Transmiter FM

Data: 2012-01-31 11:20:16
Autor: Einstein
Transmiter FM
Witam
Wiem, 偶e sprz臋tem komputerowym ma to niewiele wsp贸lnego, ale zapytam. Od razu odpowiem 偶e pr贸bowa艂em pyta膰 u 藕r贸d艂a ale na niewiele to si臋 zda艂o, zatem pytanie moje brzmi czy kto艣 z Was u偶ytkuje transmiter FM z pami臋ci膮 ostatniego odtwarzanego utworu oraz z mo偶liwo艣ci膮 odczytu du偶ych plik贸w MP3. Chodzi mi np. o mixy, kt贸re maj臋 np. powy偶ej 200MB. Spotka艂em si臋 z urz膮dzeniami, kt贸re czyta艂y tylko jaki艣 kawa艂ek pliku po czym przeskakiwa艂y na nast臋pny utw贸r.

Pozdrawiam

Transmiter FM