Transfer ustawień z Lumia WP8.1

Data: 2014-09-20 22:04:28
Autor: Piotr Rezmer
Transfer ustawień z Lumia WP8.1
Dzień dobry,

Ostatnio pojawiła mi się w Lumii 920 informacja o dostępnej aktualizacji WP do wydania Cyan. Oczywiście upgradowałem oprogramowanie, jednak po ponownym uruchomieniu okazało się że telefon zgubił hasło do Microsoft Live (status "wymaga uwagi"). Hasła oczywiście nie pamiętam i wysłałem prośbę o reset. Niestety okazało się, że z kontem Live powiązany był email z którego już nie korzystam (w zasadzie serwer pocztowy przestał działać).
Z powodu braku synchronizacji z kontem Live, nie jestem w stanie zainstalować jakiejkolwiek aktualizacji, czyli praktycznie nic nie działa (np. nawigacja).
Założyłem nowe konto live i zastanawiam się jak przenieść kontakty, smsy itd. Jest niby opcja backup ale zapisuje ona dane w Skydrive do którego nie mam dostępu. Takie trochę błędne koło.

Pytanie: jak przenieść kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo przerzucić podpinając telefon do PC.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-21 11:44:00
Autor: Waldek Godel
Transfer ustawień z Lumia WP8.1
Dnia Sat, 20 Sep 2014 22:04:28 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Pytanie: jak przenie¶ć kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo przerzucić podpinaj±c telefon do PC.

Przesłać dane przez NSA, czyli przez outlook.com
Skonfiguruj to samo konto które masz w telefonie na kliencie poczty na
pececie - Outlook albo w Windows Mail (działa od zaktualizowanego W7 SP1 w
górę OIDP). Do Outlook.com da się też OIDP zaimportować z pliku csv

Bezpo¶rednio po USB się nie da, NSA nie pozwala.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶ć jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w zwi±zku z

Data: 2014-09-21 15:21:07
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-09-21 12:44, Waldek Godel pisze:

Przesłać dane przez NSA, czyli przez outlook.com
Skonfiguruj to samo konto które masz w telefonie

W ustawienia | poczta+ konta mam:

-konto Microsoft - wymaga uwagi (w zwi±zku z problemem z hasłem, którego nie jestem w stanie odzyskać)
-konto Nokia
-Facebook
-Google
-inne konto które mam typu imap

Czy mimo takiej sytuacji dam radę przerzucić kontakty? (Czę¶ć z nich jest utworzona jako kontakty Google i do nich mogę się dobrać z pc)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-09-21 12:18:30
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-09-20 22:04, Piotr Rezmer pisze:

Pytanie: jak przenieść kontakty i smsy? Zdjęcia mogę sobie łatwo
przerzucić podpinając telefon do PC.

WyglÄ…da na to ĹĽe nie ma softu do przerzucania kontaktĂłw z telefonu do PC. Chyba jedynÄ… opcjÄ… jest uĹĽycie innego telefonu i przerzucenie kontaktĂłw po bluetooth :(

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Transfer ustawień z Lumia WP8.1