Transalp 2011

Data: 2011-09-28 20:18:42
Autor: Tomek
Transalp 2011
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

Data: 2011-09-29 10:40:50
Autor: Fabian
Transalp 2011
On 28.09.2011 22:18, Tomek wrote:
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

Ładne :)

Masz może mapkę z naniesioną trasą?

Fabian.

Data: 2011-09-29 11:56:40
Autor: kawoN
Transalp 2011
W dniu 11-09-29 10:40, Fabian pisze:

Masz może mapkę z naniesioną trasą?

Plus dane statystyczne: dni, km, przewyższenia - o ile macie to.
Muszę coś podobnego powtórzyć :)

--
kawoN
-

Data: 2011-09-29 12:00:00
Autor: Fabian
Transalp 2011
On 29.09.2011 11:56, kawoN wrote:
W dniu 11-09-29 10:40, Fabian pisze:

Masz może mapkę z naniesioną trasą?

Plus dane statystyczne: dni, km, przewyższenia - o ile macie to.
Muszę coś podobnego powtórzyć :)

Jak już taki koncert życzeń to proszę o koszty noclegów i warunki (rezerwacja konieczna?) ;)

Fabian.

Data: 2011-09-29 20:05:28
Autor: Tomek
Transalp 2011

Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
On 28.09.2011 22:18, Tomek wrote:
> Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
> [...]

mam mapkę - zrzut ekranu w google earth, mogę ci ją przesłac, albo traki gps. w sumie 10 dni ok 500 km, przewyższen suma ok.12 000 m (dzienne 500-1800m)
3 razy korzystaliśmy z wyciągów i kolejek. Dobrzy zawodnicy tą trasę pokonują w 7 dni.

co do reszty pytań - koszty ok 50 e na dzień plus droga, rezerwacje w sierpniu raczej konieczne
na treku raczej nie da rady, chyba ze z modyfikacją trasy
karbonowy Cube kolegi to rewelacja

Data: 2011-09-29 22:22:24
Autor: Fabian
Transalp 2011
On 29.09.2011 22:05, Tomek wrote:

[...]

Fajnie jak bys dokleil do galerii ;) A za traki osobiscie dziekuje. W najblizszym roku na pewno sie nie wybiore, a na dluzej to i tak zgubie ;)

Fabian.

Data: 2011-09-29 13:27:37
Autor: Grzegorz
Transalp 2011
Hello Tomek !:
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

Superwycieczka, supertrasy, superdrogi ... Ech to Austria i Niemcy ....

Mam pytanie - czy te trasy dałoby się przejechać na treku , bez amortyzacji ? Czy te gorsze szutrowe albo i kamieniste drogi się do tego nadają ? Na zdjęciach jest też wiele asfaltowych, dla mnie byłoby to miodzio ...

No i jakie są nachylania na podjazdach ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-09-29 13:32:04
Autor: Grzegorz
Transalp 2011
No tak, pooglądałem więcej .... W Dolomitach te ścieżki, to ja wolę z buta i dalej na ferraty :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-09-29 20:10:10
Autor: Tomek
Transalp 2011
Grzegorz <bzdura@brakmaila.com> napisał(a):
Hello Tomek !:
> [...]

No i jakie są nachylania na podjazdach ...

Największy na szosie to ok. 23%, w terenie miejscami więcej.

Data: 2011-09-30 16:01:37
Autor: AL
Transalp 2011
W dniu 2011-09-29 13:27, Grzegorz pisze:
Hello Tomek !:
[...]

https://picasaweb.google.com/104932895165975574456/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink#5649277443445849314

pierwszy na rurze - wyglada jak cross (trekking bez blotnikow).

BTW ciekawy sposob podwieszania rowerów za siodełka.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-30 16:07:29
Autor: Alfer_z_pracy
Transalp 2011
AL napisał:
BTW ciekawy sposob podwieszania rowerów za siodełka.

O, taki :-)?

http://www.alfer.pl/TA11/imagepages/image46.html

A swoją drogą byłem zdziwiony, że na niektórych wyciągach w ten właśnie sposób wiesza się rowery na haku z boku. A raczej, że nie spadają :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-09-30 22:21:01
Autor: Tomek
Transalp 2011
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
> [...]

pierwszy na rurze - wyglada jak cross (trekking bez blotnikow).

BTW ciekawy sposob podwieszania rowerów za siodełka.

To nie nasz rower, facet dojechał szutrówką do schroniska.
Taki tam jest śmieszny wieszak

Data: 2011-09-29 20:59:09
Autor: Inead
Transalp 2011

"Tomek " <tokis.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j5vvf2$gdl$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

Jak sprawuje sie ten full Cube'a?

Data: 2011-09-29 20:08:13
Autor: Tomek
Transalp 2011
Inead <a.frost@gazeta.pl> napisał(a):

"Tomek " <tokis.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j5vvf2$gdl$1inews.gazeta.pl...
> Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
> [...]

To kolegi, jedzie się rewelacyjnie , leciutki - istotne przy noszeniu - minunsem były b. delikatne opony Schwalbe Rocket Ron - jedna pękła.

Data: 2011-09-29 22:37:49
Autor: kawoN
Transalp 2011
W dniu 11-09-28 22:18, Tomek pisze:
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

A możesz krótko napisać jakie plecaki mieliście
i co w nich było?

--
kawoN
-

Data: 2011-09-30 22:40:47
Autor: Tomek
Transalp 2011
kawoN <bike4win@bike4win.pl> napisał(a):
> [...]
> https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?
authuser=0&feat=directlink

A możesz krótko napisać jakie plecaki mieliście

Plecaki 30 litrowe (mój karimor, ale najlepszy to deuter transalp 30). Mój zestaw w plecaku: windstopper, kurtka przeciwdeszczowa, polarek 100, tschirt na zmianę, gacie na zmianę, spodenki z wkładką na zmianę, skarpetki na zmianę, rękawki, nogawki, mały ręcznik szybkoschnący, klapki na schronisko, gacie i podkoszulek do spania, zestaw toaletowy, apteczka, folia nrc, chustka, pompka + łatki, dętka, zestaw kluczy imbusowych, taśma, zapasowe okulary, krem na słońce, czołówka, zestaw map, batony energetyczne 1 na dzień, isostar w tabl., Waga ca 6 kg. Bidon, gps przy rowerze.

--

Transalp 2011