Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Transalp i awaryjność

Transalp i awaryjność

Data: 2011-05-13 21:44:46
Autor: Grzybol
Transalp i awaryjność
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1grupy.scigacz.pl...
Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.

--
Grzybol

Data: 2011-05-13 20:49:15
Autor: zwyszomi
Transalp i awaryjność
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-05-14 00:05:45
Autor: Grzybol
Transalp i awaryjność
Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1grupy.scigacz.pl...
Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja

Odważny jesteś.

--
Grzybol

Transalp i awaryjność

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona