Transmiter FM z RDS marki PEIYING

Data: 2012-10-16 19:04:43
Autor: saki
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
w odpowiedzi na wszystkie posty:

tak jak pisałem miałem już w poprzednim aucie taki wynalazek i tam spisywał się na akceptowalnym poziomie.
Nie było szału ale jako alternatywe do sieczki nadawanej na FM'ie i z braku dostępności dwójki w niektórych
regionach pozostawało mi jedynie to rzwiązanie.
Akutalnie nie chce bawić się w wymianę radia bo mam firmowe i nie chce kupować przejsciówki do sterowania w kierownicy
i wyświetlacza RDS bo kosztuje 220zl.
Pytam czy zwiekszyli np. moc nadawania w tych gowienkach bo w tym aucie ktore aktualnie posiadam transmiter
za 30zl szumiał za bardzo.

Data: 2012-10-16 10:44:05
Autor: Adam Adamaszek
W dniu wtorek, 16 października 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik saki napisał:
Akutalnie nie chce bawić się w wymianę radia bo mam firmowe i nie chce kupować przejsciówki do sterowania w kierownicy

Możesz też wlutować kabel z wejściem słuchawkowym za przedwzmacniaczem sygnału z kasety (jeśli to kaseciak), lub gdzieś na torze audio radia AM (jeśli nie).

W kaseciakach jest najłatwiej, bo kupując kasetę z kabelkiem, która "zajmie" mechanizm masz od razu kabel, który możesz przylutować.

Koszt jest równy kosztowi kabla/kasety (jeśli znacie się z lutownicą), bądź +kilkadziesiąt PLN za robociznę jakiegoś elektronika mającego więcej, niż mgliste pojęcie o tym, co robi.

pozdr
AA

Data: 2012-10-16 20:38:21
Autor: saki
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Możesz też wlutować kabel z wejściem słuchawkowym za przedwzmacniaczem sygnału z kasety (jeśli to kaseciak), lub gdzieś na torze audio radia AM (jeśli nie).

no nie jest to kaseciak, ma już CD
a co do AM to w którym miejscu toru twierdzisz, że można się wpiąć z sygnałem?

Data: 2012-10-16 21:03:45
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  saki pisze tak:

no nie jest to kaseciak, ma już CD a co do AM to w którym miejscu
toru twierdzisz, że można się wpiąć z sygnałem?

ma gałkę czy guziki ciszej głośniej?

jak ma gałkę to do potencjometru się podlutuj
jak nie ma to do scalaka od głośności lub do wyjścia napędu cd

kable lewy i prawy przez kondesatory np 10uF

masę tam gdzie najmniej słychać mikroprocesor komórki czy mpetrójki
np masa potencjometru lub masa końcówki mocy

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-10-16 21:15:58
Autor: saki
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
ma gałkę czy guziki ciszej głośniej?

gałka, ale zdaje się funkcja jest realizowana cyfrowo

[...]

za dużo dłubania jak na moje możliwości czasowe,
chyba zaryzykuje zakup transmitera
Pytanie czy można w jakiś spoósb podwyższyć trochę moc nadawania lub czy takie urządzenia ma jakąkolwiek antene typu
kabalek czy to po prostu kawałek ścieżki na płytce, czy w ogóle nic nie ma i sam chip emituje fale?

Data: 2012-10-16 21:22:15
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-16 21:15, saki pisze:
[...]

Stracisz czas, okaże się, że coś nie udało :>

[...]

Mam jakiś za 50zł - sprawdzony w 3 samochodach. Działa całkiem
dobrze (z RDS), leży gdzieś w szufladzie. Jak jesteś z DC to mogę
pożyczyć (jak znajdę) celem testów :)

Data: 2012-10-16 21:25:37
Autor: saki
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Mam jakiś za 50zł - sprawdzony w 3 samochodach. Działa całkiem
dobrze (z RDS), leży gdzieś w szufladzie. Jak jesteś z DC to mogę
pożyczyć (jak znajdę) celem testów :)

dziękuję, polnoc wojewodztwa, ale bywam czasami,
a możesz zidentyfokować jego nazwę, producenta i czy to taki z serii co wyswiela na swoim
wyświetlaczu czestotliość, czy ma też swój wyswietlacz IDTag i inne

Data: 2012-10-16 21:35:22
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-16 21:25, saki pisze:
[...]

Napisane jest RDS FM TRANSMITTER ;) Ma własny wyświetlacz, ustawia się
częstotliwość, wyświetla idtagi itd. Nie wiem tylko gdzie jest pilot
- ostatnio nim (pilotem) uruchomiłem znajomej jej transmitter (podobna
historia - fabryczne radio w Hondzie tylko z CD). Pewnie gdzieś leży.

Data: 2012-10-17 08:22:13
Autor: Marcin N
W dniu 2012-10-16 21:35, Artur Maśląg pisze:

Napisane jest RDS FM TRANSMITTER ;) Ma własny wyświetlacz, ustawia się
częstotliwość, wyświetla idtagi itd.

Czy te Wasze transmitery potrafią wznowić utwór od miejsca, w którym został przerwany przez np. wyłączenie silnika?
Mój niestety po wznowieniu zasilania zaczyna dany utwór od początku i nie ma przewijania, a że używam go do słuchowisk - to marnie to działa.

--
MN

Data: 2012-10-17 13:08:32
Autor: J.F
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup
Czy te Wasze transmitery potrafią wznowić utwór od miejsca, w którym został przerwany przez np. wyłączenie silnika?

Az tak to chyba nie. Utwor pamieta, ale w srodku to nie.

Mój niestety po wznowieniu zasilania zaczyna dany utwór od początku i nie ma przewijania, a że używam go do słuchowisk - to marnie to działa.

Mp3splitter i bedziesz mial po 5 minut :-)

Ale moj nie przerywa po wylaczeniu silnika, tylko jak wyskoczy z gniazdka  :-)

J.

Data: 2012-10-17 13:52:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-17 08:22, Marcin N pisze:
[...]

Tego nie pamiętam - w końcu leży w szufladzie ;)

Mój niestety po wznowieniu zasilania zaczyna dany utwór od początku i
nie ma przewijania, a że używam go do słuchowisk - to marnie to działa.

Mój przewijanie (dowolne) ma.

Data: 2012-10-17 00:04:00
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  saki pisze tak:

za dużo dłubania jak na moje możliwości czasowe,
chyba zaryzykuje zakup transmitera

kohany żebyś słyszał jak zarzucę Dire Straits z mojego mp3
po kablu, do Blaupunkta z wyrwanym kaseciakiem.

jaki jest odstęp sygnał/szum az sie piesi na pasach zglądają ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-10-16 21:26:23
Autor: Myjk
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Tue, 16 Oct 2012 20:38:21 +0200, saki
no nie jest to kaseciak, ma juĹź CD

Jakie auto i rocznik? :P Strzelam: Vectra! ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-10-16 21:50:09
Autor: saki
Transmiter FM z RDS marki PEIYING
Jakie auto i rocznik? :P Strzelam: Vectra! ;)

blisko, blisko, skad wiesz? po cenie przejsciowki?

Transmiter FM z RDS marki PEIYING