Trans i S臋p

Data: 2013-07-12 12:43:36
Autor: Qrczak
Trans i S臋p
Dnia 2013-07-08 19:16, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
czyli dwa filmy, kt贸re maj膮 potencja艂, ale ostatecznie zawodz膮.
W obu do艣膰 艂atwo na samym prawie pocz膮tku przewidzie膰 rozwi膮zanie mimo,
偶e ma to by膰 w zamy艣le autor贸w zapewne zaskoczenie.
Oba s膮 przekombinowane i przez to ma艂o wiarygodne. Oba maj膮 dobre
momenty i nudne d艂u偶yzny.
S臋p ma polsk膮 gwiazdorsk膮 obsad臋, ale zagrany jest 艣rednio, zw艂aszcza
przez 呕ebrowskiego, kt贸rego mina przez ca艂y film si臋 nie zmienia, a
koniec jest tak samo absurdalny jak oczywisty (pr贸buj臋 unikn膮膰
spoilerowania).

Bardzo podoba艂 mi si臋 pomys艂 zgapiony z Doktora Ha艂za: "my艣l臋 w trakcie pisania" i obowi膮zkowo wielkimi literami, czytelnie.
Godzina pi臋膰dziesi膮t trzy czekania, by zobaczy膰 cycki Ani.
Nie zawiod艂a te偶 polska szko艂a d藕wi臋ku. Mimo up艂ywu lat wci膮偶 trzymaj膮 standard.

Co do fabu艂y... ju偶 to kiedy艣 widzia艂am.

Ja tam nie jestem socjopat膮. Umiem doskonale udawa膰, 偶e lubi臋 ludzi.

Data: 2013-07-12 12:58:46
Autor: Ghost
Trans i S臋p

U偶ytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51dfddd2$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

przebijam: ja to wszysko wiem bez ogladania, ni cudzych relacji

Trans i S臋p