Transmicja danych do samolotu

Data: 2009-06-13 12:12:16
Autor: Piotr [trzykoty]
Transmicja danych do samolotu
Czy istnieje jaki¶ system transmisji danych (pogoda, zezwolenia) do samolotu? Co jak ACARAS, tyle, że "w drug± stronę".

Data: 2009-06-13 13:17:38
Autor: inigo
Piotr [trzykoty] wrote:
Czy istnieje jaki¶ system transmisji danych (pogoda, zezwolenia) do
samolotu? Co jak ACARAS, tyle, że "w drug± stronę".

Patrz: CPDLC

Co wypowiedĽ, to pytanie. Czy Ty sobie aby na pewno postów nie nabijasz? --
inigo

Data: 2009-06-13 14:02:25
Autor: Piotr [trzykoty]
Transmicja danych do samolotu
Patrz: CPDLC

Dzięki. Używaj± tego polskie służby ATC?

Czy Ty sobie aby na pewno postów nie nabijasz?

ale po co...? ;) Spokojnie, nie.

Data: 2009-06-17 18:15:44
Autor: Maciek
Transmicja danych do samolotu

Czy Ty sobie aby na pewno postów nie nabijasz?

ale po co...? ;) Spokojnie, nie.

No wła¶nie. Kilka razy już widziałem, jak kto¶ komu¶ to "nabijanie" zarzuca i nie wiem o co chodzi. Kto¶ płaci za ilo¶ć postów? Cholera, może można na tym zrobić jaki¶ interes? Przestałaby mi kobita marudzić, że marnuję czas przy komputerze;-)

Maciek K.

Data: 2009-06-18 07:03:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 17 Jun 2009 18:15:44 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Może jaki¶ program współpracy usenetu z miles&more? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-13 20:10:24
Autor: Sqeeb
Transmicja danych do samolotu
On Sat, 13 Jun 2009 13:17:38 +0200
inigo wrote:

Co wypowiedĽ, to pytanie. Czy Ty sobie aby na pewno postów nie nabijasz?

On jest ciekawy tak samo jak ja, tylko że on bardziej odważny ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-13 20:11:21
Autor: Dziadek
Transmicja danych do samolotu
> Czy istnieje jaki¶ system transmisji danych (pogoda, zezwolenia) do
> samolotu? Co jak ACARAS, tyle, że "w drug± stronę".

Patrz: CPDLC

Pogoda - FIS
Traffic - TIS i TIS-B

Dz.