Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów

Data: 2009-03-15 08:54:30
Autor: rAzor
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki cytryna! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> nabazgrał::
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów ~czytelnik netu   dzisiaj, 06:54
20 lutego 2008 roku w Niemieckim Parlamencie w Monachium odbyło się posiedzenie poświęcone Traktatowi Lizbońskiemu. Na spotkaniu tym profesor Schachtschneider z uniwersytetu w Noremberdze wydobył na światło dzienne dotychczas przemilczany paragraf.

Kapitalny pomysł! Sankcjonowana prawnie, a zatem i moralnie możliwość odstrzelenia lewiTującego pedała, męża hiszpańskiej małpy, abortującej feminazistki, eutanazisty, komucha z rozdartym ryjem czy jakiegoś "ruptacochceta" pod kościołem to wyśmienita okazja do społecznej sanacji - o ile mądrze wybierzemy tutaj, na tej ziemi. Bo albo my ich, albo oni nas.
Nie oszukujmy się - darwinizm działa także przeciwko tym którzy ślepo, bez jakiejkolwiek watpliwości w niego wierzą. I tak niestety jest. Starczy tylko mu w imieniu całej NORMALNEJ populacji pomóc, korzystając z praw które w swoim bulgoczącym rosole postępowym wygotował.
Ojcze Dyrektorze! Komasuj! Konsoliduj! Scalaj! I prowadź!
NA POHYBEL SUKINSYNOM!  Albowiem bój to jest nasz ostatni.

ps.Roman wracaj, bo termina ciężkie nadeszły.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-15 12:02:12
Autor: Antenka
Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów
On 15 Mar, 08:54, rAzor <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje
\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl
<cytry...@poczta.onet.eu> nabazgrał::

> [...]

--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

Yes, yes, yes! Romek, please come back!!!:-)))  Roman, Roman, Roman,
Romaaaaaaaaan come back!!!  :-)))

Antenka

Traktat Lizboński pozwoli strzelać do tłumów