Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?

Data: 2009-07-13 10:45:11
Autor: dexter
Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?
Witam,
czy jest możliwość nawiązać połączeni transmisji danych w Play (Fresh) będąc zalogowanym do nadajnika Plusa?
Z macierzystymi nadajnikami nie ma problemu, ale w roamingu niestety nie udaje mi się połączyć...

Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

Z góry dzięki za odpowiedź
pzdr
adam

Data: 2009-07-13 14:12:02
Autor: Tomaszek
dexter pisze:
Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-13 15:08:05
Autor: dexter
dexter pisze:
> Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.

No tak, ale na nadajnikach GSM też można by nawiązać połączenie transmisji pakietowej. Wynika z tego, że mają jedynie umowę na połączenia głosowe i SMS. A jak jest z MMSami? Wysyłał ktoś będąc zalogowanym do Plusa? Dla ich wysłania potrzebna jest przecież transmisja danych...

pzdr
adam

Data: 2009-07-13 15:16:11
Autor: PWK
Użytkownik "dexter" <dexterWYTNIJTO@pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:1886.000000eb.4a5b31b5newsgate.onet.pl...
dexter pisze:
> [...]

A jak jest z MMSami? Wysyłał ktoś będąc zalogowanym do Plusa? Dla ich wysłania
potrzebna jest przecież transmisja danych...

Tak, w Poznaniu w Play Fresh działa transmisja danych na btsach 260-01. Działają mmsy i dostęp przez apn internet (innego apn nie sprawdzałem). Taryfikacja wg cennika lub pakietu 5 MB za 5 PLN (cena pakietu z kosmosu).
--
PWK

Data: 2009-07-13 15:55:46
Autor: Piotr M
Tomaszek pisze:

Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.

A co Ty gadasz, pomyliło Ci się chyba z Play Online. Normalnie w e Freshu można korzystać tylko z nadajników Plusa i surfować w necie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-14 17:43:46
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:h3fed3$5ng$1inews.gazeta.pl...

A co Ty gadasz, pomyliło Ci się chyba z Play Online. Normalnie w e Freshu można korzystać tylko z nadajników Plusa i surfować w necie.

Dlaczego "tylko"?
Mozna i z Playa i Plisa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-14 18:14:04
Autor: Piotr M
SDD pisze:

A co Ty gadasz, pomyliło Ci się chyba z Play Online. Normalnie w e Freshu można korzystać tylko z nadajników Plusa i surfować w necie.

Dlaczego "tylko"?
Mozna i z Playa i Plisa.

W sensie, że wystarczą tylko nadajniki Plusa a i tak będzie net, tyle że wolny..

Data: 2009-07-13 15:39:34
Autor: Błażej
Dnia Mon, 13 Jul 2009 10:45:11 +0200, dexter napisał(a):

[...]

Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-07-13 15:54:55
Autor: dexter
Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?
Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

Ale jesteś w zasięgu Plusowych stacji HSDPA czy GSM? A może nie ma to w tym wypadku znaczenia?

pzdr
adam

Data: 2009-07-13 21:09:36
Autor: Błażej
Dnia Mon, 13 Jul 2009 15:54:55 +0200, dexter@pro.onet.pl napisał(a):

[...]

Przebywam w miejscach gdzie jest HSDPA i tam gdzie rzadko EDGE łapie i nie
ma problemów z połączeniem.

Data: 2009-07-13 15:57:10
Autor: Piotr M
Błażej pisze:

Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

U mnie też nie ma problemów, a dlaczego miały by być?

Data: 2009-07-15 10:38:00
Autor: Luke
Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?
Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
Fresh.

U mnie tak samo.

Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

U mnie tak samo.

--
Luke

--

Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?