Transalp XL600V PD06 a PD10 - szukam paru klamotow

Data: 2010-05-12 19:37:13
Autor: Scyzoryk
Transalp XL600V PD06 a PD10 - szukam paru klamotow

Czy ktos moze mi objaśnić czym rózni się trampek XL600V w wersji PD06 od
PD10?

z tego co wiem to pd06 po 94 od tego z 99r roznil sie tylko szczegolami, typu podwojna tarcza z przodu, inne malowanie i jakies szczegoliki. Rama (mocowanie podstawki) i elemanty konstrukcyjne powinny byc identyczne ale dla pewnosci poszukaj lub dopytaj na www.transalpclub.pl/forum

Pozdr
Scyzoryk
xl600v

Transalp XL600V PD06 a PD10 - szukam paru klamotow