Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!

Data: 2009-06-23 03:52:24
Autor: glos
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Witam,

Mialem wlasnie nieprzyjemnosc kontaktu z mBankiem - zainteresowany
bylem otwarciem u nich firmowego rachunku walutowego (mBIZNES max
walutowy). Korzystajac z formularza kontaktowego, zadalem kilka bardzo
precyzyjnych pytan, dotyczacych sposobu i kosztow realizacji przelewow
walutowych z i na w/w konto, ktore to informacje sa dosyc
niejednoznaczne na stronie mBanku. Prosilem rowniez o info, jaka
bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych". W
odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
zadnych odpowiedzi na moje pytania.

Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".

Przy okazji - czy ktos z Grupowiczow zna bank, oferujacy w
umiarkowanej cenie firmowe konta walutowe z mozliwoscia:
- przyjmowania przelewow w EUR
- dokonywania przelewow nadal w EUR na zdefiniowane konto prywatne w
innym banku?
Zadnych innych mozliwosci nie potrzebuje

--

Pozdrawiam,

glos

Data: 2009-06-23 08:13:14
Autor: Jarek Andrzejewski
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
(wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą.. Nie
mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
postępów...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-23 18:34:48
Autor: george

"Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> wrote in message news:41161de4-69df-42f4-a19b-1823ffe5ade2j32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
george

Data: 2009-06-23 10:46:23
Autor: Jarek Andrzejewski
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Jarek Andrzejewski" <ptja...@googlemail.com> wrote in message

I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
<ciach>
Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
postępów...

a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam  :-)

Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że  26 maja (22 maja
złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
a) złożyć reklamację na mLinii
b) złożyć wypowiedzenie ponownie

Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
wolę.
Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-25 14:47:17
Autor: Jarek Andrzejewski
On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

> [...]

Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna
umowa z BRE mnie już nie wiąże.
Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie,
a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-23 19:13:48
Autor: Mithos
george pisze:
a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa    3 miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ?

--
Mithos

Data: 2009-06-23 19:20:23
Autor: george

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1news.onet.pl...
george pisze:
[...]

no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np...
niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

george

Data: 2009-06-23 19:40:51
Autor: Mithos
george pisze:
[...]

Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić.

--
Mithos

Data: 2009-06-23 13:51:52
Autor: Krzysztof

Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow musisz sam spawdzic na stronie http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji.pdf

Data: 2009-06-23 20:05:58
Autor: Sławomir Szyszło
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Dnia Tue, 23 Jun 2009 13:51:52 +0200, "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl>
wklepał(-a):

Zobacz taryfe oplat dla kont firmowych w Aliorze, maja SEPA. Co do kosztow musisz sam spawdzic na stronie http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji.pdf

Gdzie niby jest SEPA? Na ich stronie nic o tym nie ma.
Na stronie SEPA też zresztą.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-23 14:47:09
Autor: K.K.
[...]

To znaczy?

Prosilem rowniez o info, jaka
bedzie procedura otwierania ew nastepnych r-kow. Pytalem tez jaka
czesc formalnosci moge zrealizowac w "punktach naziemnych".

Bardzo konkretne pytania, na które odpowiedzi na stronach mBanku sa nawet w formie obrazkowej, jak tu
http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/9.html
Czego nie rozumiesz?

Data: 2009-06-23 15:26:30
Autor: Tomasz Chmielewski
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
K.K. wrote:

(...)

[...]

Nie rozumial tego, o co sie spytal w formularzu kontaktowym.

Czy to takie trudne dla projektantow serwisow www, ze uwagi i pytania klientow nie powinny ladowac w /dev/null?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-06-23 15:59:24
Autor: K.K.
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisal w wiadomosci news:h1ql5h$li8$1online.de...
K.K. wrote:
(...)
[...]

Tylko po co, skoro malo kto z ich pracy korzysta? Powyzszy link i autor watku jest tego dowodem.

Data: 2009-06-23 16:44:19
Autor: Tomasz Chmielewski
K.K. wrote:
Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisal w wiadomosci news:h1ql5h$li8$1online.de...
K.K. wrote:
(...)
[...]

Co "tylko po co", i z czego malo kto korzysta? Z formularzy?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-06-23 15:29:14
Autor: george
[...]

tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami  + odsylajcie do niego. W sumie nie dziwi mnie to...

george

Data: 2009-06-23 08:34:28
Autor: bradley.st
On 23 Cze, 09:29, "george" <george...@vp.pl> wrote:

[...]

Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
na pytania" to przesada w druga strone.

Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
FAQ."?

Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
kompetentnej obslugi.

Data: 2009-06-23 18:33:55
Autor: george

"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:5a4c093d-3e28-42bb-a470-6473e819e454q14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam do regulaminu".
Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).

george

Data: 2009-06-23 10:02:30
Autor: bradley.st
On 23 Cze, 12:33, "george" <george...@vp.pl> wrote:

a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam
do regulaminu".
Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).

Moze, jak najbardziej. Jezeli odpowiada czlowiek, a nie automat, to
moze zaczac od "Zgodnie z obowiazujacym regulaminem:", a nastepnie
uzyc funkcji "kopiuj" i "wklej" i odpowiedziec na konkretne, zadane
pytania.

Data: 2009-06-23 19:09:44
Autor: george

"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:66af2474-94c6-4efe-b470-d8ed5b268ad7g20g2000vba.googlegroups.com...
[...]

powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)...
george

Data: 2009-06-23 10:19:05
Autor: bradley.st
On 23 Cze, 13:09, "george" <george...@vp.pl> wrote:

powstaje wiec pytanie, kto lub co odpowiada w mBanku :)...

"Odpowiedzi", ktore zdarzylo mi sie dotad otrzymac byly podpisane
imionami i nazwiskami. Zakladam ze nie automat. Ale tresowanych
szympansow nie wykluczam... :)

Data: 2009-06-23 19:26:04
Autor: george

"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:3df382af-063c-400d-9426-5a2396efa9c4n19g2000vba.googlegroups.com...
[...]

u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec wiecej pytan nie zadawalem.

george

Data: 2009-06-23 12:52:04
Autor: witek
george wrote:

u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec wiecej pytan nie zadawalem.

ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

Data: 2009-06-23 11:04:59
Autor: bradley.st
On 23 Cze, 13:52, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w
odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

Geniusz! Tez zaczne stosowac.

Ja w kontaktach z pewnym bankiem posunalem sie do: "Odpowiedz TAK lub
NIE bedzie w zupelnosci wystarczajaca".
Przyszlo: "Niestety NIE".

Wiecej nie wymagam. Naprawde. A nadprogramowe "niestety" bardzo
doceniam. :)

Data: 2009-06-23 20:32:44
Autor: george

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:h1r4o5$p9s$3inews.gazeta.pl...
george wrote:

u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec wiecej pytan nie zadawalem.

ja formułuję pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

też wpadłem na ten pomysł, z tym że u mnie test wyboru został zignorowany kompletnie...

george

Data: 2009-06-23 13:50:13
Autor: witek
george wrote:
u mnie to samo ale odpowiedz sugerowala "cos" tresowanego pradem, wiec wiecej pytan nie zadawalem.

ja formuÂłujĂŞ pytania w postaci testu wyboru i prosze o przeslanie w odpowiedzi tylko jednej literaki, a b lub c.

teÂż wpadÂłem na ten pomysÂł, z tym Âże u mnie test wyboru zostaÂł zignorowany kompletnie...

za trzecim razem załapią.

Data: 2009-06-23 19:17:09
Autor: Mithos
glos pisze:
[...]

Ale tak jest w praktycznie każdym banku. Ciesz się że dostałeś jakąkolwiek odpowiedź. Wiele banków ma w zwyczaju nie odpowiadać na maile.

--
Mithos

Data: 2009-06-23 19:39:32
Autor: Piona
Mithos pisze:
Ale tak jest w praktycznie każdym banku. Ciesz się że dostałeś jakąkolwiek odpowiedź. Wiele banków ma w zwyczaju nie odpowiadać na maile.

Nie przesadzaj. Często zadaje pytania on line w Lukas Banku i nie zdarzyło mi się "rozmawiać z automatem" ...
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-06-23 23:01:31
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 23 Jun 2009 03:52:24 -0700 (PDT), glos napisał(a):

odpowiedzi dostalem skopiowany krotki marketingowy belkot z
przeczytanej przez mnie wczesniej strony internetowej, nie zawierajacy
zadnych odpowiedzi na moje pytania.

 Regularnie truję im d... w związku z notorycznie psutymi przez nich
powiadomieniami e-mail. I jest u nich pewna regularność przy korespondencji
e-mailowej - pierwsza odpowiedź to bełkot ctrl+c/ctrl+v, druga zdradza
ślady przeczytania mojego maila, a dopiero trzeci list skutkuje. Próbuj
jeszcze dwa razy jeśli masz cierpliwość.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!