Transit H-Bar

Data: 2012-09-01 10:35:07
Autor: Sebastian Pawłowski
Transit H-Bar
Czołem, Czy kto¶ z Was może pochwalić się użytkowaniem tego cuda?
Transit H-Bar: http://blogrowerowy.pl/newsletter/nowe-uchwyty-kryptonite

Data: 2012-09-01 19:29:44
Autor: 2late
Transit H-Bar
On 01/09/2012 6:35 PM, Sebastian Pawłowski wrote:

Czołem, Czy ktoś z Was może pochwalić się użytkowaniem tego cuda?
Transit H-Bar:
http://blogrowerowy.pl/newsletter/nowe-uchwyty-kryptonite

Znalazlem jedna tylko opinie:

http://www.evanscycles.com/products/kryptonite/transit-handlebar-carrier-ec035371#reviews

Ale chyba i tak sobie cos takiego sprawie do szosowki, rame mam jakas nieregularna (przekroj) i zawsze woze maly plecak.
Jak ktos ma jakes przeciwwskazania to dajcie znac. ;)

Data: 2012-09-04 20:24:33
Autor: 2late
Transit H-Bar
On 01/09/2012 6:35 PM, Sebastian Pawłowski wrote:
Czołem, Czy ktoś z Was może pochwalić się użytkowaniem tego cuda?
Transit H-Bar:
http://blogrowerowy.pl/newsletter/nowe-uchwyty-kryptonite

Kupilem. Jutro ide oddac. :)
Rzep, ten mniejszy ktory ma trzymac jedna strone u-locka jest zadlugi, dokladnie jak w komentarzu na stronie evanscycle, i praktycznie nic nie jest w stanie utrzymac. Poza tym wyglada tandeciarsko ale jeszcze nie przetestowalem w kontekscie drgan itp...

Data: 2012-09-04 14:53:38
Autor: rmikke
Transit H-Bar
W dniu wtorek, 4 wrze¶nia 2012 21:24:50 UTC+2 użytkownik 2late napisał:
> [...]

Rzep, ten mniejszy ktory ma trzymac jedna strone u-locka jest zadlugi, dokladnie jak w komentarzu na stronie evanscycle, i praktycznie nic nie jest w stanie utrzymac. Poza tym wyglada tandeciarsko ale jeszcze nie przetestowalem w kontekscie drgan itp...

Szkoda, ale super, że ostrzegłe¶. Cóż, dalej będę polować na trzypunktowe
zapięcie...

Data: 2012-09-05 21:45:39
Autor: 2late
Transit H-Bar
On 04/09/2012 10:53 PM, rmikke wrote:

[...]

Szkoda, ale super, że ostrzegłeś. Cóż, dalej będę polować na trzypunktowe
zapięcie...

Male sprostowanie:
Zagadalem do kolesia w sklepie ze rzep za dlugi itp... Spytal czy chce zwrot kasy wiec zagadalem ze jak zrobi zeby bylo dobrze to nie chce kasy. No to pozawijal, poradzil, poimprowizowal, widac ze mine mial nie tega ale dziala. Potrzebuje tego tylko czasem jak jade na zakupy male a U-lock zajmuje mi prawie caly 10-cio litrowy plecak. Tak ze drogie to nie jest wiec chocby raz na jakis czas sie przydalo to zostawiam.
Zanim kupisz to upewnij sie ze mozesz zwrocic, w razie czego sluze rada lub jakas fotka. ;)

Transit H-Bar