Transcarpatia 09

Data: 2009-08-13 03:51:22
Autor: Pil
Transcarpatia 09
Witam,

kto wybiera się na transcarpatię w tym roku? Jedziecie samochodem do
Ustronia? Jak planujecie dostać się tam po wyścigu? Jedzie ktoś z
Krakowa i okolic?

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-08-13 13:38:37
Autor: Rafał VFR
Transcarpatia 09
Witam
Będę wracał z Baligrodu do Ustronia w niedziele rano.
Zapraszam na priv rafalvfr@tlen.pl
Ps. Będę miał tylko jedno miejsce.
RK

Data: 2009-08-13 18:41:41
Autor: Solar
Transcarpatia 09
Rafał VFR pisze:
Witam
Będę wracał z Baligrodu do Ustronia w niedziele rano.
Zapraszam na priv rafalvfr@tlen.pl
Ps. Będę miał tylko jedno miejsce.

Widzę, że też jedziesz.
A prostownicę haka zanabyłeś? :)

--
Solar - Los Diabolos         www.solar.blurp.org         GG 1834424
"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."

Data: 2009-08-13 21:51:36
Autor: Rafał VFR
Transcarpatia 09
Widzę, że też jedziesz.
A prostownicę haka zanabyłeś? :)

Przede wszystkim mam haki na zapas.
I tak nie wiem którym rowerem jechać - boże był jeden i było git.
Zobaczymy :-)

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

Data: 2009-08-18 15:15:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Transcarpatia 09
Tak w temacie TC'09 - ktoś może natknął się w sieci na jakieś bieżące relacje z etapów, choćby szczątkowe, albo może wyniki ze sportidenta są gdzieś wrzucane?

To, że organizator d4 i takich rzeczy nie zapewnia, to wiadomo, ale może ktoś prywatnie coś wrzuca? Napieraje w tym roku niestety imprezę olali, poprzednio można było chociaż liczyć na ich relacje.

pozdr

Data: 2009-08-19 10:52:13
Autor: Wojtek
Transcarpatia 09
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

Po wszystkim pewnikiem Solar coś skrobnie...

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-19 15:34:24
Autor: Kosu
Transcarpatia 09
Wojtek wrote:
Po wszystkim pewnikiem Solar coś skrobnie...

"asfalt asfalt... za łatwo... mamy słabe czasy, bo nadrabialiśmy, żeby pojeździć po terenie..."
:D

Transcarpatia za rok zapowiada się nieźle. Do jazdy będę dużo za cienki (i rower też), ale chyba spróbuję śledzić z aparatem. Tyle że komunikacją zbiorową, a to w polskich górach trudna sprawa jest :/

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-22 22:51:23
Autor: Solar
Transcarpatia 09
Kosu pisze:

"asfalt asfalt... za łatwo... mamy słabe czasy, bo nadrabialiśmy, żeby pojeździć po terenie..."
:D

W tym roku nie. :)
Trasy były chyba najlepsze w całej historii TC. Tak przynajmniej twierdzi Łukasz, mój teammate, który zaliczył już ich pięć.
Generalnie krew, pot i łzy czyli tak, jak być powinno. Myśleliśmy tylko o tym, żeby dojechać. A dojechaliśmy na 4 miejscu w MEN. :)
Więcej później...

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Józef Piłsudski

Data: 2009-08-22 15:40:50
Autor: Pil
Transcarpatia 09
Trasy były chyba najlepsze w całej historii TC. Tak przynajmniej
twierdzi Łukasz, mój teammate, który zaliczył już ich pięć.

Nie mogę się z tym nie zgodzić. Trasa była super i dla mnie też była
najlepsza ze wszystkich TC na jakich byłem ;-)

Generalnie krew, pot i łzy czyli tak, jak być powinno. Myśleliśmy tylko
o tym, żeby dojechać.

szczególnie na killerskim pierwszym etapie, który sporo osób kończyło
późną nocą, a część zdecydowała się nawet na nocleg w schronisku w
górach na trasie.

A dojechaliśmy na 4 miejscu w MEN. :)

Ja cały czas jestem w euforii po ostatnim etapie i niesamowitym wyniku
jaki tam wykręciłem.

Solar, dzięki za pomoc w znalezieniu karetki, która dowiozła mnie
szczęśliwie i komfortowo do domu ;-)

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-08-19 16:24:32
Autor: Wojtek Paszkowski
Transcarpatia 09
"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message

Po wszystkim pewnikiem Solar coś skrobnie...

eee, po wszystkim to ja będę miał już bezpośrednio kilka relacji z pierwszej
ręki ;)

podobno jest lepiej. I jeśli chodzi o trasy ( w końcu bez tych płaskich orawskich asfaltów), i organizacyjnie. Chyba impreza
odbiła lekko od dna (bo niżej to chyba już nie można było upaść). To może i
w przyszłym roku doczekamy się jakichś w miarę live relacji i bieżących
wyników... (zwłaszcza to ostatnie to zerowy problem organizacyjny przy
sportidencie).

pozdr

Data: 2009-08-20 20:18:02
Autor: Kosu
Transcarpatia 09
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Oglądam te filmiki na hybryda.tv. Jedna refleksja.
Szczerze mówiąc myślałem, że Transcarpatia to jednak bardziej trial // all-mountain (oczywiście pomijając odcinki asfaltowe, które np rok temu dominowały ;]). Na filmikach wyraźnie widać, że olbrzymia większość maszyn to wycieniowane hardtaile XC. Na całym filmiku z V etapu widziałem dosłownie kilka giętych kierownic :P

Obawiam się, że grupowicz na Hecklerze się mocno wybija ;p

pozdrawiam,
Kosu

Transcarpatia 09