Data: 2010-05-24 13:48:36 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Odgrazalem sie juz kilka razy, ze przeniose KK z Aliora do Multi. W
koncu podjalem dzialania. Proces tak jak kilka lat temu bezproblemowy od strony dokumentowej. Wypelniony wniosek, kopia ostatniego wyciagu oraz kopia karty [na co im to?]. Przy okazji zauwazylem kilka ciekawostek. Zaczynajac od poczatku. Wniosek zlozony 27 kwietnia przez internet. Nastepnego dnia otrzymalem zaktualizowana Oferte dla ciebie w mBanku, nie pamietam czy nadszegl czas na odnowianie, czy moze zlozenie wniosku uruchomilo jakis proces. W kazdym razie zmienila sie ona z 20.000/100.000 na 16.000/33.000. Kolejnego dnia otrzymalem telefon z Multi i zaproszenie do placowki zeby podpisac dokumenty. Umowilismy sie na 4 maja, stawilem sie w placowce na czas podpisalem wniosek i umowe [tu niestety proces bez zmian] okazalo sie, ze do tego czasu bank nie podjal zadnych dzialan. Myslalem, ze zweryfikowali BIK i stak zweryfikowana oferta w mBanku, ale podobno robia to dopiero po podpisaniu papierowych dokumentow. 14 maja dostalem sms, ze karta z wnioskowanym limitem przyznana, pojawila sie tez nowa oferta dla ciebie w mBanku tym razem wzrosla do 23.000/47.000. Karta dotarla do mnie tydzien pozniej :). Oczywiscie w miedzyczasie musialem jeszcze stawic w placowce zeby odebrac dokumenty i pakiet startowy. Co ciekawe mam teraz w Multi 2 rachunki 1 - RACH. DO SP£ATY KARTY KREDYT. (Numer rachunku powi±zanego) 2 - Numer rachunku karty kredytowej. Nie wiem po co tworzyc jeden sztuczny byt. Oczywiscie sprobowalem dokonac przelewu na bezposredni rachunek KK. Przelew dotarl bez problemu, w historii wyglada on tak - PRZELEW ZEWNÊTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SP£ATA, a numer rachunku nadawcy i odbiorcy taki sam :). Tylko jedno psuje mi troche humor... oczekiwanie na autoryzacje, ja jednak wole transakcje bez autoryzacji... Mimo wszystko Alior odchodzi do przeszlosci wraz z jego problemami dotyczacymi rozpatrywania reklamacji :). MK |
|
Data: 2010-05-24 23:17:46 | |
Autor: Filip | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
W dniu 2010-05-24 22:48, MK pisze:
Tylko jedno psuje mi troche humor... oczekiwanie na autoryzacje, jaZ ciekawostek Multi i autoryzacja. MasterCard Debit Paypass, nawet jak jest zczytywany metodą tradycyjną często przechodzi bez autoryzacji - kod (3)(F). Zaobserwowane w terminalach E-service. Filip |
|
Data: 2010-05-24 14:31:50 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 24 Maj, 23:17, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:
Czyli powinienem jednak pomyslec o MC. No coz moze VISA tez zacznie tak dzialac. Pamietam, ze Aliorowska potrzebowala kilku transakcji, zeby zaczela chodzic offline. MK |
|
Data: 2010-05-24 23:57:41 | |
Autor: RobertS | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Tylko jedno psuje mi troche humor... oczekiwanie na autoryzacje, ja to niby Aliorowa kk mia³a takie szybkie autoryzacje? czêsto korzystam i jako¶ nie widzê ró¿nicy, Polbank - Era zachowuje siê podobnie jak ww. -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-05-24 23:39:52 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 24 Maj, 23:57, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
Ma autoryzacje chipa (offline). Nie dla kazdej kwoty i w PL tylko w terminalach eService. Roznica miedzy karta Aliora a paypassem Polbanku powinna byc widoczna golym okiem. Jest ona nieco niwelowana przez czas konieczny na inicjacje chipa. Porownaj 2 karty z chipem moze zauwazysz :). MK |
