Trans-Lex - dziwaczne zachowanie przedstawiciela firmy

Data: 2013-11-20 08:43:21
Autor: janekmichalak2011
Trans-Lex - dziwaczne zachowanie przedstawiciela firmy
Witam Serdecznie, Mam problem z Trans-Lex NIP 526-010-09-42 z Warszawy, a konkretnie z Gościem tej firmy, który nazywa się Marek Bukowski. https://www.facebook.com/marek.bukowski.100/about. Nie bacząc na wszelkie konwenanse i zasady dobrego wychowania obraża klientów na forach. Zleciłem tej firmie tłumaczenie i w zamian dostałem bagno. Treść tłumaczeń to jakaś porażka, a uwagi jakie były do tej firmy składane trafiają w pustkę. Za to ów jegomość - sprytnie namierza na forach klienta. Po profilu FB lub adresie mail i uprawia stalking nękając byłego klienta. Czy znacie metody ucieszenia pana? Skarga w firmie nie pomogła a tylko nasiliła działanie pana Marka Bukowskiego. pozdrawiam,
Jan.

Trans-Lex - dziwaczne zachowanie przedstawiciela firmy