TransAlp - relacja z wyprawy

Data: 2012-09-28 11:58:46
Autor: Paweł Pontek
TransAlp - relacja z wyprawy
W dniu 2012-09-25 21:30, Wilk pisze:> Zapraszamy wraz z Rafałem na zdjęcia i relację z naszej tegorocznej
> wyprawy:
> http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl/transalp/transalp.html

Z przyjemnością obejrzałem tę fotorelację.

Przy okazji - widzę, że wreszcie odklejasz się od asfaltu oraz idziesz w kierunku ultralight'u. Następnym krokiem, w naturalny sposób, będzie pewnie eksploracja mniej cywilizowanych terenów. Czego Ci od lat niezmiennie życzę!

PABLO

Data: 2012-09-28 09:03:46
Autor: Wilk
TransAlp - relacja z wyprawy
On 28 Wrz, 12:00, Paweł Pontek <ppon...@interia.pl> wrote:

Z przyjemno ci obejrza em t fotorelacj .

Dzięki

Przy okazji - widz , e wreszcie odklejasz si od asfaltu oraz idziesz w
kierunku ultralight'u. Nast pnym krokiem, w naturalny spos b, b dzie
pewnie eksploracja mniej cywilizowanych teren w. Czego Ci od lat
niezmiennie ycz !

Bynajmniej Pawle, bynajmniej. To, że jeżdżę na wyprawy terenowe nie
znaczy że już nie lubię asfaltowych. Po prostu jestem rowerzystą
bardzo wszechstronnym, lubię jazdę na rowerze w każdej postaci,
wyjazdy mają mi dawać frajdę - a tę mam na każdym rodzaju roweru.
Nawet na tej wyprawie terenowej po asfalcie wiele trzeba było
przejechać, te odcinki nie były jej celem, ale nie traktowaliśmy ich
jako kary za grzechy - była to naturalna część wyprawy. A niektóre
krajobrazami  przebijają część podjazdów terenowych - np. asfaltowe
Stelvio czy Gavia to podjazdy wybitne widokowo. Natomiast jazda w
terenie, szczególnie tym trudnym wysokogórskim - ma zupełnie inny
charakter niż na szosie, generalnie jest sporo trudniej, jazda jest
mocno szarpana (sporo trzeba wpychać); na szosie natomiast chwilowy
wysiłek jest mniejszy, za to jedzie się równiej, też sporo dłużej.