Transfer kontaktów

Data: 2012-03-15 15:55:59
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
W jaki najłatwiejszy sposób przetransportować kontakty z E52 do Samsunga Galaxy S Plus tak, zeby sie to wszystko nie porozjezdzało (zwłąszcza polskie literki i kilka numerów przypisanych do tej samej osoby.

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2012-03-15 15:57:29
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:55:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Wiosna idzie, lenie z nor wyłażą..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-03-15 16:40:02
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Użytkownik Waldek Godel nospam@youreholdingitwrong.org ...

[...]

Ale co, Waldku, masz na mysli?
W necie jest przynajmniej kilka programów do takiej obsługi.
Oczywiście można zainstalować każdy po kolei i przetestować ale chyba nie o to chodzi?

A co do E52 - korzystałem z Nokia Ovi ale nie widzę w nim żadnej opcji eksportu kontaktów. A ze nie widze, to pytam.

Skąd taka reakcja?

Data: 2012-03-15 16:43:04
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 15 Mar 2012 16:40:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Wiosna idzie, lenie z nor wyłażą..

Ale co, Waldku, masz na mysli?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
" Jeśli piszesz na forum lub grupie dyskusyjnej, przejrzyj wcześniejsze
wypowiedzi - być może pytanie to już się tam pojawiło."

http://taat.pl/article/netykieta/index.php
..VI. Oszczędzaj czas, innych i swój
(..)
Poszukaj rozwiązania w (..) archiwum grup dyskusyjnych dobierając różne
słowa kluczowe.

itp. itd.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-03-15 18:41:09
Autor: Animka
Transfer kontaktĂłw
W dniu 2012-03-15 17:43, Waldek Godel pisze:
[...]

A ja szukam jakiegoś programu do telefonu Samsung GT-C6712 Star II Duos (Dual-SIM).
Ściagnęłam jeden, łączył się z telefonem przez bluetooth, ale sam program nie widzi plików na tym telefonie. We wsparciu Samsunga są tylko instrukcje obsługi do ściagnięcia i jakieś dejavu.
Potrzebny mi program w stylu My Phone Explorer czy LG PC Suite, ale akurat do tego Samsunga.

--
animka

Data: 2012-03-16 12:02:39
Autor: to
Transfer kontaktów
begin Budzik
Skąd taka reakcja?

To po prostu troll Waldek.

Data: 2012-03-15 17:17:10
Autor: Tomek
Transfer kontaktów

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

Data: 2012-03-15 16:40:11
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Użytkownik Tomek precz@ze.spamem ...

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.
Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

Data: 2012-03-15 17:56:03
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail precz@ze.spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

I leń.
Bardzo panom dziękuję.
Poświęcę czas, wypróbuję kilka programów. Co prawda sądziłem, że inni już to robili ale co tam. Dziwne...

Tomku, nie wiem czy wiesz, ale zwracanie komuś uwagi w taki sposób jest niezgodne z s-v.
Pytanie - lepiej być, jak twierdzisz, leń, czy zwyczajnie niewychowany?

Pozdrawiam.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2012-03-15 21:36:39
Autor: Tomek
Transfer kontaktów

[...]

Jesteś i jednym i drugim. Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".
Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth" używane od wieków w w/w celach?

Data: 2012-03-15 23:44:44
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 15 Mar 2012 21:36:39 +0100, Tomek napisał(a):

Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".

A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-16 09:08:59
Autor: Maciek
Transfer kontaktów
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z
netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".
A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm

--
M.

Data: 2012-03-16 14:55:58
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail precz@ze.spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth"
używane od wieków w w/w celach?

tak, mowia.
Mam jednak nadzieje, ze nie rzucasz słów na wiatri powiesz mi jak grupwo via bluetooth wysłać wizytówki z E552. Bo ja próbowałem i ni ch...

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2012-03-18 17:30:39
Autor: Michal Jankowski
Transfer kontaktów
Data: 2012-03-18 19:17:39
Autor: Tomek
Transfer kontaktów
Kiedys tam:

Uzyszkodnik Budzik naskrobal:

Wracajac do kontaktów. Mówia cos Ci slowa "wizytówka" oraz "bluetooth"
uzywane od wieków w w/w celach?

Mam jednak nadzieje, ze nie rzucasz slów na wiatri powiesz mi jak grupwo
via bluetooth wyslac wizytówki z E552. Bo ja próbowalem i ni ch...

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal:
http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517.html

Budzik, pobudka. Mozna?

Data: 2012-03-19 00:01:31
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:17:39 +0100, Tomek napisał(a):

Budzik, pobudka. Mozna?

On się coś do Włoch wybierał (na narty?), to pewnie teraz nie ma dostępu
do netu.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-26 07:55:22
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Budzik, pobudka. Mozna?

On się coś do Włoch wybierał (na narty?), to pewnie teraz nie ma dostępu
do netu.

Ano
Co ciekawe - pisaliście, że Włochy są krajem barbarzyńskim, jeżeli chodzi o dostęp do neta.
Tymczasem: 2 z 4 knajp na stokach - darmowe wifi.
Miejsce w którym mieszkaliśmy - WIFI grafis.
:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2012-03-27 00:55:44
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:55:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ano
Co ciekawe - pisaliście, że Włochy są krajem barbarzyńskim, jeżeli chodzi o dostęp do neta.

Bo faktycznie jest!
Żeby kupić prepaida musisz załatwić sobie ich identyfikator NIP, a przy
sprzedaży SIM-karta jest od razu rejestrowana na te Twoje dane.
W dodatku sama aktywacja karty kosztuje 5 euro!
Dla porównania, w Austrii starter z pakietem 1 GB kupujesz za 20 euro w
każdym sklepie Hofer lub w urzędzie pocztowym, tak jak gazetę, a
aktywacja jest w cenie.

Tymczasem: 2 z 4 knajp na stokach - darmowe wifi.
Miejsce w którym mieszkaliśmy - WIFI grafis.
:)

Ale takich kwater nie ma za dużo, na ogół internet jest tylko w tych
droższych.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-27 07:55:21
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

to niezle mi sie trafiło.
Może dlatego zasięg był tylko po lewej stronie łóżka :)

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2012-03-26 07:55:26
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail michalj@fuw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517.html

wdech

u mnie niestety ten sposób nie działa.
Nie wiem dlaczego - wyskakuje jakis błąd i koniec.
Z ciekawości jeszcze popróbuje, ale poprzednio się nie udało.

Niemniej znajomy pokazał mi, ze w nokii jest takie cos jak transfer i ze z tamtego miejsca powinno sie udac.
Potestuje i dla potomnych dam znac. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2012-03-16 15:50:36
Autor: Chris
Transfer kontaktów
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

Data: 2012-03-16 17:49:00
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Fri, 16 Mar 2012 15:50:36 +0100, Chris napisał(a):

Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

A nam wciskano bajeczki o jakim Echelonie, Canivore itp.
;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-25 14:31:52
Autor: jerzu
Transfer kontaktów
On Fri, 16 Mar 2012 17:49:00 +0100, Chris94
<chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

A nam wciskano bajeczki o jakim Echelonie, Canivore itp.
;)

Straszne.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-03-16 14:55:57
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

No wiec poradziłem sobie, chociaz pewnie jest jakiś łatwiejszy sposób (mój był na okrętkę)

Dla potomnych kontakty E52 to Samsung Galaxy
Wyeksportowałem do pliku csv kontakty z E52
Udało się programem Nokia PC Suite - niestety OVi Suite nie posiada takiej opcji.

Nokia PC Suite wyeksportował prawidłowo (podzielone srednikami, zgodnie z ustawieniami regionalnymi w systemie)

Do zaimportowania kontaktów nadał się program Kies.

Ale z jakiegoś powodu Kies oczekuje pliku csv przedzielonego przecinkami. Dlaczego - nie mnie o to pytać.
Tak więc pod notatnikiem zamieniłem ";" na ","

Zaimportowałem, ale ponieważ nie było pola imie - przypisałem je do pola Pseudonim. Błąd.
Uniemozliwiało to wyszukiwanie czesci kontaktów w programie Kies.
No wiec jeszcze raz, wykasowałem, włączyłem import - tym razem imie przypisane do pola "nazwa", reszta raczej intuicyjnie.

I voila.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2012-03-19 13:48:40
Autor: olo
Transfer kontaktów
Użytkownik "Budzik"

Ale z jakiegoś powodu Kies oczekuje pliku csv przedzielonego przecinkami.
Coma Separated Value

Dlaczego - nie mnie o to pytać.
http://pl.wikipedia.org/wiki/CSV_(format_pliku)

pzdr
olo

Data: 2012-03-26 07:55:23
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail olekp@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ale z jakiegoś powodu Kies oczekuje pliku csv przedzielonego przecinkami.
Coma Separated Value

Dlaczego - nie mnie o to pytać.
http://pl.wikipedia.org/wiki/CSV_(format_pliku)

Ta strona zostałą usunięta.

Ad meritum - ja wiem, ze w plikach csv separatory mogą być rózne, w zalezności od tego, co jest ustawione w ustawieniach miedzynarodowych.
Ale nie sądzisz, ze jezeli wszystko robię na jednym kompie - nie powinno być rozbierzności?

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2012-03-26 09:28:26
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:55:23 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

http://pl.wikipedia.org/wiki/CSV_(format_pliku)

Ta strona zostałą usunięta.

ROTFL!!!

Ad meritum - ja wiem, ze w plikach csv separatory mogą być rózne, w zalezności od tego, co jest ustawione w ustawieniach miedzynarodowych.

ROTFL!
Co mają do tego ustawienia międzynarodowe? Obowiązują ustawienia programu. I dlatego większosć programów pyta o te
ustawienia przy imporcie. I nawet nazwa formatu (COMMA separated values)
nie jest tu żadnym wyznacznikiem.

być rozbierzności?

ała, moje oczy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-03-26 12:55:21
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail nospam@youreholdingitwrong.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://pl.wikipedia.org/wiki/CSV_(format_pliku)

Ta strona zostałą usunięta.

ROTFL!!!

hmm, wczoraj miałem taki komunikat.
P.s. Oczywiscie dotyczacy podstrony o csv a nie całej wikipedii.

Dziś jest ok. Co konkretnie z tej strony chciałes pokazać?

Skad ten ROTFL?
Rozmawiam z jakims pryszczersem, który cieszy się z każdej niezgodności u swojego rozmówcy?

Ad meritum - ja wiem, ze w plikach csv separatory mogą być rózne, w zalezności od tego, co jest ustawione w ustawieniach miedzynarodowych.

ROTFL!
Co mają do tego ustawienia międzynarodowe?

Dokładnie nazywa się to:
Opcje regionalne i językowe -> opcję regionalne -> Dostosuj...
I tam masz coś takiego jak "separator listy"
I ZTCW programy powinny respektoweać to ustawienie, jako separator w plikach csv.

Obowiązują ustawienia programu. I dlatego większosć programów pyta o te
ustawienia przy imporcie. I nawet nazwa formatu (COMMA separated values)
nie jest tu żadnym wyznacznikiem.

no tak, czyli oba programy mnie zapytały a ja tego nie zauwazyłem.
ciekawe...

być rozbierzności?

ała, moje oczy

przewrażliwionyś.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2012-03-26 14:06:37
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Mon, 26 Mar 2012 12:55:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

hmm, wczoraj miałem taki komunikat.
P.s. Oczywiscie dotyczacy podstrony o csv a nie całej wikipedii.

Dziś jest ok. Co konkretnie z tej strony chciałes pokazać?

Wczoraj też działała ok, raczej kliknąłeś na połamany link albo wkleiłeś
niekompletny. Akurat usuwanie całych stron na Wikipedii jest bardzo mało
prawdopodobne.

[...]

Excel zawsze pyta, Outlook zawsze pyta, w zasadzie każdy program pyta.

Bo wiesz... jakby ci to powiedzieć. Mamy XXI wiek. Ten śmieszny wiek
charakteryzuje się - oprócz wielu innych spraw - że komunikacja między
ludźmi odbywa się globalnie. Plik który będziesz chciał odczytać albo
zapisać, może być odczytywany albo zapisywany na drugim końcu świata. Albo
5 km dalej w innym kraju. Plik CSV jest plikiem tekstowym, więc nie ma żadnych deklaracji
regionalnych, mimo, że treść może w nim być zapisana w różnych stronach
kodowych. Stąd tak ważne jest, aby program zapisujący i odczytujący
stosowały dokładnie tą samą konwencję zapisu. Program może coś sugerować,
ale zawsze decyduje o tym człowiek - a program powinien o tą decyzję
spytać. I w zasadzie wszystkie pytają - nawet jeżeli to pytanie jest
schowane pod guzikiem "Właściwości"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2012-03-26 21:55:21
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

ok, jutro sprawdze kiesa i program od nokii.
A czy ty tymczasem mozesz wskazac, gdzie ta opcja jest w excelu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2012-03-26 23:04:42
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Mon, 26 Mar 2012 21:55:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

ok, jutro sprawdze kiesa i program od nokii.
A czy ty tymczasem mozesz wskazac, gdzie ta opcja jest w excelu?

Na liście typów plików masz formaty txt i csv z różnymi rozdzieleniami -
tabem, przecinkiem, kropką, spacją itp.
Natomiast przy otwieraniu jest już okienko z pełnym wyborem a nawet
możliwością ustalenia dowolnego znaku jako separatora kolumn.

Data: 2012-03-27 07:55:23
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

najcześciej spotykałem się z dwoma rodzajami cvs - rozdzielanych przecinkiem lub srednikiem.
Spacja jest, szukam srednika i patrz pan jaki chytrus - jest opisany jako CSV MS DOS - dzięki - nie wiedziałem o tym.

Natomiast przy otwieraniu jest już okienko z pełnym wyborem a nawet
możliwością ustalenia dowolnego znaku jako separatora kolumn.

A to znam. Nie zawsze otworzy się to przy zwykłym kliknięciu na plik - czasami trzeba otworzyć przez import.

Data: 2012-03-27 10:16:36
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-15 16:55, Budzik wrote:
[...]

Probowales przeslac kontakty po BT? Swego czasu robilem przesiadke z N8 na SGS2. Pamietam, ze byl z tym maly myk. Trzeba bylo bodajze zatwierdzic kazdy kontakt na SGS2, w sumie wyszlo pewnie ze 100 dodatkowych stukniec. Cala procedura zajela jednak 5 min max.

Data: 2012-03-27 12:55:18
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail _@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

cała dyskusja była na ten temat. :)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-03-27 15:10:37
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-27 14:55, Budzik wrote:
[...]

No wlasnie nie chce mi sie juz tego czytac ;P Gdy widze CSV, separatory itd a mozna to w niecale 5 min.... No chyba, ze masz 1000 kontaktow to zmienia to postac rzeczy.

Data: 2012-03-28 12:55:15
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

pewnie mam około 1000. :)

Data: 2012-03-28 15:11:39
Autor: J.F
Transfer kontaktów
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup
On 2012-03-27 14:55, Budzik wrote:
[...]

Jakby mial 2 kontakty to pewnie by nie pytal.

A zaleta csv moze byc np to ze transferu dokonasz w 15 minut, ale za to dobrze :-)
A w sprzyjajacych okolicznosciach moze nawet 5 minut.
Pod warunkiem ze oczywiscie jest taka opcja w ogole.

Co do BT, to u jednych wystarczy te 5 minut i tylko palec boli, w innych byc moze jest eksport tylko po jednym i to wybranym - i 5 minut na 100 kontaktow bedzie za malo :-)

J.

Data: 2012-03-28 14:28:44
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:11:39 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Zawsze podziwiam ogrom wysiłku, jaki różni ludzie skłonni są włożyć tylko
po to, żeby nie zainstalować Outlooka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2012-03-28 14:55:14
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

z tego co pamietam - poprzedniego transferu dokonywałem via outlook.
(SE C702 do E52) i strasznie pokrzaczył pl literki.)

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2012-03-28 16:02:22
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 14:55:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

z tego co pamietam - poprzedniego transferu dokonywałem via outlook.
(SE C702 do E52) i strasznie pokrzaczył pl literki.)

Prawdopodobnie sonyparkinson miał inne kodowanie, a jego oprogramowanie nie
zadbało o prawidłowe transkodowanie. Opcjonalnie ty nie zaznaczyłeś
stosownego ptaszka.
Nokia przy pomocy PC Suite (nie mylić z - przepraszam za brzydkie wyrażenia
- OVI Suite) przenosi literki do/z Outlooka bezbłędnie.
Tak samo Windows Mobile, Android oraz nawet gejfon.

Co by zresztą się zgadzało, bo pamiętam, że miałem trochę gimnastyki, żeby
przerzucić kontakty z k800 do Blackberry. Wrrróć, żeby je prawidłowo z k800
wydłubać - później już było z górki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2012-03-28 16:55:14
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

Oczywiście domyślam się, że to kwestia złego kodowania.
Ale nie zmienia to faktu, ze jednak nie jest to takie proste. Teraz już nie doszukam się w swojej pamięci, czy wtedy korzystałem z OVI czy z Nokia PC Suite

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2012-03-28 18:28:20
Autor: J.F
Transfer kontaktów
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup
[...]

A gdzie ty tam jakies ptaszki widzis do zaznaczenia ?

Nokia przy pomocy PC Suite (nie mylić z - przepraszam za brzydkie wyrażenia
- OVI Suite) przenosi literki do/z Outlooka bezbłędnie.

Ale po ch* polecac niedostepne programy ?
Jest Nokia suite i trzeba sie z tym nauczyc zyc :-P
I jest office 2010, w dodatku pewnie niedlugo.

[...]

A co, nie potrafiles zaznaczyc wlasciwego haczyka :-P

J.

Data: 2012-03-28 17:39:29
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:28:20 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Niedostępne tylko dla inteligentnych inaczej
http://www.dobreprogramy.pl/Nokia-PC-Suite,Program,Windows,12931.html
jakieś 5 sekund szukania, pierwszy link z google.

A co, nie potrafiles zaznaczyc wlasciwego haczyka :-P

Widocznie tak. Może za dobrze ukryli. Ale główny problem leżał w tym, że
program na CD ważył z 500 MB, pierwsze co zrobił to chciał aktualizacji
ważącej drugie 500 MB i niespecjalnie potrafił się synchronizować z
czymkolwiek. W końcu jakimś innym programikiem w końcu przerzuciłem dane do
Outlooka i od tego momentu było już prosto i przyjemnie.

Data: 2012-03-28 15:47:17
Autor: atm
Transfer kontaktów

[...]

Masz na mysli pelna wersje?

Data: 2012-03-28 15:55:16
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 15:48, Waldek Godel wrote:
[...]

NIe chce mi sie teraz wnikac czy OE to zrobi, czy jest dostepna instalka dla W7. Pelnego Outlooka nie mam i o ile pamietam jest dosc kosztowny jak na taki soft. No chyba, ze jest trial 30 dniowy. w kazdym razie ja wolalem 100 tapniec.

