Transkacja KK w biletomacie bez PIN-u

Data: 2011-08-15 22:35:01
Autor: fReLuZ
Transkacja KK w biletomacie bez PIN-u
W dniu 2011-08-15 21:25, Darek pisze:
Witam

Dzis przedluzalem waznosc biletu na karcie miejskiej w W-wie (bilet 90-dniowy
za 196 zl). I zdziwilo mnie troche, ze biletomat nie wymagal do tej transakcji
PIN-u. Karta byla to KK mBanku:
  http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Visa_Electron/
a biletomat Mennicy Polskiej.
Kiedys gdy przedluzalem waznosc biletu to zawsze biletomat wymagal PIN-u.
Czy zaszly jakies zmiany, czy te biletomaty raz zadaja PIN-u a innym razem z
jakiegos powodu nie?

To samo mialem w biletomacie w Londynie.

Data: 2011-08-16 02:36:28
Autor: Marcin
> [...]

> jakiegos powodu nie?

To samo mialem w biletomacie w Londynie.

Mialem to samo w parkomacie w Paryżu (kwota 45 E)
Wypukła KK mBanku z rybką.

Marcin

Transkacja KK w biletomacie bez PIN-u