Transfer danych niemożliwy nokia 6500s

Data: 2009-11-28 11:19:14
Autor: Maciej Muran
Transfer danych niemożliwy nokia 6500s
Użytkownik "news.neostrada.pl." <arte26@poczta.WYTNIJonet.pl> napisał
Mam problem z aktualizacją komtaktów na telefonie nokia 6500s przez PC Suite wyskakuje mi "Transfer danych niemożliwy"
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu

Pewnie się obrazisz ale na twoim miejscu zacząłbym od znalezienia odpowiedzi na pytanie "Jak umiejętnie zadawać pytania?". Dowolna wyszukiwarka będzie tutaj pomocna. Gdy już się dowiesz - wróć. Chętnie pomożemy.

Maciek.

Data: 2009-11-28 19:45:59
Autor: Animka
[...]

Zainstaluj w komputerze sterownik do kabla USB.

--
animka

Transfer danych niemożliwy nokia 6500s