Transmisje w ITI - jak w PRL

Data: 2009-04-08 23:03:37
Autor: stebi
Transmisje w ITI - jak w PRL
Cavallino pisze:
Duża część meczu plansza "przepraszamy za usterki".

Nie wiem czy wina nie leżała po stronie Lecha, bo w przerwie były problemy z dźwiękiem na stadionie. Od której minuty były te usterki?

pozdr.
stebi

Data: 2009-04-08 23:51:47
Autor: Cavallino
Transmisje w ITI - jak w PRL
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:grj3f0$220d$1opal.icpnet.pl...
Cavallino pisze:
Duża część meczu plansza "przepraszamy za usterki".

Nie wiem czy wina nie leżała po stronie Lecha, bo w przerwie były problemy z dźwiękiem na stadionie.

Mówili, że problem był po stronie elektryki.
Ale na takie przypadki też powinni być zabezpieczeni.

Od której minuty były te usterki?

Duża część pierwszej połowy.
Przed bramką Lewego - pierwszy raz.
Drugi raz w trakcie bramki Rengifo.