Transmitter FM

Data: 2018-08-07 14:59:56
Autor: Budzik
Transmitter FM
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2018-08-07 18:22:28
Autor: sirapacz
Transmitter FM
W dniu 2018-08-07 o 16:59, Budzik pisze:
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

nie.

Data: 2018-08-07 18:46:32
Autor: Uncle Pete
Transmitter FM
On 2018-08-07 16:59, Budzik wrote:
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

Zależy czego po nim się spodziewasz. Czy ma być wygodnym odtwarzaczem MP3 czy po prostu nadajnikiem sygnału z wejścia analogowego.

Do tego drugiego nada się każdy. Sporo lat temu kupiłem taki i działa, dźwięk ma przyzwoity, tyle że wtedy był 7 razy droższy:

https://allegro.pl/transmiter-fm-lcd-sd-mmc-usb-ipod-mp3-mp4-og15a-i7308963218.html

Nie nadaje się do wygodnego słuchania MP3, chyba że lubisz słuchać wszystko jak leci.

Data: 2018-08-07 19:20:39
Autor: sirapacz
Transmitter FM

Do tego drugiego nada się każdy. Sporo lat temu kupiłem taki i działa, dźwięk ma przyzwoity, tyle że wtedy był 7 razy droższy:

https://allegro.pl/transmiter-fm-lcd-sd-mmc-usb-ipod-mp3-mp4-og15a-i7308963218.html

Miałem chyba ze cztery albo i pięć transmiterów - kupionych chinoli na allegro jak i markowanych. Wszystkie o kant dupy się nadawały pod kątem jakości dźwięku, wygody uzytkowania i co gorsza działania w samym gnieździe. Ciągle traciło to kontakt i resetowało się.

szkoda nerwów

Data: 2018-08-08 08:15:06
Autor: Marek
Transmitter FM
On Tue, 7 Aug 2018 19:20:39 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:
[...]

Można kupić bardziej profesjonalny:
http://www.sp6huk.com/

--
Marek

Data: 2018-08-08 12:58:18
Autor: Uncle Pete
Transmitter FM

http://www.sp6huk.com/

Wow, poczułem się młodszy o 20 lat )))

Data: 2018-08-08 16:23:10
Autor: Adam
Transmitter FM
W dniu 2018-08-08 o 12:58, Uncle Pete pisze:

http://www.sp6huk.com/

Wow, poczułem się młodszy o 20 lat )))

Co najmniej :)
Tak trochę zalatuje wczesną wersją Front Page ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-08-07 22:45:40
Autor: J.F.
Transmitter FM
Dnia Tue, 7 Aug 2018 18:46:32 +0200, Uncle Pete napisał(a):
[...]

No wlasnie. Ten tak na oko ma wyswietlacz tylko numeryczny.
Inne w takiej samej obudowie maja graficzny i pokazuja tytul.
Czesc obsluguje katalogi na karcie, czesc nie.
A nie odroznisz ktory jest ktory :-(

Z wad podobnego - ciut za mała moc ma, i radiostacje go zaklocaja.
No i jak sie jedzie przez kraj, to czasem trzeba zmienic
czestotliwosc, bo lokalny nadajnik silny..

J.

Data: 2018-08-07 23:57:14
Autor: Uncle Pete
Transmitter FM
No wlasnie. Ten tak na oko ma wyswietlacz tylko numeryczny.
Inne w takiej samej obudowie maja graficzny i pokazuja tytul.
Czesc obsluguje katalogi na karcie, czesc nie.
A nie odroznisz ktory jest ktory :-(

Przegapiłem, że wyświetlacz ma inny - mój ma graficzny, pokazuje tytuł, ale nie obsługuje katalogów.

Z wad podobnego - ciut za mała moc ma, i radiostacje go zaklocaja.
No i jak sie jedzie przez kraj, to czasem trzeba zmienic
czestotliwosc, bo lokalny nadajnik silny..

Chyba problemem jest, że antena odbiornika jest na zewnątrz i trochę za daleko od transmittera, zwłaszcza jeżeli gniazdo zapalniczki jest na dole. Ustawiłem na ostatnią częstotliwość w zakresie i prawie nigdy żadna radiostacja go nie zakłóca.

Data: 2018-08-08 10:51:27
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "Uncle Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkd4jq$rpj$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Tez nie calkiem wiadomo - bo moze tylko zdjecie on innego modelu :-)

Tak czy inaczej - zakup w ciemno.
Chyba, zeby sie dokladnie sprzedawcy dopytac, a potem zwracac, zwracac, zwracac :-)

[...]

U mnie nie zadziala
http://radio.nadaje.com/pl/transmitters/radio-transmitters/FM/?page=5

Swoja droga - czy to ma sens, zeby tak czestotliwosci rozdzielac w jednym rejonie ?
Choc z Walbrzycha do Glogowa ze 100km, to moze starczy ...

J.

Data: 2018-08-08 05:59:55
Autor: Budzik
Transmitter FM
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

[...]

Ma być sposobem na to aby słuchac radia internetowego w samochodzie.
Wiec tylko sposobem na polaczenie komorki z radiem, sama obsługa tego CO słucham zostanie po stronie komórki.

Kumpel poleca xiaomi roidmi 3s - mowi ze fajnie działa, tyle ze zepsuł mu sie po pol roku... :))
Natomiast rzeczywiscie twierdzi ze troche sie nameczył zeby znaleźć falę, która nie bedzie zakłócana przez radio. --
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2018-08-08 08:26:34
Autor: sirapacz
Transmitter FM

Ma być sposobem na to aby słuchac radia internetowego w samochodzie.
Wiec tylko sposobem na polaczenie komorki z radiem, sama obsługa tego CO
słucham zostanie po stronie komórki.

Pieniądze jakie zmarnujesz na eksperymenty z transmiterami fm wydaj po ptostu na tanie radio z bt. już nawet chińczyka :)

Data: 2018-08-08 08:48:32
Autor: Miroo
Transmitter FM
W dniu 2018-08-08 o 08:26, sirapacz pisze:

[...]

Właśnie. Od razu zyskasz zestaw głośnomówiący.

Ma to jedną wadę. Zwykle mam z różnych względów wyłączony BT w telefonie i zapominam włączyć jak jadę samochodem. Przypominam sobie o tym jak mi telefon w kieszeni zadzwoni :(

Pozdrawiam

Data: 2018-08-08 10:55:12
Autor: T.
Transmitter FM
W dniu 2018-08-08 o 08:48, Miroo pisze:
[...]

A nie możesz włączyć na stałe? Ja tak robię...
T.

Data: 2018-08-08 11:00:48
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b6aaff1$0$610$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-08-08 o 08:48, Miroo pisze:
W dniu 2018-08-08 o 08:26, sirapacz pisze:
Pieniądze jakie zmarnujesz na eksperymenty z transmiterami fm wydaj po
ptostu na tanie radio z bt. już nawet chińczyka :)

Czesto radio zintegrowane z samochodem i nie tak latwo je wymienic.

[...]

Jak pisal - z roznych wzgledow.

Ale jesli te wzgledy daje sie pokonac ... to janosik moze sam startowac.
Ale wtedy baterie szybko rozladowuje :-(

A mzoe by tak radio z BT, Androidem i GPS ? :-)

J.

Data: 2018-08-09 09:26:59
Autor: Marek
Transmitter FM
On Wed, 8 Aug 2018 10:55:12 +0200, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:
A nie możesz włączyć na stałe? Ja tak robię...

Nie spotkałem  takiej pary  telefon+słuchawka BT (przy czym pod "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )  by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT on.

