TransAlp - relacja z wyprawy

Data: 2012-09-27 22:30:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TransAlp - relacja z wyprawy
Wilk, Tue, 25 Sep 2012 12:30:37 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Tą wyprawą pokazaliśmy, że da się jeździć po Alpach w stylu
transalpejskim, za niewielkie pieniądze, bez korzystania z hoteli,
schronisk, bez potrzeby stołowania się w nich - a koszty to coś co
wielu polskich terenowców zniechęca do tego typu wypraw.

Czekam na wyprawę "Michał Wolff i Triglav - rowerem po via ferratach".

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-09-27 15:06:02
Autor: Wilk
TransAlp - relacja z wyprawy
On 27 Wrz, 22:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Czekam na wyprawę "Michał Wolff i Triglav - rowerem po via ferratach"..

Czekam na wyprawę Marka Karwety. Jakąkolwiek...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-28 11:30:04
Autor: Kapsel
TransAlp - relacja z wyprawy
Thu, 27 Sep 2012 15:06:02 -0700 (PDT), Wilk napisał(a):

Czekam na wyprawę "Michał Wolff i Triglav - rowerem po via ferratach".

Czekam na wyprawę Marka Karwety. Jakąkolwiek...

O, to byś się zdziwił, bo też przeca :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-28 11:44:25
Autor: Kapsel
TransAlp - relacja z wyprawy
Fri, 28 Sep 2012 11:30:04 +0200, Kapsel napisał(a):

Thu, 27 Sep 2012 15:06:02 -0700 (PDT), Wilk napisał(a):

Czekam na wyprawę "Michał Wolff i Triglav - rowerem po via ferratach".

Czekam na wyprawę Marka Karwety. Jakąkolwiek...

O, to byś się zdziwił, bo też przeca :)

("też przeca jeździ wyprawy" - niedopisanie moje)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-29 13:05:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TransAlp - relacja z wyprawy
Wilk, Thu, 27 Sep 2012 15:06:02 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

Czekam na wyprawę "Michał Wolff i Triglav - rowerem po via ferratach".

Czekam na wyprawę Marka Karwety. Jakąkolwiek...

To, że nie piszę o tym na Preclu, to wcale nie znaczy, że nigdzie nie
jeżdżę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-09-29 04:32:43
Autor: Wilk
TransAlp - relacja z wyprawy
On 29 Wrz, 13:10, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

To, że nie piszę o tym na Preclu, to wcale nie znaczy, że nigdzie nie
jeżdżę.

Tym bardziej nie znaczy, że gdzieś jeździsz.
A jeździsz czy nie jeździsz - to na preclu zajmujesz się tylko
głupawymi docinkami, nic nie wnoszącymi do tematu. Nie masz wiele do
napisania w temacie - to lepiej daj sobie na wstrzymanie, bo ani to
oryginalne, ani zabawne. Spróbuj się z innymi podzielić jakimiś
pozytywnymi wrażeniami, tym co zrobiłeś, tym co przejechałeś - to
będzie to dużo ciekawsze niż popisywanie się przygłupimi uwagami
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-29 14:11:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TransAlp - relacja z wyprawy
Wilk, Sat, 29 Sep 2012 04:32:43 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

To, że nie piszę o tym na Preclu, to wcale nie znaczy, że nigdzie nie
jeżdżę.

Tym bardziej nie znaczy, że gdzieś jeździsz.

Mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem, bo Michał Wolff tak chce?
Mwhaha... Dobre żarty, Michaś.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-09-29 05:38:29
Autor: Wilk
TransAlp - relacja z wyprawy
On 29 Wrz, 14:20, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem, bo Michał Wolff tak chce?
Mwhaha... Dobre żarty, Michaś.

Zdaję sobie sprawę, że rozmowa z Tobą to rzucanie grochem o ścianę,
więc to ostatni mój post w Twoim kierunku. To czy jeździsz na wyprawy
czy nie - Twój biznes, nie ma to żadnego związku z Twoim głupawymi
uwagami takimi jak ta w tym wątku. Ogarnij się facet, bo chociaż wg
metryki 18 lat już jakiś czas temu ukończyłeś - ciągle jesteś
przysłowiowym dzieciakiem z ADHD, który ma problemy by nad swoimi
emocjami zapanować.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-29 14:51:59
Autor: Titus Atomicus
TransAlp - relacja z wyprawy

sp...@gmail.com> wrote:

> Mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem, bo Michał Wolff tak chce?
> Mwhaha... Dobre żarty, Michaś.

Zdaję sobie sprawę, że rozmowa z Tobą to rzucanie grochem o ścianę,

O, to calkiem tak jak i z toba.

więc to ostatni mój post w Twoim kierunku.

Czyby?

To czy jeździsz na wyprawy
czy nie - Twój biznes, nie ma to żadnego związku z Twoim głupawymi
uwagami takimi jak ta w tym wątku. Ogarnij się facet, bo chociaż wg
metryki 18 lat już jakiś czas temu ukończyłeś

E, odnosze wrazenie ze stosunek kol. Karwety do ciebie jest niejednoznaczny. Kocha i nienawidzi, a ty w glupi sposob zrazasz do siebie takiego sprzymierzenca. Zwlaszcza ze macie tak wiele wspolnego.
Tak tylko mowie...

ciągle jesteś
przysłowiowym dzieciakiem z ADHD, który ma problemy by nad swoimi
emocjami zapanować.

O, ciekawe. Moglbys przytoczyc to przyslowie o dzieciaku z ADHD?
--
TA

Data: 2012-09-29 15:32:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TransAlp - relacja z wyprawy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Sat, 29 Sep 2012 14:51:59 +0200,
pl.rec.rowery:
E, odnosze wrazenie ze stosunek kol. Karwety do ciebie jest niejednoznaczny. Kocha i nienawidzi,

Ty to faktycznie jesteś niezdrowy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-09-29 15:26:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TransAlp - relacja z wyprawy
Wilk, Sat, 29 Sep 2012 05:38:29 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Ogarnij się facet,

Pisze to stary kawaler.

--
Pozdrowienia,