Data: 2009-06-23 03:52:24 | |
Autor: glos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Witam,
Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy zadnych odpowiedzi na moje pytania. Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu. Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala - to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam". Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia: - przyjmowania przelewow w EUR - dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w innym banku? Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje -- Pozdrawiam, glos |
|
Data: 2009-06-23 08:13:14 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
(wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię, żeby zapytać, dlaczego wciąż działa. I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą.. Nie mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki. Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować postępów... -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-23 18:34:48 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> wrote in message news:41161de4-69df-42f4-a19b-1823ffe5ade2j32g2000yqh.googlegroups.com... Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę (wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię, żeby zapytać, dlaczego wciąż działa. I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki. Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować postępów... a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ? george |
|
Data: 2009-06-23 10:46:23 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Jarek Andrzejewski" <ptja...@googlemail.com> wrote in message <ciach>I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-) Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę: a) złożyć reklamację na mLinii b) złożyć wypowiedzenie ponownie Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję, że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją wolę. Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła. Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-25 14:47:17 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote: Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna umowa z BRE mnie już nie wiąże. Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie, a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-23 19:13:48 | |
Autor: Mithos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george pisze:
a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ? Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa 3 miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ? -- Mithos |
|
Data: 2009-06-23 19:20:23 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1news.onet.pl... george pisze: no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np... niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :). george |
|
Data: 2009-06-23 19:40:51 | |
Autor: Mithos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george pisze:
no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np... Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić. -- Mithos |
|
Data: 2009-06-23 11:02:14 | |
Autor: witek | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
glos wrote:
paypal |
|
Data: 2009-06-23 13:51:52 | |
Autor: Krzysztof | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"glos" <glosnetu@poczta.onet.pl> wrote in message news:254af250-139b-4854-9804-7cfb024f2255m19g2000yqk.googlegroups.com... Witam, Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow musisz sam spawdzic na stronie http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji.pdf |
|
Data: 2009-06-23 20:05:58 | |
Autor: Sławomir Szyszło | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Dnia Tue, 23 Jun 2009 13:51:52 +0200, "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl>
wklepał(-a):
Gdzie niby jest SEPA? Na ich stronie nic o tym nie ma. Na stronie SEPA też zresztą. -- Sławomir Szyszło FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/ |
|
Data: 2009-06-23 14:47:09 | |
Autor: K.K. | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo To znaczy? Prosilem rowniez o info, jaka Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa nawet w formie obrazkowej, jak tu http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.html Czego nie rozumiesz? |
|
Data: 2009-06-23 15:26:30 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
K.K. wrote:
(...) Prosilem rowniez o info, jaka Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym. Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania klientow nie powinny ladowac w /dev/null? -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-06-23 15:59:24 | |
Autor: K.K. | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisal w wiadomosci news:h1ql5h$li8$1online.de...
K.K. wrote: Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor watku jest tego dowodem. |
|
Data: 2009-06-23 16:44:19 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
K.K. wrote:
Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisal w wiadomosci news:h1ql5h$li8$1online.de... Co "tylko po co", i z czego malo kto korzysta? Z formularzy? -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-06-23 15:29:14 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"glos" <glosnetu@poczta.onet.pl> wrote in message news:254af250-139b-4854-9804-7cfb024f2255m19g2000yqk.googlegroups.com... Witam, tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego. W sumie nie dziwi mnie to... george |
|
Data: 2009-06-23 08:34:28 | |
Autor: bradley.st | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 09:29, "george" <george...@vp.pl> wrote:
Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami" na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa. Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi na pytania" to przesada w druga strone. Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w FAQ."? Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac kompetentnej obslugi. |
|
Data: 2009-06-23 18:33:55 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:5a4c093d-3e28-42bb-a470-6473e819e454q14g2000vbn.googlegroups.com... On 23 Cze, 09:29, "george" <george...@vp.pl> wrote:
Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami" na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa. Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi na pytania" to przesada w druga strone. Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w FAQ."? Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac kompetentnej obslugi. a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam do regulaminu". Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :). george |
|
Data: 2009-06-23 10:02:30 | |
Autor: bradley.st | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 12:33, "george" <george...@vp.pl> wrote:
Moze, jak najbardziej. Jezeli odpowiada czlowiek, a nie automat, to moze zaczac od "Zgodnie z obowiazujacym regulaminem:", a nastepnie uzyc funkcji "kopiuj" i "wklej" i odpowiedziec na konkretne, zadane pytania. |
|
Data: 2009-06-23 19:09:44 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:66af2474-94c6-4efe-b470-d8ed5b268ad7g20g2000vba.googlegroups.com... On 23 Cze, 12:33, "george" <george...@vp.pl> wrote: powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)... george |
|
Data: 2009-06-23 10:19:05 | |
Autor: bradley.st | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 13:09, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Odpowiedzi", ktore zdarzylo mi sie dotad otrzymac byly podpisane imionami i nazwiskami. Zakladam ze nie automat. Ale tresowanych szympansow nie wykluczam... :) |
|
Data: 2009-06-23 19:26:04 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:3df382af-063c-400d-9426-5a2396efa9c4n19g2000vba.googlegroups.com... On 23 Cze, 13:09, "george" <george...@vp.pl> wrote: u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec wiecej pytan nie zadawalem. george |
|
Data: 2009-06-23 12:52:04 | |
Autor: witek | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george wrote:
ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c. |
|
Data: 2009-06-23 11:04:59 | |
Autor: bradley.st | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 13:52, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Geniusz! Tez zaczne stosowac. Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca". Przyszlo: "Niestety NIE". Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo doceniam. :) |
|
Data: 2009-06-23 20:32:44 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:h1r4o5$p9s$3inews.gazeta.pl... george wrote: też wpadłem na ten pomysł, z tym że u mnie test wyboru został zignorowany kompletnie... george |
|
Data: 2009-06-23 13:50:13 | |
Autor: witek | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george wrote:
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:h1r4o5$p9s$3inews.gazeta.pl...za trzecim razem zaĹapiÄ . |
|
Data: 2009-06-23 19:17:09 | |
Autor: Mithos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
glos pisze:
Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony Ale tak jest w praktycznie kaĹźdym banku. Ciesz siÄ Ĺźe dostaĹeĹ jakÄ kolwiek odpowiedĹş. Wiele bankĂłw ma w zwyczaju nie odpowiadaÄ na maile. -- Mithos |
|
Data: 2009-06-23 19:39:32 | |
Autor: Piona | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Mithos pisze:
Ale tak jest w praktycznie kaĹźdym banku. Ciesz siÄ Ĺźe dostaĹeĹ jakÄ kolwiek odpowiedĹş. Wiele bankĂłw ma w zwyczaju nie odpowiadaÄ na maile. Nie przesadzaj. CzÄsto zadaje pytania on line w Lukas Banku i nie zdarzyĹo mi siÄ "rozmawiaÄ z automatem" ... piona -- http://piona.fm.interia.pl ..>> moja strona <<.. |
|
Data: 2009-06-23 23:01:31 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Dnia Tue, 23 Jun 2009 03:52:24 -0700 (PDT), glos napisał(a):
odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z Regularnie truję im d... w związku z notorycznie psutymi przez nich powiadomieniami e-mail. I jest u nich pewna regularność przy korespondencji e-mailowej - pierwsza odpowiedź to bełkot ctrl+c/ctrl+v, druga zdradza ślady przeczytania mojego maila, a dopiero trzeci list skutkuje. Próbuj jeszcze dwa razy jeśli masz cierpliwość. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |