Trailery

Data: 2010-03-14 22:50:19
Autor: Marcus Wright
Trailery
Heja,

Zwyczajowo szukam najnowszych trailerów @ trailers.apple.com, ale zauważyłem, że wielu zajawek i teaserów tutaj nie ma. Moglibyście - proszę - podać mi inne sprawdzone strony z trailerami? Dziękuję z góry!

Data: 2010-03-14 23:28:33
Autor: Tiber
Trailery
Silly, silly Marcus Wright nabazgrału:

Moglibyście -
proszę - podać mi inne sprawdzone strony z trailerami?

Gdy jeszcze byłem fanem trailerów wszystko brałem z
http://www.jurassicpunk.com. Polecam.

--
tbr

Data: 2010-03-15 12:39:55
Autor: frank drebin
Trailery
Marcus Wright wrote:
[...]

Ale po co strony?
wejdź na Youtube, wpisz trailer i viola.
Masz różne rodzaje sortowania, rózne jakości, HD tez jest.

Data: 2010-03-15 13:05:07
Autor: Marcus Wright
Trailery
Ale po co strony?
wejdź na Youtube, wpisz trailer i viola.
Masz różne rodzaje sortowania, rózne jakości, HD tez jest.

Ale nie masz pojęcia co jest nowe, a co nie. Strona podana przez Tibera ma takie info. :)

Data: 2010-03-15 14:59:05
Autor: frank drebin
Trailery
Marcus Wright wrote:
[...]

pewnie że nie.
Choć sortowanie daje namiastkę tego, choćby przez datę wrzucenia razem z liczbą wyświetleń.
Ale filmy niszowe się nie złapią na ilość wyświetleń :(

Na plus (lub minus) można zaliczyć, pojawianie się w wynikach filmów nie nadchodzących ale tych, które były już w kinach a nam umknęły.

Data: 2010-03-16 11:57:24
Autor: Quentin
Trailery

Trailery