Data: 2010-05-25 06:36:23 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Mon, 24 May 2010 13:48:36 -0700, MK napisał(a):
Mimo wszystko Alior odchodzi Hmmm po ostatnich postach na grupie to mam wrażenie, że wpadłeś z deszczu pod rynnę ;) -- xbartx |
|
Data: 2010-05-24 23:49:27 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 25 Maj, 08:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Mam lata doswiadczen z Multi i nie mialem wiekszych problemow (pierwszy raz rachunek mialem tam w 2002). W Aliorze przez 7 m-cy wspolpracy skladalem 2 reklamacje, na zadna nie otrzymalem odpowiedzi mimo uplywu 3 m-cy dla jednej i prawie 2 dla drugiej. MK |
|
Data: 2010-05-25 06:58:37 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Mon, 24 May 2010 23:49:27 -0700, MK napisał(a):
Mam lata doswiadczen z Multi i nie mialem wiekszych problemow (pierwszy Nie, no ja tego nie kwestionuje i w pełni rozumie Twoją decyzję. Tylko ostatnie posty w temacie Multi-reklamację wyglądają mniej więcej tak, że po 30 dniach dostajesz maila, że przedłużamy termin rozpatrzenia reklamacji - czyli na jedno* mniej więcej wychodzi ;) * Multi ma niewątpliwie tę zaletę, że informuje -- xbartx |
|
Data: 2010-05-25 00:05:45 | |
Autor: MK | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
No to skoro o reklamacjach. Alior i ToyotaBank nie informuja nawet, a Citi rozpatruje w ciagu 3 dni. Zaczalbym korzystac z Citi gdyby byl jeszcze jakis cashback, a tak to tylko przelewy i pralnia gdzie znizka przy platnosci karta Citi wieksza niz dla stalego klienta :). MK |
|
Data: 2010-05-25 08:19:11 | |
Autor: xbartx | |
Transfer KK Alior -> Multi | |
Dnia Tue, 25 May 2010 00:05:45 -0700, MK napisał(a):
On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote: Tutaj masz ostatni popis Multi odnośnie korekty przelewu (Message-ID: 4bf2b62d$0$17101$65785112@news.neostrada.pl): ============================== Szanowny Panie, w związku z reklamacją uprzejmie informujemy, że w dniu 7 maja 2010 roku Bank PKO BP S.A zrealizował dwukrotnie dyspozycję pojedynczego przelewu na Pana rachunek firmowy w MultiBanku. Z uwagi na zaistniałą sytuację Bank PKO BP S.A zwrócił się do MultiBanku z prośbą o zwrot błędnie przekazanej kwoty. W związku z powyższym, na podstawie paragrafu 155 Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w MultiBanku, założona została blokada na kwotę 50,00 PLN a następnie dokonano korekty księgowania i zwrotu środków do Banku PKO BP S.A. Przepraszamy za niedogodności. §155. W przypadku dokonania nieprawidłowego zapisu ksiegowego na Rachunku, MultiBank dokonuje korekty tego zapisu oraz niezwłocznie powiadamia Posiadacza Rachunku o dokonanej korekcie i podaje jej przyczyny. Bank powołuje się na punkt z którego się nie wywiązał. Nikt mnie nie powiadomił o błędzie,korekcie Musiałem sam interweniować i do dnia dzisiejszego nadal nie wiem którego przelewu to dotyczy. ============================== To ja już bym chyba wolał czekać na odpowiedź w nieskończoność ;) -- xbartx |
|