Trans...

Data: 2010-04-02 08:39:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Trans...
falco napisał(a):
Powiem szczerze,

Czekam na post w ktorym napiszesz ze R6 na zywo Ci sie podoba. A na koniec i tak kupisz GS500.

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-04-02 17:37:52
Autor: falco
Trans...
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Czekam na post w ktorym napiszesz ze R6 na zywo Ci sie podoba.

Brzyyydalll ;)

 A na koniec i tak kupisz GS500.

A numery w Totka też przepowiadasz? To ja chętnie... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-04-02 09:53:37
Autor: AZ
Trans...
On 2 Kwi, 17:37, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
>  A na koniec i tak kupisz GS500.

A numery w Totka te przepowiadasz? To ja ch tnie... ;)

Chłopie za ten budżet co masz miałbyś popularny jeżdżący motocykl z
masą części na rynku wtórnym w przeciwieństwie do Twoich wyszukanych
typów :-)

Żeby nie było, nie nie polecam GS500.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-04-02 19:11:35
Autor: falco
Trans...
AZ pisze:

Chłopie za ten budżet co masz miałbyś popularny jeżdżący motocykl z
masą części na rynku wtórnym w przeciwieństwie do Twoich wyszukanych
typów :-)

hehehe... ale ten temat nie był nawiązaniem do mych wydumanych (zgadzam się) poszukiwań a jedynie ku zaskoczeniu, że (s)podobał mi się sprzęt na który "normalnie" bym nawet nie spojrzał... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-04-02 19:59:48
Autor: jarek67
Trans...
Dnia 02-04-2010 o 20:11:35 falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):

hehehe... ale ten temat nie był nawiązaniem do mych wydumanych (zgadzam  się) poszukiwań a jedynie ku zaskoczeniu, że (s)podobał mi się sprzęt na  który "normalnie" bym nawet nie spojrzał... ;)

hehe normalnie bym odpuscil, ale, ze dzisiaj mamy swiety dzien- to powiem  grzecznie: W przeciwieństwie do Ewy drzyzgi wali mnie to co czujesz.

--
jarek67
Ech zizn.

Data: 2010-04-24 22:50:59
Autor: Kosiek
Trans...
jarek67 pisze:
Dnia 02-04-2010 o 20:11:35 falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):

Jarek, ty żyjesz? :)

--
Kosiek

Data: 2010-04-03 09:08:02
Autor: Jasio
Trans...
Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:hp58i4$168$1news.net.icm.edu.pl...
AZ pisze:

[...]

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikesforsale/searchresults/detail/?R=NXGN-7538383&mfy=

Kup tę Kawę, proszszszę.
W budżecie jest, w stylu jest, więc dlaczego nie?

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-03 21:25:02
Autor: falco
Trans...
Jasio pisze:

W budżecie jest, w stylu jest, więc dlaczego nie?

To ogłoszenie jest już od dawna i cenowo znacznie odbiega od innych, dlatego wcześniej poprosiłem znajomego z UK, aby to bliżej sprawdził.
Jak już wspominałem Tobie na pryw znajomy powoli mi coś "wydrepta" a przy okazji własnego transportu może przywiezie "door to door". ;)

Obiecałem, że ograniczę "marudzenie" na preclu, dlatego póki nie mam sprzęta pod domem z jęzorem się nie wychylam, ale oczywiście dzięki za pamięć! ;)

P.S. Wczoraj kumpel ściągnął 2 znajomego z Trampkiem też XL650 tyle, że 4 latka nowszą i "na złość" kręcili się po wertepach przed moim garażem ;) Fajnie Trampki cięły przez łąki i pola a srebrna też niczego sobie... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-04-04 08:44:32
Autor: LukeB
Trans...
A ja wlasnie wrocilem z 4700+ km wyprawy do Albanii... wlasnie na
Trampku 650. Zero awarii jakichkolwiek, lalem paliwo, smarowalem
lancuch i jechalem. Zdarzylo sie 2x zrobic po 1000km dziennie, a dupa
nie odpadla, zadna czesc ciala nie bolala od pozycji na moto. Trapi
dzielnie znosil drogi wszystkich 10-ciu przejechanych krajow, m.in.
albanskich dziur i szutrow. Musze powiedziec, ze zaje***sty wyprawowy
motocykl. W sierpniu lece jeszcze raz do Czarnogory i juz nie moge sie
doczekac. Moge szczerze Trampka polecic. Co ciekawe, okazalo sie ze
Trapi tez calkiem niezle lata po gorskich winklach :)
Tylko na 650 to musisz miec z 13k zeby byl w sensownym stanie.

--
Lukasz B
Transalp XL650V-1, WAW

Data: 2010-04-04 19:22:46
Autor: falco
Trans...
LukeB pisze:
[...]

Zazdroszczę piekielnie! Uwielbiam takie wyprawy, choć do tej pory czyniłem je... Garbuskami... ;)

Gadałam z kilkoma Trampersami ;) i każdy bez wazeliny bardzo je zachwala, coś musi w tym być, bo tak jak z opiniami różnie bywa, tak w tym przypadku wszystkie są bardzo pozytywne.

Tylko na 650 to musisz miec z 13k zeby byl w sensownym stanie.

Wiadomo coś za coś, dlatego przestałem się napinać, może być nawet tak, że ten sezon też przepyrkam na Babci Jawci, aby odłożyć więcej kasiorki na zimowy zakup. Chyba, że uda się wcześniej trafić coś z UK.

Kumpel zimą kupił Trampka XL 650 z f-my Big Bikes, rocznik 2002, z małą owiewką, stelażami, tylnym kufrem w pięknej czerni.
27 tysi na budziku, sprowadzona z Włoch, po przeglądzie technicznym wraz z podstawowymi wymianami "płynów".,
Doi tego komplet przetłumaczonych dokumentów i dostawą pod dom w cenie 12900. Uważam, że to rewelacyjna oferta!

Powodzenia na trasie!!!

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175