Transfer plików

Data: 2019-12-29 18:29:11
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.
BT - muszę kliknąć najpierw w komputerze odbierz plik, i trochę wolno...
Mail - też trochę zachodu to wymaga, nie mam pliku natychmiast...
Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego folderu po wi-fi?

Szukałem aplikacji na telefon. Jak jest darmo to ograniczenie do kilku MB.

Jak na razie to najwygodniej kablem.

Robert

Data: 2019-12-29 18:01:05
Autor: Dominik Ałaszewski
Transfer plików
Dnia 29.12.2019 Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał/a:

A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego folderu po wi-fi?

Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

Data: 2019-12-29 19:59:41
Autor: RadoslawF
Transfer plików
W dniu 2019-12-29 o 19:01, Dominik Ałaszewski pisze:

A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego
folderu po wi-fi?

Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików
z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

Wolno i nie wiadomo z jaką prędkoscią leci.
Najszybciej jest spiąć komputer kablem z fonem.
Przez WiFi też można ale trzeba np. serwer FTP postawić.
Można nawet na urządzeniu z androidem.
Dla niezaradnych sugeruje kupno pena z dwoma standardami
wtyczki, tak coby posował do kompa jak i do fona.

Pozdrawiam

Data: 2019-12-29 21:04:34
Autor: jaNus
Transfer plików
W dniu 29.12.2019 o 19:59, RadoslawF pisze:
Dla niezaradnych sugeruje kupno pena z dwoma standardami wtyczki, tak
coby posował do kompa jak i do fona.

Bez sensu, kup to:
https://allegro.pl/oferta/adapter-otg-host-do-micro-usb-przejsciowka-kabel-8112895737
  - 1,78 PLN, a prócz pena możesz tam wtykać np. dongiel od zestawu 2,4
GHz klaw. + mysz, wygodne, gdy coś w fonie chcesz dłubnąć nietypowego,
polecam!

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-30 00:48:59
Autor: Animka
Transfer plików
W dniu 2019-12-29 o 21:04, jaNus pisze:
[...]

Kupiłam z 5 kat temu mały dongielek adapter Bluetooth Radio -za złotówkę, Śmiga bardzo szybko -zarówno z telefonu jak i z komputera do telefonu. Oczywiście najpierw trzeba sparować telefon z komputerem i szybko telefon jest znajdowany. Potem trzeba potwierdzić wyświetlony w komputerze kod i wpisać do telefonu. Póżniej juz jest wszystko na stałe i telefon czy tablet widnieje w Urządzeniach i Drukarkach.
Oczywiście trzeba wskazać plik, który chcesz wysłać.

--
animka

Data: 2019-12-30 10:40:00
Autor: killing of predatory capitalism pest
Transfer plików
Animatorka wrote:
Kupiłam z 5 kat temu mały dongielek adapter Bluetooth Radio -za złotówkę,

Co to za teleSraj bez mikrego zasiegu bezprzewodowego
przesylu (po jevvsku: bluetooth)? Nie dosc tego MUŁ w
predkosci!

Śmiga bardzo szybko -zarówno z telefonu jak i z komputera do telefonu.
Buuuhhhaaa..., 25 Mbit/s to smiganie! To sranie po
scianie! Na dokladke za jedna "zelowke"; moze miec
NIEwiecej 2.1 Mbit/s (piec lat temu!) CHLAM!

(Ptyś) Wańkowski once wrote:
A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu
do odpowiedniego folderu po *wi-fi*

Sieci bezprzewodowe (po jevvsku: wireless fidelity) w 2003
osiagaly 54 Mbit/s, obecnie *najwolniejsze* osiagaja min.
433 Mbit/s. (Na ten czas; MU-MIMO osiaga 10 Gbit/s).

Przemyj oczy, czytaj co inni pisza i o co im chodzi.

--
eutenhosil?ncionaminhabunda

ANTI junta EUdSSR
(he spits on NATO asshole)

Jeśli ludzie nie zniszczą
eu-ABSURDistan, to tenże
ZNISZCZY ich z pewnością!

Oto jak kalifat germanistan z
łatwością kolonizuje i ograbia kraj...
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-12-30 19:55:47
Autor: LordBluzg(R)
Transfer plików
W dniu 2019-12-29 o 21:04, jaNus pisze:

W swojej sygnaturce "nosisz" link do programu, którego używam od zawsze (WiFi) bo mi się nie chce kabla podłączać. Działa wyśmienicie do kopiowania plików i nie tylko :> Generalnie idealna sprawa, jeśli chcesz mieć na kompie kopię zapasową czegośtam.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-12-30 21:18:52
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2019-12-30 o 19:55, LordBluzg(R) pisze:
[...]

O tyle lepszy od X-plore, że obsługa jest od strony PC-ta. Jednak myszką i dużą klawiaturą wygodniej.

Robert

Data: 2019-12-29 20:15:27
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2019-12-29 o 19:01, Dominik Ałaszewski pisze:
  np. X-plore.
To działa! Rewelacja.
Dziękuję.

Robert

Data: 2019-12-29 21:19:12
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2019-12-29 o 19:01, Dominik Ałaszewski pisze:
  np. X-plore.
To działa! Rewelacja.

Mam skopiowany plik źródłowy (jest ikona).
Mam otwarty katalog docelowy.
Nie mam KOPIUJ. :-(

Robert

Data: 2019-12-29 21:50:20
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
[...]

Ok, już wiem, KOPIUJ nie jest odpowiednikiem Ctrl+C, tylko
dosłownie, zaznaczony plik kopiuje do docelowej lokalizacji.

Robert

Data: 2019-12-30 00:42:17
Autor: radekp@konto.pl
Transfer plików
Sun, 29 Dec 2019 18:01:05 +0000 (UTC), w <quapl1$1pm$1@news.vectranet.pl>,
Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]

Ależ oczywiście, że można. Wystarczy mieć stosowny manager plików z obsługą SMB (jako klient), np. X-plore.

Jak to działa, trzeba coś klikać na fonie oprócz odpalenia apki?
Ja mam postawiony serwer FTP na fonie, ale szukam czegoś wygodniejszego.

Data: 2019-12-30 13:06:41
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2019-12-30 o 00:42, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie spróbowałeś? :-)
Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

Robert

Data: 2019-12-30 23:53:24
Autor: radekp@konto.pl
Transfer plików
Mon, 30 Dec 2019 13:06:41 +0100, w
<5e09e850$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
napisał(-a):

> [...]
Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

A ten cel to komputer? Co na nim musi być odpalone?
Zachowuje daty/czasy (to dla mnie istotne)?

Data: 2019-12-31 00:13:17
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
napisał(-a):

[...]

Na komputerze nic. A czy zachowuje czasy. Nie.
Ten drugi program MyPhoneExplorer zachowuje.

Robert

Data: 2020-05-05 11:12:17
Autor: Kamil
Transfer plików
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał:

MyPhoneExplorer

Na Win 7 po podłączeniu kabelkiem widzę telefon bez dodatkowego oprogramowania. Mogę traktować tel jak dysk i kopiować, przenosić, usuwać pliki. To po kablu, a jak po Wi-Fi? Skierowałeś mnie tutaj, ale nie widzę wyjaśnienia.

Pzdr

Data: 2020-05-05 12:06:09
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2020-05-05 o 11:12, Kamil pisze:
Skierowałeś mnie tutaj, ale nie widzę wyjaśnienia.
Wyjaśnienie czego? Bo trochę czasu minęło. :-)
Jak zainstalujesz na telefonie program, to masz dostęp do innych funkcjonalności.

Robert

Data: 2020-05-05 11:01:06
Autor: Kamil
Transfer plików
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał:

Aplikacja zajmuje dwie szerokości ekranu. Na jednej wybierasz źródło, na drugiej cel. Klik na KOPIUJ i się przenosi.

Przenosi, czy kopiuje? Bo to ogromna różnica :) A stawianie FTP na PC mnie przerasta. Nigdy tego nie ogarnąłem. Wyjaśnienia są zwykle niepełne. Co to znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

PZDR

Data: 2020-05-05 12:07:46
Autor: Robert Wańkowski
Transfer plików
W dniu 2020-05-05 o 11:01, Kamil pisze:
[...]

Tej nie używam (X-plore), MyPhoneExplorer spełnia moje wszystkie potrzeby.

Robert

Data: 2020-05-05 12:22:31
Autor: Jacek Maciejewski
Transfer plików
Dnia Tue, 5 May 2020 11:01:06 +0200, Kamil napisał(a):

Co to znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

Serwer to program który serwuje coś, np. pliki. "Postawienie serwera" to
zainstalowanie na komputerze programu z klasy "serwer" oraz jego
skonfigurowanie. Serwer FTP to serwer który ma swój adres internetowy IP
(typu ftp:// costam.pl) i jeśli się przeglądarką lub innym programem
połączysz z tym adresem to zobaczysz listę plików do ewentualnego
ściągnięcia.
Aby więc postawić serwer FTP musisz dysponować łączem z adresem IP, tak
z grubsza. Oraz oczywiście komputerem czynnym w czasie kiedy ktoś sobie
zażyczy dostępu.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-08 13:05:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Transfer plików

"Kamil" 5eb12d75$0$517$65785112@news.neostrada.pl

stawianie FTP na PC mnie przerasta.

Postawienie serwera FTP na telefonie pracującym pod kontrolą
Androida to instalacja malutkiej (widziałem mieszczące się
na 32 KB) aplikacji i wpisanie kilku wyrazów typu 'login'
i 'hasło'.

Co to znaczy "postawienie FTP"? Serwera?

Jak na obeznanego z edytorami dysków (jeśli to Ty narzekałeś
na nikłą użyteczność WinHex -- może mylę się?) i odzyskiem
danych z uszkodzonych nośników jesteś dziwnie niedorosły...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2019-12-29 18:54:58
Autor: heby
Transfer plików
On 29/12/2019 18:29, Robert Wańkowski wrote:
Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

Nie, jest do tego aplikacja. Dziadowska, jak to od google, ale to co ma robić zazwyczaj robi.

Data: 2019-12-29 20:09:58
Autor: CaerSobreUnÁrbol
Transfer plików
Robert Wańkowski wrote...
Jak na razie to najwygodniej kablem

http://bit.ly/2ME5Aau (żebraczy)

http://bit.ly/2SCiolm (profesjonalny)

--
CaerSobreUnÁrbol  http://bit.ly/2Nus2SB

Data: 2019-12-29 20:27:19
Autor: J.F.
Transfer plików
Dnia Sun, 29 Dec 2019 18:29:11 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.

Jeden czy wiecej ?

BT - muszę kliknąć najpierw w komputerze odbierz plik, i trochę wolno...

klikniesz szybciej niz sie zapytasz.
Ale istotnie - wolno dla dlugich plikow.

Mail - też trochę zachodu to wymaga, nie mam pliku natychmiast...
Dysk Google - też pewnie trzeba przez www w kompie pobierać.

-kabelek USB,
-karta pamieci,
-do sprawdzenia - pendrive i kabelek OTG.

A nie można tak jak w sieci domowej przerzucić od razu do odpowiedniego folderu po wi-fi?
Szukałem aplikacji na telefon. Jak jest darmo to ograniczenie do kilku MB.

serwerow FTP bylo troche.
Serwer SaMBa tez - ale tu juz ograniczenia po obu stronach wychodza.
Teraz widze, ze jakies pluginy do Total Commandera sa.
i cos obecujacego - AndSMB (client).

No i mozesz sobie serwer poczty na komputerze zainstalowac.
Tylko ... zna ktos jakis pod windows ?

Jak na razie to najwygodniej kablem.

Niestety - idealnie tez nie jest. Odkad telefony przestaly udawac dysk FAT32, to windowsowe narzedzia
troche nie dorastaja ...

J.

Data: 2019-12-29 21:29:22
Autor: ANTI junta EUdSSR
Transfer plików
Robert Wańkowski wrote...
Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.

Na (porządnym) trasowniku uruchamiasz
'media-server' (konf. dostępy, LAN, WAN, WLAN) podpinasz dysk
 (conajmniej 2TB) i
masz wszystko czego "dupa zapragnie" w
tym *profesjonalnie* (a nie pierdoły co tu
zasciankowcy z wielką mordą i pustą dynią wypisuja).

Data: 2020-01-05 11:26:54
Autor: 2late
Transfer plików
On 29/12/2019 05:29 PM, Robert Wańkowski wrote:

Jak szybko przesłać plik z telefonu do komputera.

Resilio Sync

Transfer plików