Data: 2009-06-23 08:13:14 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
(wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię, żeby zapytać, dlaczego wciąż działa. I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą.. Nie mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki. Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować postępów... -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-23 18:34:48 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> wrote in message news:41161de4-69df-42f4-a19b-1823ffe5ade2j32g2000yqh.googlegroups.com... Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę (wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię, żeby zapytać, dlaczego wciąż działa. I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą. Nie mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki. Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować postępów... a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ? george |
|
Data: 2009-06-23 10:46:23 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Jarek Andrzejewski" <ptja...@googlemail.com> wrote in message <ciach>I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem, Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł, a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-) Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę: a) złożyć reklamację na mLinii b) złożyć wypowiedzenie ponownie Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję, że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją wolę. Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła. Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-25 14:47:17 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote: Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna umowa z BRE mnie już nie wiąże. Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie, a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|
Data: 2009-06-23 19:13:48 | |
Autor: Mithos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george pisze:
a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ? Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa 3 miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ? -- Mithos |
|
Data: 2009-06-23 19:20:23 | |
Autor: george | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1news.onet.pl... george pisze: no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np... niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :). george |
|
Data: 2009-06-23 19:40:51 | |
Autor: Mithos | |
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! | |
george pisze:
no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np... Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić. -- Mithos |
|