Transfer kontaktów z karty SIM

Data: 2010-03-09 12:40:43
Autor: OMSON
Transfer kontaktów z karty SIM
Kto ma pomysł jak przenieść kontakty z karty SIM Nokii 3330 na drugą kartę (szkoda mi PLN na kabel USB)? :) Coś poza papierem i długopisem?

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-09 12:45:59
Autor: Dominik & Co
Transfer kontaktów z karty SIM
OMSON rzecze:
Kto ma pomysł jak przenieść kontakty z karty SIM Nokii 3330 na drugą kartę (szkoda mi PLN na kabel USB)? :) Coś poza papierem i długopisem?

Miałem takie urządzonko specjalnie do tego niecnego celu (gadżet
reklamowy). Niestety zdążyłem już opchnąć :-)
O, takie cuś:
http://www.water4fish.com/shopimages/products/normal/KC2735_06.jpg

Można jeszcze wsadzić kartę do telefonu z BT i wysłać kontakty
na kompa (plki vcd), a potem wsadzić drugą i wysłać z powrotem.
I ew. przenieść z pamięci telefonu do SIM.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-09 13:46:18
Autor: OMSON
Dominik & Co pisze:

Można jeszcze wsadzić kartę do telefonu z BT i wysłać kontakty
na kompa (plki vcd), a potem wsadzić drugą i wysłać z powrotem.
I ew. przenieść z pamięci telefonu do SIM.

O widzisz. Dobry pomysł. :)

Thx, OMSON

Data: 2010-03-09 13:04:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 09 Mar 2010 13:46:18 +0100, OMSON napisał(a):

Dominik & Co pisze:

Można jeszcze wsadzić kartę do telefonu z BT i wysłać kontakty
na kompa (plki vcd), a potem wsadzić drugą i wysłać z powrotem.
I ew. przenieść z pamięci telefonu do SIM.

czasami z przerażeniem patrzę jak ludzie kombinują pod górę...
Przecież 3330 ma pamięć 100 kontaktów w telefonie - skopiować do telefonu,
zmienić kartę, skopiować na kartę.
Jak na karcie jest więcej niż 100 kontaktów - skopiować pierwsze 100,
skasować, skopiować kolejne 100.. --
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-03-09 14:12:25
Autor: OMSON
Waldek Godel pisze:

[...]
  O tym najpierw pomyślałem ale potem naszła mnie czarna wizja z kartka papieru ;)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-09 14:18:05
Autor: OMSON
OMSON pisze:

 O tym najpierw pomyślałem ale potem naszła mnie czarna wizja z kartka papieru ;)
  Jedno zasadnicze pytanie: telefon czyści zawartość karty SIM podczas kopiowania nowej zawartości z własnej pamięci na nią? Bo jeśli tak, to ten plan jest nieco do dupy (jeśli nie - to jest to najlepsze rozwiązanie)! :)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-09 14:16:16
Autor: Piotr M
Dnia 09-03-2010 o 14:18:05 OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał(a):

  Jedno zasadnicze pytanie: telefon czyści zawartość karty SIM podczas  kopiowania nowej zawartości z własnej pamięci na nią?

Tak jak w Windowsie, kopiowanie to kopiowanie :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-09 14:30:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:18:05 +0100, OMSON napisał(a):

[...]

oczywiście, że nie

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-09 14:14:02
Autor: Piotr M
Transfer kontaktów z karty SIM
Dnia 09-03-2010 o 13:46:18 OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał(a):

O widzisz. Dobry pomysł

Na Allegro pewnie tego znajdziesz trochę.
Ja coś takiego pierwszy raz zobaczyłem w takim dobrze zaopatrzonym komisie.
Fajne, tanie, niepowszechne i już miałem sobie kupić, ale myślę sobie, po  co... Akurat dla mnie karta sim mogłaby w ogóle nie mieć książki, może co  innego w firmach..