Trans spróbuj, może się załapiesz.

Data: 2011-10-16 11:51:57
Autor: oyster
Trans spróbuj, może się załapiesz.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Czas na ministrantki
RÓWNOUPRAWNIENIE WKRACZA DO POLSKICH KOŚCIOŁÓW

Trans? Masz jakieś wąty do pani poseł Grodzkiej, zaściankowy wieśniaku?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-16 13:13:47
Autor: raff

"oyster" <morska@glizda.com> wrote in message news:j7e9ft$5to$2news.onet.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Czas na ministrantki
RÓWNOUPRAWNIENIE WKRACZA DO POLSKICH KOŚCIOŁÓW

Trans? Masz jakieś wąty do pani poseł Grodzkiej, zaściankowy wieśniaku?

Niech no pani Grodzka sie dowie ze jeden pasciarz tu obraza transow!

R.

Data: 2011-10-16 06:14:08
Autor: Antenka
On 16 Paź, 13:13, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"oyster" <mor...@glizda.com> wrote in messagenews:j7e9ft$5to$2news.onet.pl...

> Trans? Masz jakieś wąty do pani poseł Grodzkiej, zaściankowy wieśniaku?

Niech no pani Grodzka sie dowie ze jeden pasciarz tu obraza transow!

R.

Raffek daj mu wreszcie po  mordzie. Tego nie można słuchać, a raczej
czytać. ;-)

Antenka

Data: 2011-10-16 18:15:48
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Ale Raffek miał na myśli Grodzkiego, nie ciebie.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-16 18:53:00
Autor: raff
[...]

To sie zdecyduj czy Grodzkiej czy Grodzkiego, bo teraz bardzo chamsko dla transow pojechales.

R.

Data: 2011-10-16 19:21:04
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

W którym miejscu miałem inne zdanie na temat Grodzkiego?

Data: 2011-10-17 05:37:15
Autor: stevep
Dnia 16-10-2011 o 15:14:08 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

R.

Raffek daj mu wreszcie po  mordzie. Tego nie można słuchać, a raczej

A dasz mu wtedy buzi?  :D

--
stevep

Data: 2011-10-17 03:18:33
Autor: Antenka
On 17 Paź, 05:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 16-10-2011 o 15:14:08 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Raffek daj mu wreszcie po  mordzie. Tego nie można słuchać, a raczej
> czytać. ;-)

> Antenka

A dasz mu wtedy buzi?  :D

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Spadaj imbecylu! Wstrętna gnido!

Antenka

Data: 2011-10-17 16:37:59
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

> [...]

R.

Raffek daj mu wreszcie po  mordzie. Tego nie można słuchać, a raczej

Aż biusthalter ci się przekrzywił od tej złości, trans.

Data: 2011-10-17 10:00:58
Autor: Antenka
Trans spróbuj, może się załapiesz.
On 17 Paź, 16:37, "Grzegorz Z."

Aż biusthalter ci się przekrzywił od tej złości, trans.<

A tobie strzeliła guma w kalesonach, głuptaku!

Antenka

P.s. I co się wcina hee?! Nie widzi, że opierdzielam burczymuchę?!!! :-

Data: 2011-10-17 19:55:39
Autor: Grzegorz Z.
Trans spróbuj, może się załapiesz.
Antenka napisał:

On 17 Paź, 16:37, "Grzegorz Z."

Aż biusthalter ci się przekrzywił od tej złości, trans.<

A tobie strzeliła guma w kalesonach, głuptaku!

Antenka

P.s. I co się wcina hee?! Nie widzi, że opierdzielam burczymuchę?!!! :-

Kiedy się nauczysz że w Usenecie nie ma "prywatnych dyskusji" ? --

Data: 2011-10-18 03:38:50
Autor: stevep
Trans spróbuj, może się załapiesz.
Dnia 17-10-2011 o 19:55:39 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Antenka napisał:

On 17 Paź, 16:37, "Grzegorz Z."

[...]

A ja nie życzę sobie żadnych prywatnych konwersacji z tym indywiduum.

--
stevep

Data: 2011-10-18 11:14:09
Autor: Antenka
On 17 Paź, 19:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Kiedy się nauczysz że w Usenecie nie ma "prywatnych dyskusji" ?<

Dobre pytanie dla ciebie, ćmoku.

Antenka

Data: 2011-10-18 03:37:51
Autor: stevep
Trans spróbuj, może się załapiesz.
Dnia 17-10-2011 o 19:00:58 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 17 Paź, 16:37, "Grzegorz Z."

Aż biusthalter ci się przekrzywił od tej złości, trans.<

A tobie strzeliła guma w kalesonach, głuptaku!

Antenka

P.s. I co się wcina hee?! Nie widzi, że opierdzielam burczymuchę?!!! :-
Jeszcze popuścisz z tego gniewu.

--
stevep

Data: 2011-10-18 11:16:08
Autor: Antenka
On 18 Paź, 03:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Jeszcze popuścisz z tego gniewu.<

Nie życzysz sobie? To ssssss.....padówa! Nie życzysz, ale wciąż
marudzisz i d....pę  zawracasz!

Antenka

Data: 2011-10-18 03:36:58
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 12:18:33 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 17 Paź, 05:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

> Raffek daj mu wreszcie po  mordzie. Tego nie można słuchać, a raczej
> czytać. ;-)

> Antenka

A dasz mu wtedy buzi?  :D

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Spadaj imbecylu! Wstrętna gnido!

Antenka
Też cię lubię, wiedźmo.

--
stevep

Data: 2011-10-18 13:32:28
Autor: Antenka
Trans spróbuj, może się załapiesz.
On 18 Paź, 03:36, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Też cię lubię, wiedźmo.<

Kłamca i wiedźmin.

Antenka

P.s. Ja siebie bardzo lubię.

Data: 2011-10-19 05:43:29
Autor: stevep
Dnia 18-10-2011 o 22:32:28 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 18 Paź, 03:36, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Też cię lubię, wiedźmo.<

Kłamca i wiedźmin.

Antenka

P.s. Ja siebie bardzo lubię.
Twoja niepowtarzalny urok budzi u mnie prawie taki zachwyt jak u jadrysa..   :D

--
stevep

Data: 2011-10-20 01:02:05
Autor: Antenka
On 19 Paź, 05:43, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Twoja niepowtarzalny urok budzi u mnie prawie taki zachwyt jak u jadrysa.  :D <

Dziwne. Przecież wszyscy na psp wiedzą, że jesteś zdeklarowanym
pedziem. :-} Sorry Winnetou, nie ten adres :-o)).

Antenka :-p

Data: 2011-10-16 13:20:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j7ee9h$lgn$1news.onet.pl...

[...]

Masz sklerozę tłusta kanalio? Zapomniałeś co wypisywałeś na temat zony prezydenta Komorowskiego? Bekniesz za to kapuściana gnido!

BomBel

Data: 2011-10-20 18:30:52
Autor: oyster
Użytkownik - Leprechaun napisał:

[...]

A co wypisywał? Że jest tłusta jak wieloryb? Gruba jak beczka? Czy moze, ze lubi wtrząchnąć dwa wiaderka krylla na śniadanie i pół w porze miedzy obiadem,a kolacją? Albo, że w całym pałacu trzba było pozamieniać krzesła i fotele na otomany, bo jej się dupsko na siedzisku nie mieściło?
A to bezczelny łobuz! Jak tak można?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-16 13:19:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7e9ft$5to$2news.onet.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Czas na ministrantki
RÓWNOUPRAWNIENIE WKRACZA DO POLSKICH KOŚCIOŁÓW

Trans? Masz jakieś wąty do pani poseł Grodzkiej, zaściankowy wieśniaku?

Znalazł się miastowy w 1-wszym pokoleniu. Wszy ci zycie darowały parobku!

BomBel

Data: 2011-10-20 18:31:47
Autor: oyster
[...]

Jesteś ze wsi? Nie odpowiadaj - to widać z daleka.
I czuć! :-D