Trans i Sęp

Data: 2013-07-08 19:16:23
Autor: Skylla
Trans i Sęp
czyli dwa filmy, które mają potencjał, ale ostatecznie zawodzą.
W obu dość łatwo na samym prawie początku przewidzieć rozwiązanie mimo, że ma to być w zamyśle autorów zapewne zaskoczenie.
Oba są przekombinowane i przez to mało wiarygodne. Oba mają dobre momenty i nudne dłużyzny.
Sęp ma polską gwiazdorską obsadę, ale zagrany jest średnio, zwłaszcza przez Żebrowskiego, którego mina przez cały film się nie zmienia, a koniec jest tak samo absurdalny jak oczywisty (próbuję uniknąć spoilerowania).
Trans zagrany i zrobiony bardziej profesjonalnie, ale niestety również pogubiony gdzieś między różnymi gatunkami filmowymi i zwyczajnie nudny.
http://www.filmweb.pl/film/Trans-2013-624882
http://www.filmweb.pl/film/S%C4%99p-2012-562954
S.

Data: 2013-07-09 08:20:30
Autor: Lebowski
Trans i Sęp
W dniu 2013-07-08 19:16, Skylla pisze:
[...]

Obczaiłem obsadę i nawet ryje w nich są niezbyt ciekawe.
Że o tym drugim nie wspomnę.
Czy mógłbym zapytać, czym w ogóle się kierowałaś przy wyborze tego repertuaru?

Data: 2013-07-09 10:08:37
Autor: Habeck Colibretto
Trans i Sęp
Dnia 09.07.2013, o godzinie 08.20.30, na pl.rec.film, Lebowski napisa³(a):

W dniu 2013-07-08 19:16, Skylla pisze:
czyli dwa filmy, które maj± potencja³, ale ostatecznie zawodz±.
W obu do¶æ ³atwo na samym prawie pocz±tku przewidzieæ rozwi±zanie mimo,
¿e ma to byæ w zamy¶le autorów zapewne zaskoczenie.
Oba s± przekombinowane i przez to ma³o wiarygodne. Oba maj± dobre
momenty i nudne d³u¿yzny.
Sêp ma polsk± gwiazdorsk± obsadê, ale zagrany jest ¶rednio, zw³aszcza
przez ¯ebrowskiego, którego mina przez ca³y film siê nie zmienia, a
koniec jest tak samo absurdalny jak oczywisty (próbujê unikn±æ
spoilerowania).
Trans zagrany i zrobiony bardziej profesjonalnie, ale niestety równie¿
pogubiony gdzie¶ miêdzy ró¿nymi gatunkami filmowymi i zwyczajnie nudny.
http://www.filmweb.pl/film/Trans-2013-624882
http://www.filmweb.pl/film/S%C4%99p-2012-562954
S.

Obczai³em obsadê i nawet ryje w nich s± niezbyt ciekawe.
¯e o tym drugim nie wspomnê.
Czy móg³bym zapytaæ, czym w ogóle siê kierowa³a¶ przy wyborze tego repertuaru?

Torrentami. ;>

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-07-09 10:19:25
Autor: Skylla
Trans i Sęp

Obczaiłem obsadę i nawet ryje w nich są niezbyt ciekawe.
Że o tym drugim nie wspomnę.
Czy mógłbym zapytać, czym w ogóle się kierowałaś przy wyborze tego
repertuaru?

Lubię zagadkowe thrillery, a obu wypadkach twórcy to obiecują.
Jeśli Seweryn, Olbryski, Żebrowski itd... to nie jest polska gwiazdorska obsada, to jaka jest? :-)
Oba filmy mają dobre oceny na portalach filmowych, co oczywiście niczego nie gwarantuje, ale daje szansę, że za minę się nie wpadnie.

Dodam jeszcze, że filmy mają też swoje plusy i spokojnie można je uznać za niezłe, takie 5-6/10 więc czas nie do końca stracony, jednak oba miały potencjał na znacznie więcej, gdyby tylko poprawić scenariusz...
S.

Data: 2013-07-09 10:50:44
Autor: Maciek
Trans i Sęp
Dnia Tue, 09 Jul 2013 10:19:25 +0200, Skylla napisa³(a):

Je¶li Seweryn, Olbryski, ¯ebrowski itd... to nie jest polska gwiazdorska obsada, to jaka jest? :-)

Szyc, Szyc i Szyc!

Nie nie - to zart :)

--
Maciek

Karkulowsia³ zwartusia³
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-07-09 10:53:01
Autor: Lebowski
Trans i Sęp
W dniu 2013-07-09 10:19, Skylla pisze:

[...]

No cóż, skoro tak, to wybór prawdopodobnie nie był przypadkowy, a pozostałe argumenty są chyba kwestią gustu, więc raczej nie bardzo już można o nich dyskutować ;)

Data: 2013-07-11 12:09:14
Autor: rs
Trans i Sęp
On 7/8/2013 1:16 PM, Skylla wrote:
[...]

zaliczylem "Sepa". nie bylo zle. akcja przebiega na kilku plaszczyznach. aktorsko, jak na warunki polskie, tez ok. dziury logiczne wylapuje sie juz po obejrzeniu, calosci i nie przeszkadzaja w trakcie ogladania. film sie fajnie oglada, a akcja wciaga, do momentu zakonczenia. ze wzgledu na lekkie dialogi i charaktery postaci, ten film mogl byc czarna komedia kryminalna, na miare "vabank", ale nadeta, niby humanistyczna, koncowka, kladzie ten film na lopatki. a bylo tak dobrze. <rs>

Data: 2013-07-12 12:43:36
Autor: Qrczak
Trans i Sęp
Dnia 2013-07-08 19:16, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

Bardzo podobał mi się pomysł zgapiony z Doktora Hałza: "myślę w trakcie pisania" i obowiązkowo wielkimi literami, czytelnie.
Godzina pięćdziesiąt trzy czekania, by zobaczyć cycki Ani.
Nie zawiodła też polska szkoła dźwięku. Mimo upływu lat wciąż trzymają standard.

Co do fabuły... już to kiedyś widziałam.

Data: 2013-07-12 12:58:46
Autor: Ghost
Trans i Sęp

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51dfddd2$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

przebijam: ja to wszysko wiem bez ogladania, ni cudzych relacji

Trans i Sęp