Transalp 2011

Data: 2011-09-29 22:37:49
Autor: kawoN
Transalp 2011
W dniu 11-09-28 22:18, Tomek pisze:
Zapraszam do obejrzenia fotek z tegorocznego  Transalpu:
https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?authuser=0&feat=directlink

A możesz krótko napisać jakie plecaki mieliście
i co w nich było?

--
kawoN
-

Data: 2011-09-30 22:40:47
Autor: Tomek
Transalp 2011
kawoN <bike4win@bike4win.pl> napisał(a):
> [...]
> https://picasaweb.google.com/Tokis52/Transalp2011?
authuser=0&feat=directlink

A możesz krótko napisać jakie plecaki mieliście

Plecaki 30 litrowe (mój karimor, ale najlepszy to deuter transalp 30). Mój zestaw w plecaku: windstopper, kurtka przeciwdeszczowa, polarek 100, tschirt na zmianę, gacie na zmianę, spodenki z wkładką na zmianę, skarpetki na zmianę, rękawki, nogawki, mały ręcznik szybkoschnący, klapki na schronisko, gacie i podkoszulek do spania, zestaw toaletowy, apteczka, folia nrc, chustka, pompka + łatki, dętka, zestaw kluczy imbusowych, taśma, zapasowe okulary, krem na słońce, czołówka, zestaw map, batony energetyczne 1 na dzień, isostar w tabl., Waga ca 6 kg. Bidon, gps przy rowerze.

--

Transalp 2011