Transcendencja...

Data: 2014-05-23 20:20:49
Autor: Malpy i Delfiny
Transcendencja...
....podobno straszna kiszka, potwierdzi ktos, zaprzeczy?

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-05-23 22:02:03
Autor: Atlantis
Transcendencja...
W dniu 2014-05-23 20:20, Malpy i Delfiny pisze:

...podobno straszna kiszka, potwierdzi ktos, zaprzeczy?

Zaprzeczam.
Jak dla mnie jeden z lepszych filmów SF ostatnich lat.

Kiepskie komentarze pochodzą moim zdaniem od ludzi, którzy nigdy nie
zetknęli się z koncepcją Osobliwości Technologicznej i spodziewali się
czegoÅ› w rodzaju Matriksa albo Terminatora. :)

Film raczej dla miłośników "Perfekcyjnej Niedoskonałości" albo
"Accelerando". ;)

Data: 2014-05-23 22:36:24
Autor: Malpy i Delfiny
Transcendencja...
On 23.05.2014 22:02, Atlantis wrote:

Kiepskie komentarze pochodzą moim zdaniem od ludzi, którzy nigdy nie
zetknęli się z koncepcją Osobliwości Technologicznej i spodziewali się
czegoÅ› w rodzaju Matriksa albo Terminatora. :)

Szukam jakichs pozytywnych komentarzy i recenzji z wysokimi ocenami filmu i nie znajduje. Dlaczego?

Data: 2014-05-24 21:00:46
Autor: Sonn
Transcendencja...
W dniu 2014-05-23 22:36, Malpy i Delfiny pisze:
[...]

Bo jak to napisano w jednym z wątków dzisiaj "widz coraz głupszy"

--
Sonn

Data: 2014-05-24 22:19:14
Autor: Malpy i Delfiny
Transcendencja...
On 24.05.2014 21:00, Sonn wrote:
[...]

No ale szukam opini i recenzji od recenzentow, nie od widzow.

Data: 2014-05-25 13:48:50
Autor: Sonn
Transcendencja...
W dniu 2014-05-24 22:19, Malpy i Delfiny pisze:
On 24.05.2014 21:00, Sonn wrote:
[...]

Każdy recenzent jest zarazem widzem. Odwrotnie - niekoniecznie.

--
Sonn

Data: 2014-05-25 14:28:17
Autor: Malpy i Delfiny
Transcendencja...
On 24.05.2014 21:00, Sonn wrote:
[...]

Tylko mnie nie chodzi o "recenzentow" czyli "widzow, ktorzy potem napisza cokolwiek" ale o recenzentow, takich co znaja sie na rzeczy i tematyce konowo filmowej i potrafia odnalezc, docenic i wskazac widzom to, co tamci po prostu przeoczyli.

taki krytyk, recenzent, jak krytyk literacki, odnajdujacy ukryte.

oczywisci nie chodzi mi aby taki recenzent ocenial i analizowal film tego typu przez pryzmat np. polanskiego, lub pisal, ze transcendecja kicha bo nie jest kinem moralnego niepokoju i nie opowiada o dramacie ludzkiej codziennosci ;)

Data: 2014-05-25 19:38:15
Autor: Sonn
Transcendencja...
On 24.05.2014 21:00, Sonn wrote:
[...]

siÄ™
[...]

Spodziewasz siÄ™ "ukrytego" po takim filmie? Szacun.

[...]

Filmu jeszcze nie widziałem, ale sądząc po zwiastunie od razu mogę ci napisać o jego przesłaniu.

Zwycięstwo ludzkich wartości i człowieczeństwa nad technologią, zwycięstwo dobra nad złem ukrytym w ludzkiej naturze, które to zło zostaje ukarane z iście amerykańsko-bogobojnym zadęciem. No i dużo efektów specjalnych.

Generalnie zapewne nic odkrywczego. Ot kolejna wariacja na temat "Tronu" i "Matrix'a" obliczona na widza, który skoczy do kina w sobotnio-niedzielne popołudnie.

--
Sonn

Data: 2014-05-25 20:19:02
Autor: Malpy i Delfiny
Transcendencja...
On 25.05.2014 19:38, Sonn wrote:

taki krytyk, recenzent, jak krytyk literacki, odnajdujacy ukryte.

Spodziewasz siÄ™ "ukrytego" po takim filmie? Szacun.

vide co napisal Atlantis.

Filmu jeszcze nie widziałem, ale sądząc po zwiastunie od razu mogę ci
napisać o jego przesłaniu.

Takie opinie sa najcenniejsze ;P

No i dużo efektów specjalnych.

:D

Generalnie zapewne nic odkrywczego. Ot kolejna wariacja na temat "Tronu"
i "Matrix'a" obliczona na widza, który skoczy do kina w
sobotnio-niedzielne popołudnie.

Kurde, wole przedpoludnie w tygodniu...

Nie jestem targetem :/

Data: 2014-05-25 15:06:54
Autor: chwilozof
Transcendencja...

"Malpy i Delfiny" <hikikomorisan@amorki.pl> wrote in message news:llo3hr$7el$1node1.news.atman.pl...

...podobno straszna kiszka, potwierdzi ktos, zaprzeczy?

Ogolnie nie polecam. Zawiodlem sie. Przegadany i odnosi sie wrazenie
ze ktos zablokowal cala game efektow specjalnych jakie ten film
mogl zaprezentowac. Nudna szmira ciemnej atmosfery holywood.
Kalifornijskie zydki robia teraz tylko filmy o zabijaniu i mordowaniu
a nie cos normalnego. Pieprzeni iluminaci.

cwf

Data: 2017-09-05 14:37:10
Autor: Freja Draco
Transcendencja...
W dniu 2014-05-23 o 20:20, Malpy i Delfiny pisze:
...podobno straszna kiszka, potwierdzi ktos, zaprzeczy?

Przeciêtny.
O wiele lepszy jest "Ex machina" a pod pewnymi wzglêdami chyba nawet "She".

Oczywi¶cie pozostaje nadal o wiele lepszy od niedorzecznej "Lucy" (ale ta z kolei powinna przypa¶æ do gustu mi³o¶nikom srubudubu).

Wiêc wychodzi, ¿e Transcendencja to taki rzadki pop-transhumanizm dla nikogo :p

p.s. ¯e se tak odpiszê na posta sprzed trzech lat :p

--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobli¿u, nic nie bêdzie w stanie ci pomóc,
je¶li nie uwzglêdnisz go w swoich kalkulacjach.

Transcendencja...