ma ochotę, zachęcam
do komentarzy na blogu)http://pawelpomianek.salon24.pl/103225,playoffs-nba-trail-blazers-na-...

Hmmm - nie ufam ludziom piszacym o Wigilii Paschalnej i G4 playoffs na
jednym wydechu klawiatury. Jakos mi to nie pasuje. Wybacz, ale nie
bede czytal na blogu, ale wrzucaj tu przedruki jesli nie chodzi Ci
wylacznie o generowanie ruchu na stronie.

Ciekaw jestem, co myślicie o rywalizacji Portland-Houston.

Jest zacięta.

Przyznam, że nie śledziłem ostatnio dokładnie zbyt wielu wątków.

A bo my sie aktualnie klocimy o dane sprzed kilku lat. Dyskusja o
playoffs 2009 odbedzie sie w 2011.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 07:48:58
Autor: Szczepan Radzki
Trail Blazers na wylocie
L'e-szczur pisze:
[...]

Nie bądź taki pewny. Ja prowadzę kalendarz PRSK i na 2011 jest zaplanowana dyskusja Iverson vs Billups, cienie i widoki na przyszłość w   kontekście trejdu z Denver do Detroit/z Detroit do Denver. W 3 postach, w dalszej części topicu zaczniemy rozprawiać o wyższości tablic rejestracyjnych z Motown nad pogodą w Collorado. Poza tym to nie Ty decydujesz co będziesz tu wypisywał.;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-28 22:53:19
Autor: L'e-szczur
Trail Blazers na wylocie
On 29 Kwi, 07:48, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
> [...]

zaplanowana dyskusja Iverson vs Billups, cienie i widoki na przyszłość w
  kontekście trejdu z Denver do Detroit/z Detroit do Denver.

A co mnie to? Grunt, ze Bibby jest lepszy od Ivera ;-)

W 3 postach, w dalszej części topicu zaczniemy rozprawiać o wyższości tablic
rejestracyjnych z Motown nad pogodą w Collorado. Poza tym to nie Ty
decydujesz co będziesz tu wypisywał.;>

A to zalezy czy bede zakladal watki czy tylko bede dolaczal. Bo od
dzisiaj jak bede zakladal nowy watek to od razu z zastrzezeniem, ze ja
mam absolutna racje, a kto sie z tym nie zgadza - nie ma prawa w nim
sie wypowiadac. Czyli piszemy rozprawke na temat "Kto jest twoim
idolem i dlaczego akurat Lenin". ;)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-29 00:35:32
Autor: sooobi
Trail Blazers na wylocie
A to zalezy czy bede zakladal watki czy tylko bede dolaczal. Bo od
dzisiaj jak bede zakladal nowy watek to od razu z zastrzezeniem, ze ja
mam absolutna

Ty od zawsze w kazdym watku na prsk masz absolutna racje.

pzdr

Data: 2009-04-29 23:26:42
Autor: L'e-szczur
Trail Blazers na wylocie
On 29 Kwi, 09:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> mam absolutna

Ty od zawsze w kazdym watku na prsk masz absolutna racje.

To czemu uparcie probujesz pokazac ze jej nie mam?

Data: 2009-04-29 23:37:44
Autor: wiLQ
Trail Blazers na wylocie
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Nie bądź taki pewny. Ja prowadzę kalendarz PRSK i na 2011 jest zaplanowana dyskusja Iverson vs Billups, cienie i widoki na przyszłość w   kontekście trejdu z Denver do Detroit/z Detroit do Denver.

Ale za to offseason w 2010 mamy juz odbebnione ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-30 08:14:15
Autor: Szczepan Radzki
Trail Blazers na wylocie
wiLQ pisze:
[...]

Bo dla nas chronologia i ramy czasowe nie istnieja, nie będziemy przecież traktować świata w tak prosty sposób ;)
Szczepan Radzki

Data: 2009-04-29 12:25:29
Autor: Nieszpory
Trail Blazers na wylocie
Użytkownik "L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:156ad1f6-84f5-4702-9d8c-91d1d2907d9fc18g2000prh.googlegroups.com...

Przyznam, że nie śledziłem ostatnio dokładnie zbyt wielu wątków.

A bo my sie aktualnie klocimy o dane sprzed kilku lat. Dyskusja o
playoffs 2009 odbedzie sie w 2011.

        Przyznam, że to dla mnie post roku :).

        CEO later
        -- Nieszpory

Data: 2009-04-29 03:34:12
Autor: L'e-szczur
Trail Blazers na wylocie
On 29 Kwi, 12:25, "Nieszpory" <b...@null.com> wrote:
Użytkownik "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:156ad1f6-84f5-4702-9d8c-91d1d2907d9fc18g2000prh.googlegroups.com...

> Przyznam, że nie śledziłem ostatnio dokładnie zbyt wielu wątków.

A bo my sie aktualnie klocimy o dane sprzed kilku lat. Dyskusja o
playoffs 2009 odbedzie sie w 2011.

        Przyznam, że to dla mnie post roku :).

A wszystkie czytales? Bo ja nie byłem w stanie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-30 09:26:09
Autor: Nieszpory
Trail Blazers na wylocie
Użytkownik "L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:b87276dd-8599-4397-a204-

        > A wszystkie czytales? Bo ja nie byłem w stanie ;-)

Skąd - nie jestem w stanie wszystkiego nawet zrozumieć... :), więc wyłapuję wyłącznie przejawy zdrowego humoru!

CEO later
-- Nieszpory

Trail Blazers na wylocie