[akcesorium samochodowe] Transmiter z Biedronki?

Data: 2009-09-23 08:19:00
Autor: grzech
[akcesorium samochodowe] Transmiter z Biedronki?
Dnia 090912 *Rabbit McCroolick* wrote:

Zauważyłem, że w Biedronce mają interesująco wyglądający transmiter mp3. Kompaktowy, zasilany z gniazda zapalniczki i co mi się niezmiernie podoba posiada slot na karty SD. Kupił ktoś go może i używa? Warto?

Te tanie transmitery w kropki zostały wykupione od razu i już ich nie ma :/
Właśnie szukam coś dla siebie na allegro i mam pytanie do grupowiczów:
Czy ktoś z was kupił i może polecić jakiś model?

Interesuje mnie (nie wiem czy sa takie możliwości):
- zapamiętanie ostatniego utworu/stacji
- możliwość przejścia do dowolnego utworu
- wybór plików z katalogów/podkatalogów
- instrukcja obsługi
- do około 30zl

Czy wogóle jest dostepny taki transmiter w którym wybieram katalog
z którego chcę słuchac muzyki? Bo z opisów na allegro wnioskuje
że po prostu transmitery wyszukuja wszystkie mp3 w podkatalogach
a następnie odtwarzają je już po swojemu. Więc jeśli usunę jakiś
katalog to zmienie numeracje plików co automatycznie pozmienia
zapamiętaną przezemnie wcześniej kolejność:/

Pytam tu bo sprzedawcy allegrowi jakoś nie chcą udzielać odpowiedzi :/

--
grzech

Data: 2009-09-23 09:04:27
Autor: J_K_K

Użytkownik "grzech" <grzech_groupsbeztego@o2.pl> napisał w wiadomości news:1th81txj7uah$.dlggrzech.groups...
Te tanie transmitery w kropki zostały wykupione od razu i już ich nie ma :/
Nieszczególnie musisz żałować ;-)

Czy wogóle jest dostepny taki transmiter w którym wybieram katalog
z którego chcę słuchac muzyki?

Szukaj dobrze - bodajże te rozpoznające karty do 8 GB,
jednocześnie rozpoznają katalogi (będzie w opisie).
Plus wszystkie uwagi, które juz padły wcześniej.

Pzdr

JKK

[akcesorium samochodowe] Transmiter z Biedronki?