Transmiter FM z RDS marki PEIYING

Data: 2012-10-16 16:56:51
Autor: Arbiter
Transmiter FM z RDS marki PEIYING

Użytkownik "saki" <saki_ono123@interia.pl> napisał w wiadomości news:507d685c$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
Pytanie czy ktoś przerabiał takie urządzonko i czy ma to w ogóle sens?
Kiedyś miałem taki prosty za 30zl i w jednym aucie grał nawet znosnie w

raczej to nie ma sensu, lepiej kupić telefon z transmiterem (np Nokia N8) działa lepiej od takich szajsów za 30zł a przy okazji mozna puszczac z niego muzykę lub filmy

Data: 2012-10-16 17:15:02
Autor: Lewis
W dniu 2012-10-16 16:56, Arbiter pisze:
[...]

Może lepiej kupić radio z BT niż tel z transmiterem.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-10-16 20:47:25
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-16 17:15, Lewis pisze:
[...]

Szczególnie wtedy, kiedy w samochodzie jest radio fabryczne.
Polecam każdemu ;)

Data: 2012-10-16 20:56:44
Autor: Lewis
W dniu 2012-10-16 20:47, Artur Maśląg pisze:
[...]

No i co z tego że jest fabryczne?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-10-16 21:11:25
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-16 20:56, Lewis pisze:
[...]

Koszty, bądź brak takiej opcji. Transmiter za 50zł działa całkiem
dobrze. Żadnych ingerencji w samochodzie.

Data: 2012-10-16 19:54:48
Autor: tÎż
Artur Maśląg wrote:

Transmiter za 50zł działa całkiem dobrze.

No cóż, jeden powiesi sobie w salonie obraz znanego malarza, innego satysfakcjonuje plakat z gołą babą z Wampa... :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-16 21:34:34
Autor: Myjk
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Tue, 16 Oct 2012 20:56:44 +0200, Lewis
No i co z tego Ĺźe jest fabryczne?

Montaż marketowego wychodzi czasem drastycznie słabo, vide:
http://kut.as/mazda6_radio_org
http://kut.as/mazda6_radio_1din

Widziałem wiele takich modyfikacji i nigdy nie wyglądało to lepiej niż
firmowe. W Toykach, gdzie radio jest wkomponowane w nawiewy w ogĂłle nie ma
sensownej opcji na podmianę. Oczywiście znam też takich, co montowali
drugie radio gdzieś w schowku. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-10-16 19:40:09
Autor: tÎż
Myjk wrote:

Montaż marketowego wychodzi czasem drastycznie słabo, vide:
http://kut.as/mazda6_radio_org
http://kut.as/mazda6_radio_1din

To jest i tak piękne w porównaniu np. z:
http://img705.imageshack.us/img705/9155/radio2ew.jpg

:D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-17 00:29:19
Autor: J.F.
Dnia Tue, 16 Oct 2012 21:34:34 +0200, Myjk napisał(a):
Tue, 16 Oct 2012 20:56:44 +0200, Lewis
No i co z tego że jest fabryczne?
Montaż marketowego wychodzi czasem drastycznie słabo, vide:
http://kut.as/mazda6_radio_org
http://kut.as/mazda6_radio_1din

Ale to przeciez nie to samo ... caly panel zmieniles ? Moze trzeba bylo nie zmieniac, albo troche ozdobek dorobic :-)

Widziałem wiele takich modyfikacji i nigdy nie wyglądało to lepiej niż
firmowe. W Toykach, gdzie radio jest wkomponowane w nawiewy w ogóle nie ma
sensownej opcji na podmianę.

Sa tez takie co sa mocno zintegrowane z samochodem, po zmianie znika
wyswietlacz, sterowannie z kierownicy itp ..

Ale z drugiej strony ... jak ksiazek slucham, to sobie cenie ze wychodze z
auta, ale telefon zabieram ze soba i kontynuuje sluchanie.

J.

Data: 2012-10-17 07:15:16
Autor: Myjk
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Wed, 17 Oct 2012 00:29:19 +0200, J.F.
[...]

Skąd Ci przyszło do głowy, że to moje?
W życiu pięknym bym czegoś takiego nie popełnił.
Zresztą, to są wersje US, a ja mam ładniejszą EU. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-10-17 13:14:06
Autor: J.F
UĹźytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości
[...]

Tym niemniej jak sie przyjrzec, to to nie jest "adapter" zaslepka, tylko caly panel inny.

W życiu pięknym bym czegoś takiego nie popełnił.

Tym niemniej jak sie przyjrzec, to jesli nie jest jest to kwestia wplywu zdjecia, i ma ktos gust taki jak ja ... to kiepski wyglad wynika z rozmiarow i proporcji.
Trzeba jakos radyjko powiekszyc ... np dodac ramke ze szlachetnej sklejki :-)

Albo zmienic gust i uwazac ze nowe jest ladniejsze :-)

Wiec to akurat slaby przyklad przeciwko zmianie radyjka :-)

J.

Transmiter FM z RDS marki PEIYING