|
Data: 2010-05-25 06:35:23 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Mon, 24 May 2010 23:57:41 +0200, RobertS napisał(a):
to niby Aliorowa kk miała takie szybkie autoryzacje? często korzystam i Aliora MC działa często offline i wtedy idzie naprawdę szybko. Co do Polbanku, to IMO jest to najszybsza karta jaką kiedykolwiek używałem mimo, że nie chodzi offline. -- xbartx |
|
Data: 2010-05-25 06:36:23 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Mon, 24 May 2010 13:48:36 -0700, MK napisał(a):
Mimo wszystko Alior odchodzi Hmmm po ostatnich postach na grupie to mam wrażenie, że wpadłeś z deszczu pod rynnę ;) -- xbartx |
|
Data: 2010-05-24 23:49:27 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 25 Maj, 08:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Mam lata doswiadczen z Multi i nie mialem wiekszych problemow (pierwszy raz rachunek mialem tam w 2002). W Aliorze przez 7 m-cy wspolpracy skladalem 2 reklamacje, na zadna nie otrzymalem odpowiedzi mimo uplywu 3 m-cy dla jednej i prawie 2 dla drugiej. MK |
|
Data: 2010-05-25 06:58:37 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Mon, 24 May 2010 23:49:27 -0700, MK napisał(a):
Mam lata doswiadczen z Multi i nie mialem wiekszych problemow (pierwszy Nie, no ja tego nie kwestionuje i w pełni rozumie Twoją decyzję. Tylko ostatnie posty w temacie Multi-reklamację wyglądają mniej więcej tak, że po 30 dniach dostajesz maila, że przedłużamy termin rozpatrzenia reklamacji - czyli na jedno* mniej więcej wychodzi ;) * Multi ma niewątpliwie tę zaletę, że informuje -- xbartx |
|
Data: 2010-05-25 00:05:45 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
No to skoro o reklamacjach. Alior i ToyotaBank nie informuja nawet, a Citi rozpatruje w ciagu 3 dni. Zaczalbym korzystac z Citi gdyby byl jeszcze jakis cashback, a tak to tylko przelewy i pralnia gdzie znizka przy platnosci karta Citi wieksza niz dla stalego klienta :). MK |
|
Data: 2010-05-25 08:19:11 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Tue, 25 May 2010 00:05:45 -0700, MK napisał(a):
On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote: Tutaj masz ostatni popis Multi odnośnie korekty przelewu (Message-ID: 4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl): ============================== Szanowny Panie, w związku z reklamacją uprzejmie informujemy, że w dniu 7 maja 2010 roku Bank PKO BP S.A zrealizował dwukrotnie dyspozycję pojedynczego przelewu na Pana rachunek firmowy w MultiBanku. Z uwagi na zaistniałą sytuację Bank PKO BP S.A zwrócił się do MultiBanku z prośbą o zwrot błędnie przekazanej kwoty. W związku z powyższym, na podstawie paragrafu 155 Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w MultiBanku, założona została blokada na kwotę 50,00 PLN a następnie dokonano korekty księgowania i zwrotu środków do Banku PKO BP S.A. Przepraszamy za niedogodności. §155. W przypadku dokonania nieprawidłowego zapisu ksiegowego na Rachunku, MultiBank dokonuje korekty tego zapisu oraz niezwłocznie powiadamia Posiadacza Rachunku o dokonanej korekcie i podaje jej przyczyny. Bank powołuje się na punkt z którego się nie wywiązał. Nikt mnie nie powiadomił o błędzie,korekcie Musiałem sam interweniować i do dnia dzisiejszego nadal nie wiem którego przelewu to dotyczy. ============================== To ja już bym chyba wolał czekać na odpowiedź w nieskończoność ;) -- xbartx |
|