Transalp vs Africa Twin?

Data: 2009-12-09 13:26:38
Autor: Tmek
Transalp vs Africa Twin?
Lukasz Baranski wrote:
Szanowna Redakcjo,

Zastanawiam sie nad kupnem uzywanego turystycznego enduro.

Super tenere.

pzdr
Tmek

Data: 2009-12-09 05:08:41
Autor: Lukasz Baranski
Transalp vs Africa Twin?
On 9 Gru, 13:26, "Tmek" <golf1410...@op.pl> wrote:

Super tenere.

pzdr
Tmek

Zastanawialem sie nad nia, bardzo dobre moto, ale to niestety zbyt
wielka nisza.
Po sondowaniu chocby na allegro widac ze ciezko bedzie dostac czesci
czy akcesoria... jak rowniez i sama ST, wystarczy porownac ilosc
ofert.
Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.

Dzieki,
__
Lukasz B.
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2009-12-09 15:30:47
Autor: Miszel
Transalp vs Africa Twin?

Uzytkownik "Lukasz Baranski" <gorry@o2.pl> napisal w wiadomosci news:49a58470-b77b-4d8d-b69d-e6e897e6dda9m25g2000yqc.googlegroups.com...

Ale EOT, w tym watku chodzi mi o porownanie konkretnie AT i TA, nie
jest to watek pt. szukam turystycznego enduro i samniewiemczegochce.

Moge generalnie  potwierdzic to co mowia wczesniej newrom i Cezar.
Wysokosc siedzenia - mam 180cm i mam niejakie problemy z podporka obiema _pelnymi_ stopami. W niczym to zreszta nie przeszkadza.
Nominalna ladownosc Trampka jest nieco mniejsza niz Afryki (ok. 20kg), ale wielu ludzi w ogole nie przejmuje sie "nominalna ladownoscia".
O ile jedziesz sam to nawet przy full bagazach masz pelny komfort. Jesli do tego posadzisz jeszcze pasazera to hmm... patrz -> wypowiedz newroma. Afryka bedzie na  pewno lepsza.
Co do predkosci i mocy silnika - hmm.... osobiscie jezdze drogami ktore nieczesto pozwalaja na V>100km/h i to mimo duzego skoku zawieszenia :))). Inne pojazdy spotykane na takich drogach tez do szybkich nie naleza, wiec klopoty z wyprzedzaniem jakby nieaktualne :)). Ale mysle ze AT i TA sa tu podobne.
Co do reszty, to zerknij na www.transalpclub.pl

Zdrowko,
Miszel w/na (?) czerwonym trampku-- >mbochen-at-izoo-krakow-pl

Data: 2009-12-09 20:41:39
Autor: maverik
Transalp vs Africa Twin?

[...]

Ale co potrzebujesz z czesci?przeciez motocykle nie psuja sie co chwile. Latalem Tenera '88? w terenie, takim stricte terenie, zakopywalem ja po silnik.. latalem tez po autostradach. Transalp w moim odczuciu jest daleko za nia.

Transalp vs Africa Twin?