--
Marek

Data: 2018-08-09 00:45:35
Autor: WS
Transmitter FM

tzn? np. u mnie w samochodzie Blue&Me ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Blue%26Me ) tak dziala, tzn. BT wlaczony w tel, wsiadam, wkladam kluczyk i sie laczy automatycznie, odpala yanosika...

Data: 2018-08-10 00:46:17
Autor: Marek
Transmitter FM
On Thu, 9 Aug 2018 00:45:35 -0700 (PDT), WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:
tzn? np. u mnie w samochodzie Blue&Me ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Blue%

To znaczy, że za każdym razem muszę kilka razy włączyć i wyłączyć bt w telefonie (xperia Z) by słuchawka się zalogowała. Częściej się udaje połączyć szybciej jeśli bt w telefonie wyłączam pomiędzy korzystaniem ze słuchawki.
Nie to że ten telefon taki felerny. 10 lat temu miałem Ericsson K800 i zestaw Parrot w aucie. To samo nigdy nie było przypadku by zalogowało się do Parrota za każdym razem. Później była Omnia, te same problemy. Później był sgs2, też nie umiał, w końcu Parrota przestałem używać. Sgs2 został auto się zmieniło na takie z wbudowanym zestawem głośno mówiącym  BT. To samo. Zalogowanie tylko wtedy gdy w telefonie zrobię  off/on BT. W końcu przestałem używać BT auta do rozmów bo nie da się gadać podczas jazdy (rozmówca zamiast mnie słyszy hałas od jazdy). Zmieniłem profil BT samochodowy na tylko multimedia (by używać odtwarzacz w telefonie) a rozmowy przez słuchawkę douszna. To już zupełny dramat. Auto przy włączeniu stacyjki przez dwie minuty musi szukać telefonu (nie statsfakcjonuje go profil tylko audio) przez co blokuje połączenie z drugą słuchawka w uchu. Ale myślałem, że jak zmienię telefon na xperie  to problem zniknie, gdzieś tam, to samo.
Wg moich doświadczeń BT NIE DZIAŁA.

--
Marek

Data: 2018-08-10 13:18:18
Autor: WS
Transmitter FM
On Friday, August 10, 2018 at 12:46:21 AM UTC+2, Marek wrote:

To znaczy, że za każdym razem muszę kilka razy włączyć i wyłączyć bt w telefonie (xperia Z) by słuchawka się zalogowała.

Ja uzywam BT w 99% z Blue&Me i zawsze dziala, poprzednio Motorola Defy, obecnie Xperia XZ1 Compact. Nawet jak rozmawiam przez tel i odpale samochod, to sie paruje i przelacza na zestaw. Mam jeszcze jakas sluchawke (plantronics voyager?) i z nia tez nie ma problemu, ale uzywam tylko sporadycznie i zawsze tak, ze sluchawka jest wylaczona, wlaczam, paruje sie i dziala (... jestem w domu i zanosi sie na dluzsza rozmowe)

Data: 2018-08-10 14:12:51
Autor: z
Transmitter FM
Moje doświadczenia z innymi urządzeniami BT (nie samochodowymi) są podobne. Albo zadziała albo nie zadziała.

Data: 2018-08-09 07:52:44
Autor: Pablo Eldiablo
Transmitter FM
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 09:27:00 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Nie spotkałem  takiej pary  telefon+słuchawka BT (przy czym pod "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )  by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT on.

Każdy telefon, jki miałem automatycznie łączył się z radiem BT Sony, jaki miałem w aucie.

W zastępczym hujdaju i40 tak samo z fabrycznym radiem BT.

Po prostu urządzenia muszą być wcześniej sparowane i BT w telefonie włączony. Radio zaraz po włączeniu próbuje nawiązać połączenie z zapamiętanymi urządzeniami - nic nie trzeba robić/klikać w telefonie.

