Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Transalp i awaryjność

Transalp i awaryjność

Data: 2011-05-13 19:39:39
Autor: zwyszomi
Transalp i awaryjność
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-05-13 21:44:46
Autor: Grzybol
Transalp i awaryjność
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1grupy.scigacz.pl...
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.

--
Grzybol

Data: 2011-05-13 20:49:15
Autor: zwyszomi
Transalp i awaryjność
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-05-14 00:05:45
Autor: Grzybol
Transalp i awaryjność
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1grupy.scigacz.pl...
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja

Odważny jesteś.

--
Grzybol

Data: 2011-05-13 21:46:58
Autor: falco
Transalp i awaryjność
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Siema,

co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś doradzą.

Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba, ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po czarnym kosztem wjazdu w teren...


--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-05-13 21:52:41
Autor: Hinek
Transalp i awaryjność

Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał

Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina.


http://forum.transalpclub.pl/
Najlepiej tam popytaj.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-05-13 20:50:16
Autor: zwyszomi
Transalp i awaryjność
Dzięki


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-05-16 23:16:45
Autor: The_EaGle
Transalp i awaryjność
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga

Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.

szutrowa-wyschnięta glina.

Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza się uślizg przedniego koła.


Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.

A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co trampek tobie...

Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-05-19 06:09:38
Autor: Gawron
Transalp i awaryjność
On 13 Maj, 21:39, zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Nic.
Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.

Pozdr
Gawron
AT

Transalp i awaryjność

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona