Transfer kontaktów

Data: 2012-03-15 17:17:10
Autor: Tomek
Transfer kontaktów

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

Data: 2012-03-15 16:40:11
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Użytkownik Tomek precz@ze.spamem ...

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.
Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

Data: 2012-03-15 17:56:03
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail precz@ze.spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

I leń.
Bardzo panom dziękuję.
Poświęcę czas, wypróbuję kilka programów. Co prawda sądziłem, że inni już to robili ale co tam. Dziwne...

Tomku, nie wiem czy wiesz, ale zwracanie komuś uwagi w taki sposób jest niezgodne z s-v.
Pytanie - lepiej być, jak twierdzisz, leń, czy zwyczajnie niewychowany?

Pozdrawiam.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2012-03-15 21:36:39
Autor: Tomek
Transfer kontaktów

[...]

Jesteś i jednym i drugim. Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".
Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth" używane od wieków w w/w celach?

Data: 2012-03-15 23:44:44
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Thu, 15 Mar 2012 21:36:39 +0100, Tomek napisał(a):

Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".

A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-16 09:08:59
Autor: Maciek
Transfer kontaktów
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z
netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".
A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm

--
M.

Data: 2012-03-16 14:55:58
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail precz@ze.spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth"
używane od wieków w w/w celach?

tak, mowia.
Mam jednak nadzieje, ze nie rzucasz słów na wiatri powiesz mi jak grupwo via bluetooth wysłać wizytówki z E552. Bo ja próbowałem i ni ch...

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2012-03-18 17:30:39
Autor: Michal Jankowski
Transfer kontaktów
Data: 2012-03-18 19:17:39
Autor: Tomek
Transfer kontaktów
Kiedys tam:

Uzyszkodnik Budzik naskrobal:

Wracajac do kontaktów. Mówia cos Ci slowa "wizytówka" oraz "bluetooth"
uzywane od wieków w w/w celach?

Mam jednak nadzieje, ze nie rzucasz slów na wiatri powiesz mi jak grupwo
via bluetooth wyslac wizytówki z E552. Bo ja próbowalem i ni ch...

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal:
http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517.html

Budzik, pobudka. Mozna?

Data: 2012-03-19 00:01:31
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:17:39 +0100, Tomek napisał(a):

Budzik, pobudka. Mozna?

On się coś do Włoch wybierał (na narty?), to pewnie teraz nie ma dostępu
do netu.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-26 07:55:22
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Budzik, pobudka. Mozna?

On się coś do Włoch wybierał (na narty?), to pewnie teraz nie ma dostępu
do netu.

Ano
Co ciekawe - pisaliście, że Włochy są krajem barbarzyńskim, jeżeli chodzi o dostęp do neta.
Tymczasem: 2 z 4 knajp na stokach - darmowe wifi.
Miejsce w którym mieszkaliśmy - WIFI grafis.
:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2012-03-27 00:55:44
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Mon, 26 Mar 2012 07:55:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ano
Co ciekawe - pisaliście, że Włochy są krajem barbarzyńskim, jeżeli chodzi o dostęp do neta.

Bo faktycznie jest!
Żeby kupić prepaida musisz załatwić sobie ich identyfikator NIP, a przy
sprzedaży SIM-karta jest od razu rejestrowana na te Twoje dane.
W dodatku sama aktywacja karty kosztuje 5 euro!
Dla porównania, w Austrii starter z pakietem 1 GB kupujesz za 20 euro w
każdym sklepie Hofer lub w urzędzie pocztowym, tak jak gazetę, a
aktywacja jest w cenie.

Tymczasem: 2 z 4 knajp na stokach - darmowe wifi.
Miejsce w którym mieszkaliśmy - WIFI grafis.
:)

Ale takich kwater nie ma za dużo, na ogół internet jest tylko w tych
droższych.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-27 07:55:21
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
[...]

to niezle mi sie trafiło.
Może dlatego zasięg był tylko po lewej stronie łóżka :)

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2012-03-26 07:55:26
Autor: Budzik
Transfer kontaktów
Osobnik posiadający mail michalj@fuw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517.html

wdech

u mnie niestety ten sposób nie działa.
Nie wiem dlaczego - wyskakuje jakis błąd i koniec.
Z ciekawości jeszcze popróbuje, ale poprzednio się nie udało.

Niemniej znajomy pokazał mi, ze w nokii jest takie cos jak transfer i ze z tamtego miejsca powinno sie udac.
Potestuje i dla potomnych dam znac. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2012-03-16 15:50:36
Autor: Chris
Transfer kontaktów
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

Data: 2012-03-16 17:49:00
Autor: Chris94
Transfer kontaktów
Dnia Fri, 16 Mar 2012 15:50:36 +0100, Chris napisał(a):

Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

A nam wciskano bajeczki o jakim Echelonie, Canivore itp.
;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-25 14:31:52
Autor: jerzu
Transfer kontaktów
On Fri, 16 Mar 2012 17:49:00 +0100, Chris94
<chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

A nam wciskano bajeczki o jakim Echelonie, Canivore itp.
;)

Straszne.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Transfer kontaktów