Transfer karty SD.

Data: 2011-02-24 20:32:11
Autor: qwerty
Transfer karty SD.
Użytkownik " THX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik5n3u$r83$1@inews.gazeta.pl...
Przed sfromatowaniem w aparacie wrzuciłem na próbę kartę 8 GB Class 6 do
czytnika kart wbudowanego w notka.
Kopiowanie katalogu 4 GB ze zdjęciami JPG po około półtora mega.
Transfer pokazuje (Total Commander, poczatek kopiowania, jeszcze leci) 1700 -
2200 kbytes/sek.

Winny jest badziewny czytnik kart (takie montują / montowali) do laptopów.
Mam czytnik Hama (35 in 1) bez problemu czyta SDHC (nie sprawdzałem SDXC) i zapis wynosi 10 MiB/s, a odczyt prawie 16,5 MiB/s (karta SDHC klasy 6).

Transfer karty SD.