Transfer w Budapeszcie

Data: 2011-06-01 20:30:41
Autor: jrk
Transfer w Budapeszcie

> Czerwone metro M2 (kierunek Deli pu.) do na Deak ter, potem niebieskie > metro M3 w kierunku Kobanya/Kispest do końca, potem na autobus 93 lub na > nowy 200E.

> Z powodu roznicy opinii dalej nie do konca wiem, czy lepiej na Nyugati i stamtad
koleja podmiejska, czy metrem jak powyzej. Kolej dojezdza na terminal 1, a ja
mam odlot z terminala 2, wiec i tak trzeba brac autobus.

Chyba bedzie rzut moneta.

Dziekuje wszystkim, jrk

Data: 2011-06-02 06:24:11
Autor: Marcin
Transfer w Budapeszcie
Chyba bedzie rzut moneta.

wież tym co naprawdę znaj± budapeszt. Latam tam czensto i kolej jest najlepsza (jestem w Polowie Węgrem). Miendzy terminalami masz autobus (zero korków bo to ryferia)

jk

Data: 2011-06-02 10:09:34
Autor: Krzysztof Chajęcki
Transfer w Budapeszcie
Dnia Thu, 02 Jun 2011 06:24:11 +0200, Marcin napisał(a):

[...]

wcze¶niej pisałe¶, że autobus linii 100/89 :-P

--
m.

Data: 2011-06-02 12:41:54
Autor: Marcin
Transfer w Budapeszcie
wcze¶niej pisałe¶, że autobus linii 100/89 :-P

naucz się czynać po Polsku....

jk

Data: 2011-06-02 11:09:01
Autor: Krzysztof Chajęcki
Transfer w Budapeszcie
Dnia Thu, 02 Jun 2011 12:41:54 +0200, Marcin napisał(a):

wcze¶niej pisałe¶, że autobus linii 100/89 :-P

naucz się czynać po Polsku....

jk

co to "czynać"???

A co do meritum, to przytaczam twój poprzedni post:

"pociongiem do Nyugati i autobus 110/89

prosze

jk"

Więc???

--
m.

Data: 2011-06-03 05:42:18
Autor: Gershon
Transfer w Budapeszcie
W dniu 2011-06-01 20:30, jrk pisze:

> [...]

koleja podmiejska, czy metrem jak powyzej. Kolej dojezdza na terminal 1, a ja
mam odlot z terminala 2, wiec i tak trzeba brac autobus.

Ja 5 lat mieszkałem w Bp, więc piszę z doświadczenia, ale chcesz wierzyć Kolinie, to wierz.
Według mnie rozwiązanie z Nyugati jest bez sensu, bo problem stanowi samo dotarcie z Keleti na Nyugati, które niezależnie od pory dnia jest problematyczne - bo tak czy siak albo weźmiesz taksówkę, albo musisz się przesiadać z autobusu na tramwaj, albo dwiema liniami metra, które i tak byś użył, żeby dojechać na południe. Jazda metrem M3 trzy przystanki z Deak ter na północ, żeby potem wyjść na powierzchnię na dworzec Nyugati - pewnie z 10 minut albo więcej, bo tam jest dość labiryntowe przejście podziemne połączone z centrum handlowym West End na powierzchni obok dworca, upłynie też trochę czasu, zanim znajdziesz peron, potem weź pod uwagę częstotliwość tej kolejki podmiejskiej, więc dla mnie to żaden zysk.

Z drugiej strony - przesiadasz się na Deak ter na M3 ale jadące w stronę południową czyli prosto w stronę lotniska i po 20-25 minutach jesteś na stacji końcowej. Stamtąd ok. 15 minut autobusem, jednym albo drugim - może ta nowa linia jest szybsza, nią nie jechałem jeszcze, bo jak byłem ostatnio, to jej nie było. No i dowiezie Cię bezpośrednio na 2 terminal.

Pozostaje jeszcze kwestia rozwiÄ…zania  z Airport Shuttle, czyli busami odjeĹĽdĹĽajÄ…cymi z centrum. Ale nie chcÄ™ Ci bardziej mieszać.

Data: 2011-06-03 06:08:27
Autor: SOWA
Transfer w Budapeszcie
Ja 5 lat mieszkałem w Bp, więc piszę z do¶wiadczenia, ale chcesz wierzyć

chyba przed wojn± mieszkała¶. Polecam wyszukanie poł±czeń z Keleti tu https://elvira.mav-start.hu/ zanim co¶ takiego napiszesz

jk

Transfer w Budapeszcie