Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!

Data: 2009-06-23 08:13:14
Autor: Jarek Andrzejewski
Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
Podczepię się: miesiąc temu (22 maja) wypowiedziałem mBankowi umowę
(wszystkich usług), a dziś z ciekawości zadzwoniłem na dezinfolinię,
żeby zapytać, dlaczego wciąż działa.
I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
gdzie złożyłem je na papierze (Łódź, Narutowicza 24) nie mogą.. Nie
mogą i już! Mogli za to, łaskawcy, podać numer do placówki.
Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
postępów...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-23 18:34:48
Autor: george

"Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> wrote in message news:41161de4-69df-42f4-a19b-1823ffe5ade2j32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?
george

Data: 2009-06-23 10:46:23
Autor: Jarek Andrzejewski
On Jun 23, 6:34 pm, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Jarek Andrzejewski" <ptja...@googlemail.com> wrote in message

I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
<ciach>
Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
postępów...

a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam  :-)

Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że  26 maja (22 maja
złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
a) złożyć reklamację na mLinii
b) złożyć wypowiedzenie ponownie

Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
wolę.
Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-25 14:47:17
Autor: Jarek Andrzejewski
On 23 Cze, 19:46, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

> [...]

Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

Rachunki zniknęły, dostęp przez www wciąż mam. Ciekawe, przecież żadna
umowa z BRE mnie już nie wiąże.
Pomimo cofnięcia zgody na reklamę spółek BRE - zgoda jest w systemie,
a cofnięcie jej wymaga haseł SMSowych.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-23 19:13:48
Autor: Mithos
george pisze:
a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

Ja miałem w Multibanku. Nic to nie dało, bo dyspozycja nie została zrealizowana (chciałem zamknąć kartę kredytową), a zamknięcie karty trwa    3 miesiące (o nie zrealizowaniu dyspozycji dowiedziałem się po pół roku od jej złożenia). No i co dalej mogę zrobić ?

--
Mithos

Data: 2009-06-23 19:20:23
Autor: george

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h1r2h1$i2p$1news.onet.pl...
george pisze:
[...]

no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom moralnym np...
niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

george

Data: 2009-06-23 19:40:51
Autor: Mithos
george pisze:
[...]

Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić.

--
Mithos

Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!