Data: 2012-03-28 15:48:23
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:55:16 +0200, atm napisał(a):

NIe chce mi sie teraz wnikac czy OE to zrobi,

A ktoś tu pisał o OE? Masz jakieś zwidy? --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2012-03-28 17:29:12
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 16:48, Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:55:16 +0200, atm napisał(a):

NIe chce mi sie teraz wnikac czy OE to zrobi,

A ktoś tu pisał o OE? Masz jakieś zwidy?

Nie, dziwi mnie natomiast proponowanie programu za 798zl do przenoszenia kontaktow.

Data: 2012-03-28 16:36:26
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 17:29:12 +0200, atm napisał(a):

Nie, dziwi mnie natomiast proponowanie programu za 798zl do przenoszenia kontaktow.

A kto ci proponował program za 798 zł? Masz jakieś zwidy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-28 20:30:18
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 17:36, Waldek Godel wrote:
[...]

No tak, nie zauwazylem, ze jest przeciez instalowany razem z W7...

Data: 2012-03-28 20:06:10
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:30:18 +0200, atm napisał(a):

No tak, nie zauwazylem, ze jest przeciez instalowany razem z W7...

Outlook? Z którą wersją?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-03-28 21:26:03
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 21:06, Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:30:18 +0200, atm napisał(a):

No tak, nie zauwazylem, ze jest przeciez instalowany razem z W7...

Outlook? Z którą wersją?

Skoro proponujesz rozwiazanie przez Outlooka, jako sensowna alternatywe to pewnie jest ten program latwo dostepny. No tak, trial jest do sciagniecia...
Poza tym jak J.F. ponizej opisuje ten patent kosztuje sporo nerwow uzytkownika, ktory ma rzadko kontakt z tym narzedziem a trzeba zalozyc, ze ktos kto okazjonalnie przerzuca kontakty i chwyta sie pierwszego lepszego rozwiazania doswiadczy podobnych przygod.

Data: 2012-03-28 20:30:18
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 21:26:03 +0200, atm napisał(a):

[...]

No tak, przecież pliki csv same się edytują i są tak łatwe w obsłudze, że
ten wątek W OGÓLE NIE ISTNIEJE.
Po co piszesz w nieistniejącym wątku?

Data: 2012-03-28 21:45:46
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 21:30, Waldek Godel wrote:
[...]

Podalem rozwiazanie, ktore zajmie w przypadku ok 100 kontaktow 5 minut max - szybciej niz patent z Outlookiem i tyle. Ktos ma sporo wiecej kontakow szuka innego rozwiazania, moze wlasnie Outlookowego.
Patent po BT jest skuteczny, prosty, nie wymaga PC, nie zostawia nigdzie danych jesli dla kogos to istotne. NIe trzeba tez wnikac w CSV, separatory itd, slowem rzeczy ktore dla osoby przenoszacej wogole nie sa wazne a maja tylko umozliwic sprawne przerzucenie danych.

Data: 2012-03-28 23:51:08
Autor: J.F.
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:30:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Tak jak ty uswiadamiasz innych ze mozna outlookiem, tak inni uswiadamiaja
ze mozna przez csv.

latwe w obsludze ... zalezy co, jak trzeba np poprawic polskie literki w
tysiacu kontaktow, bo je twoj rekomendowany sposob sp*, to moze byc cakiem
latwo. Albo np zamienic numer stacjonarny z komorkowym, bo jakos nie
zadzialalo. Tylko juz trzeba excela, albo innego openoffice.

Tylko jest w tym jeden niuans - coraz rzadziej import/export do csv jest
dostepny.

J.

Data: 2012-03-28 23:44:22
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:51:08 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Mój sposób nie zmienia niczego. Od tego bozia dała mózg, żeby go używać.
Jeżeli w Outlooku zamiast pl-literek lądują krzaki, to znaczy, że program
komunikacyjny coś spieprzył. Ctrl+A, Del i zrobić od nowa, tym razem
lepiej.
Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.
Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-03-29 01:07:17
Autor: J.F.
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:44:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Ale za drugim razem znow laduja krzaki. Wiec trzeba kolejny raz, i moze
jeszcze kolejny. A wczesniej trzeba sie dowiedziec co zrobic zeby po Ctrl+A
i Del nie stracic wszystkich kontaktow w telefonie, co mnie wlasnie dzis
spotkalo :-)

Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.

A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
nic nei rzuca w oczy :-(

Ale ciagle ma eksport i import do Excela i CSV :-)

Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

Nazwijmy rzecz po imieniu - pierdoli fotki przy imporcie. I nic nie mozna
na to poradzic, taki super program :-)

J.

Data: 2012-03-29 09:29:32
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 29 Mar 2012 01:07:17 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Znów problemy z łącznikiem

A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
nic nei rzuca w oczy :-(

normalnie, dwuklikiem na kontakt

Nazwijmy rzecz po imieniu - pierdoli fotki przy imporcie. I nic nie mozna
na to poradzic, taki super program :-)

Owszem, nie (c)
Po prostu, zupełnie nie po microsoftowemu, trzyma się przyjętych
standardów. Standardem jest fotka 90x90 pikseli. W momencie przyjmowania
standardu to było sporo.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-29 21:34:59
Autor: J.F.
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:29:32 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Nie z lacznikiem, tylko z roznymi opcjami. Z ich rozlozeniem i ukryciem.
Z jasnoscia wspoldzialania. Z jeb* kreatorami i "inteligentnym"
oprogramowaniem, ktore nigdy nie wiadomo co zrobi. Z tym ze jest
"synchronizacja", a nie wyrazne kopiowanie - co, jak i w ktora strone.
No i z Godlem, ktory twierdzi ze to zadanie na 5 minut :-) A ja juz
spedzilem ze 2 godziny, jeszcze pare testowych transferow i bede mogl
podrecznik pisac jak to robic.

A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
nic nei rzuca w oczy :-(
normalnie, dwuklikiem na kontakt

No i co to ma dac ? bo to kontakt otwiera, i gdzie tu jakis porzadek
widzisz ? Juz nie mowiac o uporzadkowaniu tysiaca kontaktow.

J.

Data: 2012-03-29 20:37:15
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 29 Mar 2012 21:34:59 +0200, J.F. napisał(a):

No i z Godlem, ktory twierdzi ze to zadanie na 5 minut :-) A ja juz
spedzilem ze 2 godziny, jeszcze pare testowych transferow i bede mogl
podrecznik pisac jak to robic.

Kliniczny przypadek problemu z łącznikiem.

Data: 2012-03-29 22:12:53
Autor: J.F.
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 29 Mar 2012 20:37:15 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Powiem tak - popytaj wsrod znajomych kto zmienia telefon, zapros go do
siebie, udostepnij outlooka i tylko obserwuj jak on sie do tego zabierze.
Dobrze by bylo gdyby to robil pierwszy raz.

J.

Data: 2012-03-29 22:16:07
Autor: J.F.
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 29 Mar 2012 22:12:53 +0200, J.F. napisał(a):
[...]

No i zapomnialem dodac - dobrze by bylo zeby to byl outlook 2010, a znajomy
zmienial nokie, a ty mu NIE podpowiadaj ze ovi suite to g* wielkie i trzeba
jakis stary program sciagac.

J.

Data: 2012-03-28 18:21:32
Autor: J.F
Transfer kontaktów
[...]

Jestes pewien ze tak szybko znajdziesz i zainstalujesz te rzekomo istniejaca i darmowa wersje outlooka ?

Albo ze majac dostepnego outlooka,  uda ci sie w 5 minut utworzyc nowa tozsamosc, zaimportowac kontakty, wyeksportowac na drugi telefon, ze zrobi to dobrze za pierwszym razem. Ze nie bedziesz potem musial dysku formatowac, zeby moc kontakty usunac z outlooka i nie drżeć ze sie usuna z telefonu ? Z obu telefonow ?

Zeby nie byc goloslownym to wlasnie to sprobowalem, i teraz powtarzam sobie: jeb* nokia, jeb* microsoft, jeb* Godel ze swoimi jeb* radami, jeb* moja glupota, przeciez k* wiedzialem ze to nie moze dobrze zadzialac, po ch* probowalem.
Teraz siedze i klikam .... a nie, uff, nokia odzyskala 5% zaufania.

Nie k* - zadnych jeb* outlookow i automatow - ja chce miec kontrole co kopiuje, gdzie kopiuje i jak kopiuje.

Jeb* nokia.

J.

Data: 2012-03-28 17:35:16
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:21:32 +0200, J.F napisał(a):

Jestes pewien ze tak szybko znajdziesz i zainstalujesz te rzekomo istniejaca i darmowa wersje outlooka ?

około 10 sekund:
http://office.microsoft.com/en-us/try/?WT%2Emc%5Fid=ODC%5FENUS%5FOATOutlookHome%5FMonTry
za długo?

[...]

Ale po co nową tożsamość? kontakty mam wszędzie takie same, a jeżeli ktoś
już używa Outlooka i ma tam jakieś kontakty to wystarczy utworzyć kolejny
folder typu contacts. Jeżeli program synchronizujący jest na tyle głupi, że
nie pozwala wybierać książki i na siłę synchronizuje z domyślnym, to można
do tego nowo utworzonego przenieść na chwile wszystkie kontakty. Całość
zajmie ekstra jedną minutę (opornym można przypomnieć kombinację klawiszy
Ctrl+A dla "select All")

[...]

To Nokia, Microsoft czy Godel są przyczyną problemów z łącznikiem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-03-28 18:42:41
Autor: ALEX MR
Transfer kontaktów
W dniu Śr 28 03 2012 18:35, Waldek Godel pisze:

[...]

W 10 sekund ściągnąłeś i zainstalowałeś? Sprzęt i łącze musisz mieć mordercze. Szacun.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-28 17:59:56
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:42:41 +0200, ALEX MR napisał(a):

[...]

W 10 sekund znalazłem, plik ściąga się na moim łączu 4.5 minuty, na wolnym
będzie z 15 minut, plus instalacja. Da sie przeżyć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-31 10:06:58
Autor: ALEX MR
Transfer kontaktów
W dniu Śr 28 03 2012 18:59, Waldek Godel pisze:

[...]

Pytanie było o znalezienie i *zainstalowanie*.

Data: 2012-03-28 19:17:23
Autor: J.F
Transfer kontaktów
[...]

Punkt dla ciebie - produkt  rzeczywiscie jest dostepny.

Mam nadzieje ze sprawdziles iz za rok da sie drugi raz odpalic, bo to tylko 60d demo.
Outlook jest dopiero w wersji Home - podejrzewam ze drozszej :-)

za długo?

To dopiero poczatek - sciagnac, zainstalowac ... godzina ?
Na razie u mnie to nawet konta zalozyc nie moge - ale ja mam przegladarke poblokowana.

[...]

A ja dbam o prywatnosc i nie mam :-P

[...]

Ok, nawet ten ganiony przez ciebie ovi/nokia suite ma potrzebne opcje.
Ale to zdecydowanie nie jest minuta dla kogos kto to pierwszy raz robi.
Raczej dwie godziny i to tylko w najlepszym przypadku.
Dwa tygodnie w najgorszym  :-)

[...]

Wszyscy razem, ale Godel najbardziej.
Przeciez obiecywal ze to proste jest, zajecie na 5 minut :-)

J.

Data: 2012-03-28 18:32:23
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:17:23 +0200, J.F napisał(a):

Mam nadzieje ze sprawdziles iz za rok da sie drugi raz odpalic, bo to tylko 60d demo.

Za rok będzie kolejna wersja office i kolejny trial.
A jak ktoś potrzebuje mieć to częściej/dłużej to są inne sposoby żeby miec
Outlooka za darmo albo za kilka złotych. Opisywałem to już tyle razy, że
naprawdę nie chce mi się po raz kolejny.

Wszyscy razem, ale Godel najbardziej.
Przeciez obiecywal ze to proste jest, zajecie na 5 minut :-)

Bo jest. Resztę zajmuje nauka obsługi pakietów biurowych - rzecz w
dzisiejszych czasach nie tyle bezcenna, co wręcz must have. Masz okazję byc
bardziej dostosowanym do XXI wieku. Zwłaszcza, że nawet darmowe pakiety
typu Libre Office są niczym więcej jak tylko kolejną iteracją MS Office.

Data: 2012-03-28 20:41:04
Autor: J.F
Transfer kontaktów
[...]

A jak nie bedzie, a ja kupie nowy telefon wczesniej ? :-)

Tym niemniej - zajecie na pare godzin.

A moglem skopiowac pliki wizytowek :-)

J.

Data: 2012-03-28 20:07:22
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:41:04 +0200, J.F napisał(a):

A jak nie bedzie, a ja kupie nowy telefon wczesniej ? :-)

To do tego czasu masz czas żeby zdobyć pełną licencję za darmo albo parę
złotych.
A moglem skopiowac pliki wizytowek :-)

Zakładając, że telefon odbierający wie co zrobić z plikiem wizytówek.
Większość nie wie.

Data: 2012-03-28 20:36:54
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 18:35, Waldek Godel wrote:
[...]

No i wlasnie dlatego w moim przypadku wolalem 100 tapniec niz instalacje Outlooka tylko po to, zeby przerzucic kontakty i wykasowac ten soft jako ze to wersja 60-cio dniowa. Jesli kontakty przerzucalbym czesciej w obie strony musialbym znalezc cos sktucecznego i tanszego niz "program do synchronizacji kontaktow" za 798zl.
Ktos zreszta wspomnial wczesniej, ze w jego wypadku obylo sie bez tych wspomnianych przeze mnie potwierdzen przy imporcie kazdego kontaktu.
No ale w niektorych przypadkach, byc moze Budzika, Outlook bylby dobra opcja.

Data: 2012-03-28 20:10:18
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 20:36:54 +0200, atm napisał(a):

[...]

798 kosztuje tylko tych, których przerasta przeczytanie kilku zdań, jak
mieć w pełni legalnego Outlooka za darmo. Albo za kilkadziesiąt złotych.

Data: 2012-03-28 21:30:30
Autor: atm
Transfer kontaktów
On 2012-03-28 21:10, Waldek Godel wrote:
[...]

No to oswiec nas swoja madroscia uprzedzajac wczesniej zebysmy zdarzyli zalozyc okulary przeciwsloneczne. Zakladam, ze Outlook za pare zlotych jest wersja komercyjna, nie brana na studenta? Tylko taka bylaby dla mnie sensowna.

Data: 2012-03-28 20:49:01
Autor: Waldek Godel
Transfer kontaktów
Dnia Wed, 28 Mar 2012 21:30:30 +0200, atm napisał(a):

[...]

Ale po co miałbym to robić po raz kolejny? Robiłem to już tyle razy i zero
efektu...

Ostatni raz:
Do roku 2005-2006 wszystkie telefony oraz PDA z Pocket PC, Windows Mobile,
Windows Smartphone, Windows Mobile for Smartphone miały w komplecie
pełnego, licencjonowanego Outlooka 2002, który doskonale wystarcza do
zarządzania kontaktami i kalendarzem. Pozwala edytowac, poprawiać itp.
wszystkie kontakty.

Setki, tysiące licencji leży gdzies upchane w szafkach po firmach i u
ludzi. Sam mam z 6 licencji. Wystarczy się wykazać - popytać znajomych,
znajomych znajomych itp.  Obiecać flaszkę za znalezisko.
Często można znależć za 50-100 zł stare telefony na allegro, nawet
uszkodzone. Trzeba tylko dopytać się sprzedającego, czy ma pudełko i płytki
CD. Sticker licencyjny jest na kopercie CD.
http://i60.servimg.com/u/f60/15/40/28/77/foto0011.jpg
taki zestaw jak na fotce w zupełności wystarczy do udokumentowania
legalności - na fakturze ZAWSZE był telefon albo PDA, NIKT nie bawił się w
wyszczególnianie zasilacza, kabla usb czy też płytki CD, więc nie da się
sprawdzić faktury. Wystarczy popytać w swojej firmie, rodziny - ktos się zajmował zakupem
telefonów, czy nie ma gdzieś pudełek ze starych telefonów. Kupić flaszkę
albo bukiet (w zależności od osoby która tym zarządza w firmie).

Jak ktoś już ma tak wielkiego pecha, że nikt w jego otoczenia nie jest w
stanie znaleźć - szukać na allegro, dać ogłoszenie na gumtree, że kupi się
za 50 zł pozostałości z telefonu albo palmtopa. Może ogłoszenie na pdaclub
czy w innym miejscu - wystarczy nie być śmierdzącym leniem, ruszyć dupę i
wykazać się odrobiną inwencji.

PS. Numer licencyjny działa na dowolnego outlooka - wystarczy znaleźć
choćby piracką instalkę, byle tylko nie crackowaną. Zresztą nie było takiej
potrzeby, Office 2002 przyjmował dowolny numer, office 2003 dowolny z
pasującą sumą kontrolną. Dopiero od wersji 2007 wprowadzono aktywację.
Więc jeżeli znajdziemy płytkę z np. niemieckim outlookiem, to zainstalować
polskiego, uzywając tylko klucza ze stickera. Wciąż będzie legalny - sztuka
jest sztuka.

PPS. Oczywiście w razie zakupu sprawdzić co jest w komplecie. W okolicach
roku 2006 zaczęto zamiast pełnego Outlooka 2002 dawać triala Outlooka 2007.
Pytać sprzedającego która wersja jest na stickerze, jeżeli 2007 to na pewno
trial. Jeżeli 2002 to na pewno pełna wersia.

Data: 2012-03-28 21:53:01
Autor: atm
Transfer kontaktów

[...]

Dzieki za wyczerpujeace info. Faktycznie jest to rozwiazanie.

Data: 2012-03-29 01:39:49
Autor: Animka
Transfer kontaktĂłw
W dniu 2012-03-28 20:36, atm pisze:
On 2012-03-28 18:35, Waldek Godel wrote:
[...]

Sony Ericsson przesyłal kontakty go Thunderbird;a, a jakiś program do Samsunga topornie chce wysłać do Outloka tylko i wyłacznie.

--
animka

Data: 2012-03-28 19:03:47
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
[...]

Też miałem podobne wrażenia, gdy zainstalowałem sobie Outlooka do
synchronizacji danych z PDA. Gdy w dodatku po tej instalacji coś mi
przestało na pececie działać, to w cholerę Outlooka odinstalowałem i nie
chcę o nim więcej słyszeć. Teraz o Outlooku przypominają mi tylko jakieś przeznaczone dla niego
aktualizacje systemu Windows, które co pewien czas próbują mi się
zainstalować, chociaż Outlooka dawno już nie mam.

Data: 2012-03-27 22:05:09
Autor: ALEX MR
Transfer kontaktów
W dniu Wt 27 03 2012 10:16, atm pisze:

[...]

A stary Touch2 w WM 6.5 na pokładzie zapisywał automatycznie takie wizytówki.