Tramwaj komucharuskiego wykoleił się

Data: 2015-04-12 18:26:59
Autor: u2
Tramwaj komucharuskiego wykoleił się
dziadygi sie wykoleiły:)))

http://niezalezna.pl/65972-tramwaj-wykoleil-sie-z-komorowskim

Jedni powiedzą "przypadek" lub "pech", ale inni "czego się nie dotknie, to się zepsuje". Chodzi o przejażdżkę Bronisława Komorowskiego zabytkowym tramwajem. Pojazd - z prezydentem na pokładzie - miał wypadek. Wykoleił się.

"Bronisław Komorowski po spotkaniu z wyborcami w Konstantynowie Łódzkim wsiadł do zabytkowego tramwaju i miał nim przejechać do sąsiedniego Lutomierska. Pojazd niespodziewanie wypadł z torów, ale nikomu nic się nie stało" - relacjonuje tvn24.pl

Na szczęście, nikomu nic się nie stało. Ale ten incydent taki symboliczny.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-12 10:18:08
Autor: brat_olin
On Sunday, April 12, 2015 at 6:27:05 PM UTC+2, u2 wrote:

[...]

http://januszwojciechowski.salon24.pl/641487,tramwaj-wcale-nie-powinien-wystartowac

Tramwaj wcale nie powinien wystartować!

Tramwaj wcale nie powinien wystartować
Trzeba sprawdzić, kto naciskał motorniczych Prezydenta w lichy tramwaj zapakować I na oczach całej Polski wypierniczyć

Jak najdalszy jestem od żartów w rodzaju - jaki prezydent, taka katastrofa. Wykolejenie się prezydenckiego tramwaju to naprawdę poważna sprawa. To naprawdę groźnie wyglądało, gdy prezydentem trzęsło i rzucało, gdy się się tramwaj wykoleił Jak mówił po wypadku motorniczy, szyny czasem się wyginają po zimie, ale nikt tego nie sprawdził - no i doszło do katastrofy.

A na dodatek - jak tak można - Pan Prezydent nieroztropnie wsadził cały swój sztab do jednego tramwaju. Zero wniosków z katastrofy CASY. Ten tramwaj w ogóle nie powinien wystartować, w trudny rejs z Konstantynowa do Łodzi.

Krzywe tory i błąd motorniczego wykoleiły kampanię Bronisława Komorowskiego.
Pozostaje do ustalenia, kto naciskał na motorniczego...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-04-12 17:11:28
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 18:27:05 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

W czasie oględzin stwierdzono że do rozkręcenia torów użyto klucza ze stali wytworzonej w Rosji. Szyny nosiły wyraźne ślady osmolenia.

Data: 2015-04-13 03:05:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 02:11:28 UTC+2 użytkownik kogut....@gmail.com napisał:
> [...]
> takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
> poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
> najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
> niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
> 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
> usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
> tworza mowe nienawisci".

W czasie oględzin stwierdzono że do rozkręcenia torów użyto klucza ze stali wytworzonej w Rosji. Szyny nosiły wyraźne ślady osmolenia.

Najlepiej zainscenizowac niegroźny zartobliwy wręcz wypadeczek ot taki -zamach na samego siebie- w ramach POdniesienia slupkow w sondażach przedwyborczych o odrobine wspolczucia dla starszego POwaznego pana prezydenta ;)

Bo gdyby to na serio był przypadek to doprawdy istny ostrzegawczy sygnal opatrzności: kimkolwiek by cie ktokolwiek wplywowy nie uczynil wiedz ze nie znasz dnia ani godziny... :)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wsieci-rewelacje-juergena-rotha-nt-zamachu-w-smolensku/q8sjrv

Data: 2015-04-13 12:20:19
Autor: u2
W dniu 2015-04-13 o 02:11, kogutek444@gmail.com pisze:
W czasie oględzin stwierdzono że do rozkręcenia torów użyto klucza ze stali wytworzonej w Rosji. Szyny nosiły wyraźne ślady osmolenia.

swiadkowie mowia o serii wybuchow, to prawdopodobnie strzelaly korki od szampanow, ktore pili zamachowcy w pobliskim baryku.

Data: 2015-04-13 16:14:11
Autor: Mark Woydak
Tramwaj komucharuskiego wykoleił się
http://hartman.blog.polityka.pl/2015/04/10/lgarstwo-smolenskie/?nocheck=1

MW

Data: 2015-04-12 21:05:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

Słychać strzały ;)
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-12 17:02:05
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 21:05:13 UTC+2 uĹźytkownik Jakub A.  Krzewicki napisał:
u2 wrote:

> [...]
> wsiadł do zabytkowego tramwaju i miał nim przejechać do sąsiedniego
> Lutomierska. Pojazd niespodziewanie wypadł z torów, ale nikomu nic się

Nie słychać ale odnaleziono czarne skrzynki.

Data: 2015-04-13 12:18:39
Autor: u2
W dniu 2015-04-13 o 02:02, kogutek444@gmail.com pisze:
Nie słychać ale odnaleziono czarne skrzynki.

wkrotce zostana zwrocone kacapom.

Data: 2015-04-12 22:50:08
Autor: u2
Tramwaj komucharuskiego wykoleił się
W dniu 2015-04-12 o 21:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Słychać strzały

to u mnie strzelaja korki od szampana, bo dziadyga komuchruski sie wypieprzyl:)))

Data: 2015-04-12 23:06:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

W dniu 2015-04-12 o 21:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Słychać strzały

to u mnie strzelaja korki od szampana, bo dziadyga komuchruski sie
wypieprzyl:)))

Albo zakrętka od oleju, który Anuszka "Gangrena" wylała na tory...
Róşnie to przecieş bywa.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-13 12:17:49
Autor: u2
W dniu 2015-04-12 o 23:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
to u mnie strzelaja korki od szampana, bo dziadyga komuchruski sie
wypieprzyl:)))
Albo zakrętka od oleju

tobie oleju brakuje wiec sobie dolej dupciu:)))

Data: 2015-04-13 19:30:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

E, niemożliwe że jutu "Mistrza i Małgorzaty" nie czytał.

--
СВЕТ
МИР

Tramwaj komucharuskiego wykoleił się