Transakcja na 290 mld tłem katastrofypod Smoleńskiem

Data: 2010-05-19 22:35:40
Autor: awe
Transakcja na 290 mld tłem katastrofypod Smoleńskiem
Data: 2010-05-20 10:51:41
Autor: Bombelek
Transakcja na 290 mld tłem katastrofypod Smoleńskiem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht1hu3$91c$1news.onet.pl...
http://wing2009.salon24.pl/184284,transakcja-na-290-mld-tlem-katastrofypod-smolenskiem

Bzdura. Sprawa kontraktu była negocjowana od bardzo dawna. Nie widzę powodów by z powodu śmierci Lecha Kaczyńskiego wstrzymano negocjacje wszelkich umów. Prawda jest okrutna, świat kręci się dalej, a pochówek nawet na Wawelu tego nie zatrzyma.

Transakcja na 290 mld tłem katastrofypod Smoleńskiem