Data: 2011-05-13 19:39:39 | |
Autor: zwyszomi | |
Transalp i awaryjność | |
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć. Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-05-13 21:44:46 | |
Autor: Grzybol | |
Transalp i awaryjność | |
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1grupy.scigacz.pl... Witam W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47. -- Grzybol |
|
Data: 2011-05-13 20:49:15 | |
Autor: zwyszomi | |
Transalp i awaryjność | |
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-05-14 00:05:45 | |
Autor: Grzybol | |
Transalp i awaryjność | |
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1grupy.scigacz.pl... Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja Odważny jesteś. -- Grzybol |
|
Data: 2011-05-13 21:46:58 | |
Autor: falco | |
Transalp i awaryjność | |
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po Siema, co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś doradzą. Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba, ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po czarnym kosztem wjazdu w teren... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2011-05-13 21:52:41 | |
Autor: Hinek | |
Transalp i awaryjność | |
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał http://forum.transalpclub.pl/ Najlepiej tam popytaj. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-05-13 20:50:16 | |
Autor: zwyszomi | |
Transalp i awaryjność | |
Data: 2011-05-16 23:16:45 | |
Autor: The_EaGle | |
Transalp i awaryjność | |
W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku. szutrowa-wyschnięta glina. Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza się uślizg przedniego koła. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co trampek tobie... Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :> Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-05-19 06:09:38 | |
Autor: Gawron | |
Transalp i awaryjność | |
On 13 Maj, 21:39, zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
Witam Nic. Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume. Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp. Pozdr Gawron AT |