Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów

Data: 2009-03-15 08:22:35
Autor: cytryna
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów ~czytelnik netu   dzisiaj, 06:54
20 lutego 2008 roku w Niemieckim Parlamencie w Monachium odbyło się posiedzenie poświęcone Traktatowi Lizbońskiemu. Na spotkaniu tym profesor Schachtschneider z uniwersytetu w Noremberdze wydobył na światło dzienne dotychczas przemilczany paragraf. Profesor wyjaśnił, że ów nieznany paragraf oznacza, że wraz z ratyfikacją Traktatu Lizbońskiego przywrócona zostanie w Europie kara śmierci. Kara ta nie jest zapisana w żadnym osobnym traktacie lecz jako przypis, ponieważ wraz z traktatem reformującym Unię Europejską, akceptujemy również Kartę Praw Podstawowych która mówi, że nie ma kary śmierci - lecz później jest przypis który mówi o wyjątkach  Pozbawienie życia nie będzie uznane za sprzeczne z tym artykułem (czyli zakazem kary śmierci - przypis Redakcja), jeżeli nastąpi w wyniku użycia siły, która jest co najmniej absolutnie niezbędna: a) w obronie jakiejkolwiek osoby przed bezprawną przemocą; b) w celu wykonania zgodnego z prawem zatrzymania lub uniemożliwienia ucieczki osobie zatrzymanej zgodnie z prawem; c) w działaniach podjętych zgodnie z prawem w celu stłumienia zamieszek lub powstania.' Ponadto  Kraj/stan może stworzyć klauzulę dla kary śmierci w odniesieniu do czynów popełnionych w czasie wojny lub nadciągającego zagrożenia wojną; taka kara będzie zaplikowana tylko w instancjach (ułożonych) w ramach prawa i w zgodności z jego klauzulami.' Profesor Schachtschneider zaznaczył, że klauzula ta jest czymś wyjątkowo skandalicznym, ponieważ wyraźnie została zamaskowana w traktacie pod postacią przypisu do przypisu i poza ekspertami nikt nie zdołałby go odkryć. Podsumowując, w całej Unii Europejskiej będzie można zabić osobę, która zaatakowała drugą osobę, osobę próbującą zapobiec aresztowaniu drugiej osoby lub pomagającej jej w ucieczce po zatrzymaniu, będzie można strzelać z ostrej amunicji do osób biorących udział w zamieszkach i powstaniu przeciwko władzy w celu ich stłumienia. Oprócz tego każdy kraj będzie mógł indywidualnie ustanowić prawo skazywania na śmierć podczas wojny i w okresie, gdy władza będzie obawiała się wybuchu wojny

Data: 2009-03-15 01:29:46
Autor: Antenka
On 15 Mar, 08:22, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Mnie interesuje ten zapis :"zamieszek lub powstania". Pieprzony
jewrokołchozowy totalitaryzm

Data: 2009-03-15 09:51:35
Autor: Panslavista
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ano. Przepowiednie mówią, że Gułag to przedszkole dla dzieci wobec KL jakie
powstaną w Chujni. Bo kto zostanie zabity to ma spokój wieczny, ale wielu za
pochodzenie słowiańskie, obraźliwe wystawienie władzy (np. glinie) palca
skierowanego ku górze, lub napisu  CHWDP, itp będzie odbywało niewolnicze
prace w KL. Zaczną jak zwykle Niemcy - miłośnicy  ORDNUNGU.  Obiektem
docelowym będą Słowianie - głównie Polacy. I to my zaczniemy powstanie (na
to powstanie czekają Leopardy - dobre dla Polacken), dołączą do nas
Ukraińcy, później Rosjanie i odrodzi się Panslavia....

Data: 2009-03-15 10:19:15
Autor: rAzor
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Panslavista! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Panslavista" <panslavista@wp.pl> nabazgrał::
[...]

OBUDŹMY SIĘ! Niech zagra ten jaśkowy róg!
Kurna - Wyspiański wiecznie żywy.

ps. już wiem jak pisać "colgatesem" - trza coś wychlać i poczytać Biblię, Xięgi Syjonu, Mein Kampf, "Kapitał" Marksa, obejrzeć.. *Lecha* Wałęsę Poznań (tfy!), a potem ino wyciągnąć zawleczkę i ciepnąć w tłum. :-)
Zajebisty melanżyk i burza.. intelektualna. Taka burza i zamęt w mózgu, że trawa niepotrzebna. :-)
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-15 11:21:55
Autor: Antenka
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Azor, pytam poważnie, to co robimy? Mamy niewiele czasu póki lizboński
gniot z tym karygodnym zapisem nie wszedł jeszcze w życie. Za chwilę,
za rozpętanie powstania,  strzelą nam w łeb :-(( Na pamięć moich
dziadów i  pradziadów wiernych Polsce, na pamięć ich ostrej szabli
trza działać póki jeszcze nie jest za późno...Co robić? :-?

Antenka

P.s. Mój niedawno zmarły Ojczulek często mawiał : "wszyscy będziecie
siedzieć" - myślał o mnie i nie tylko :-((( Obawiam się, że ta
przepowiednia się sprawdzi - pierwsza pójdę do powstania! Amen.

Data: 2009-03-15 12:00:30
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gpih70$3rc$1news.onet.pl...

[...]

To co wymieniasz, to tylko BAZA, a potrzebna tez... NADBUDOWKA!
A jak juz sie ta nadbudowa rozbuduje, to sie odrywa od bazy
tak ze przestaje juz byc potrzebna.

Sie unosi czlowiek, na DANYCH skrzydlach.... jako ten new-borniak ;)
A skad ten wiatr wieje....?
Odpowiedz zna Duch...

Kol

Data: 2009-03-15 11:02:50
Autor: Antenka
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
to powstanie czekają Leopardy - dobre dla Polacken), dołączą do nas
Ukraińcy, później Rosjanie i odrodzi się Panslavia....-

Amen. Tylko dlaczego mają znowu ginąć miliny? :(((  Czy danina krwi
złożona przez mojego 25-letnie stryja, katowanego we wrocławskim
więzieniu, a następnie zamordowanego przez helmutów była daremna???
Czy krew polskiego ludu przelewana przez wieki za mało zrosiła GREAT
POLAND??? Ci obłudnicy, którzy ogłupili Polaków i wpierdolili ich
( muszę użyć ostrych słów, nie będę owijać w bawełnę, a na pewno nie w
koronki) do tego śmierdzącego jewropejskiego gówna, muszą ponieść za
to karęęęęę!!!! :-E

Antenka

Data: 2009-03-15 22:31:16
Autor: zeusx
[...]

To o osobie "próbujacej zapobiec " też jest nie miłe biorąc pod uwagę, zę za kilkadziesiąt lat mogą być rozruchy przeciw demokratycznemu wprowadzeniu szariatu.
zx

Data: 2009-03-15 08:54:30
Autor: rAzor
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki cytryna! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> nabazgrał::
[...]

Kapitalny pomysł! Sankcjonowana prawnie, a zatem i moralnie możliwość odstrzelenia lewiTującego pedała, męża hiszpańskiej małpy, abortującej feminazistki, eutanazisty, komucha z rozdartym ryjem czy jakiegoś "ruptacochceta" pod kościołem to wyśmienita okazja do społecznej sanacji - o ile mądrze wybierzemy tutaj, na tej ziemi. Bo albo my ich, albo oni nas.
Nie oszukujmy się - darwinizm działa także przeciwko tym którzy ślepo, bez jakiejkolwiek watpliwości w niego wierzą. I tak niestety jest. Starczy tylko mu w imieniu całej NORMALNEJ populacji pomóc, korzystając z praw które w swoim bulgoczącym rosole postępowym wygotował.
Ojcze Dyrektorze! Komasuj! Konsoliduj! Scalaj! I prowadź!
NA POHYBEL SUKINSYNOM!  Albowiem bój to jest nasz ostatni.

ps.Roman wracaj, bo termina ciężkie nadeszły.

Data: 2009-03-15 12:02:12
Autor: Antenka
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
On 15 Mar, 08:54, rAzor <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje
<cytry...@poczta.onet.eu> nabazgrał::

> [...]

--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

Yes, yes, yes! Romek, please come back!!!:-)))  Roman, Roman, Roman,
Romaaaaaaaaan come back!!!  :-)))

Antenka

Data: 2009-03-16 00:05:54
Autor: Polok_prawdziwy
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
cytryna wrote:

Jak cisiem Jełropa niepodobo, to WYPAD STOND...!!!

Winksość znos wybrała Jełropem, a jeśli jeześ pseciwko nom, to mozes sem
inksego miejsca posukać...!!!!

Nopsykład ZJEZDZEJ NA ŁUKRAJINEM, abo do twojich PSYJOCIELI -
SYNUWSTALINA...!!!!

Tam psyjmujom SMIERDZONCE ŁOBIERKI...

Data: 2009-03-16 00:22:04
Autor: awe
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Caly czas bylem za kara smierci, ale powiem szczerze ze dzis mam mieszane uczucia. Powiedzmy ze w przypadku drastycznych przestepstw jak najbardziej TAK i do tego z bardzo opozniona procedura.
Nie jednego niewinnego wyslano juz na tamten swiat. Kara tego typu ma odstraszac i ma dotyczyc przestepcow ktorzy w zaden sposob nie zasluguja na to zeby zyc, a do tego nie ma sensu utrzymywac ich w dozywociu na koszt panstwa.
awe

Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów