Transfer simplus na plus abo

Data: 2011-03-20 07:31:45
Autor: Rafal M
Transfer simplus na plus abo
Hej

Podczas transferu (razem z numerem) z Simplusa na abonament w Plus
niestety przepadaja srodki na simplusie.

Czy jest jakis sposob na unikniecie utraty tych srodkow?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-03-20 15:48:51
Autor: Jakub Skrzypnik
Transfer simplus na plus abo
Dnia Sun, 20 Mar 2011 07:31:45 -0700 (PDT) Roku Pańskiego
Rafal M uraczył Usenet'ową grupę pl.misc.telefonia.gsm swą obecnością, pisząc:

[...]

Zgłosić reklamację! ;)

-**-
0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Tylko *nix, a jak już Windows, to tylko NT5.0 (2000).
0 Jakub Skrzypnik         0 Linux User  0 Ja tam używam UTF-8, jak nie widzisz, to sobie ustaw.
0 <jskrzypnik@gmail.com>  0 #532031     0 Preferuję usługi tekstowe nad obrazkowymi. Web2.0 sio!
0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 Wiem, wiem, jestem tu nowy, lecz nie jeździj po mnie.

Data: 2011-03-20 16:58:09
Autor: Maciej Muran
Transfer simplus na plus abo
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal
Hej
Podczas transferu (razem z numerem) z Simplusa na abonament w Plus
niestety przepadaja srodki na simplusie.

Zawsze sadzilem, ze w takim przypadku operator zachowywal srodki z prepaida...

Czy jest jakis sposob na unikniecie utraty tych srodkow?

Jezeli faktycznie regulamin nakazuje przepadek majatku na rzecz operatora, to sa dwa wyjscia:

- wstrzymac sie z transferem do czasu wydzwonienia do ostatniego grosza,
- przeniesc numer do abo w innej sieci gdzie dostaniesz za to bonus równowazacy utrate kasy na S+.

Jest tez trzecie wyjscie. Zawinac sie z S+ do prepaida w innej sieci, skoro takie jest podejscie do klienta chcacego sie dobrowolnie uwiazac na conajmniej rok.

--
Maciek.

Transfer simplus na plus abo