Data: 2018-08-10 00:49:34
Autor: Marek
Transmitter FM
On Thu, 9 Aug 2018 07:52:44 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:
Po prostu urządzenia muszą być wcześniej sparowane i BT
 w telefonie włączony. Radio zaraz po włączeniu pr?
?buje nawiązać połączenie z zapamiętanymi urz?
?dzeniami - nic nie trzeba robić/klikać w telefonie.

Oczywiście, że są sparowane, się w końcu się połączy. Powiedzmy raz na 5 prób jest od razu połączony gdy w telefonie mam na stałe wlaczone BT. Gdy BT jest wylaczane pomiędzy korzystaniem ze słuchawki szansę na połączenie jest powiedzmy co 2 próba.

--
Marek

Data: 2018-08-10 14:37:46
Autor: z
Transmitter FM
W dniu 2018-08-09 o 16:52, Pablo Eldiablo pisze:

Po prostu urządzenia muszą być wcześniej sparowane i BT w telefonie włączony. Radio zaraz po włączeniu próbuje nawiązać połączenie z zapamiętanymi urządzeniami - nic nie trzeba robić/klikać w telefonie.

Tak jest w teorii.

Dodatkowo bardzo komplikuje tym "wspaniałym" urządzeniom używanie innych odbiorników BT np. słuchawek w międzyczasie.
LOTERIA

Data: 2018-08-10 15:05:09
Autor: wchpikus
Transmitter FM
W dniu 10.08.2018 o 14:37, z pisze:
[...]

Tak jest w praktyce
Jak masz 4 urządzenia sparowane, to do każdego z nich próbuje nawiązać połączenie, oczekując jakiś czas i próbuje następne..
Dlatego skasowanie urządzeń w sink-u pomaga.
Choć nie wszystkie moduły blue próbują nawiązywać połączenie, jeszcze zależne jest to od firmware...niektóre próbują a2db, hfp lub inny profil, a niektóre nie próbują wcale.

Data: 2018-08-09 12:04:36
Autor: Adam
Transmitter FM
W dniu 2018-08-09 o 09:26, Marek pisze:
[...]

Stary Samsung S5, BT włączone na stałe, łączy się praktycznie natychmiast z urządzeniem, które go akurat woła.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-08-09 15:20:41
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkh3ji$kg5$1$Adam@news.chmurka.net...
[...]

Urzadzenia wolaja S5, czy to raczej S5 woła urzadzenia ?
Urzadzenia w rodzaju sluchawki czy zestawu ...

No coz, u mnie niby podobnie, BT odpalony stale, wsiadam, odpalam, telefon sie laczy z samochodem, yanosik startuje ...
a potem czasem widze w czasie jazdy "polaczenie BT przerwane, program zostanie zamkniety za 9s".

Albo wsiadam, i sie tel jednak nie laczy.
I reczne laczenie nie daje rezultatow.
I tak przez dwa dni, az w koncu rusza.

Ale moze to wina telefonu.

J.

Data: 2018-08-10 07:51:35
Autor: Kris
Transmitter FM
> [...]

Nie spotkałem  takiej pary  telefon+słuchawka BT (przy czym pod "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )  by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT on.
Radio Renkforce(modelu nie pamietam ale moge sprawdzić).
Używam z 10 lat w 3 aucie już
Raz prujesz tel z radiem i potem jk wsiadasz do auta z telefonem z właczonym BT to sie łączą od razu
Robi mi to za zestaw głośnomówiący(radio ma osobny mikrofon na kabelku) jak i słucham muzy z youtube czy co tam w telefonie zapodam.
Działa bezproblemowo jak pisałem ładnych pare lat a telefonów już w tym czasie chyba naście miałem https://allegro.pl/radio-samochodowe-renkforce-8015bt-i5045448148.html?reco_id=807ddc48-9cac-11e8-bb3f-6c3be5bbd028&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product&

Coś podobnego do tego- dokąłdny model sprawdzę i podam

Data: 2018-08-12 19:45:26
Autor: Axel
Transmitter FM

"Marek"  wrote in message news:almarsoft.190299739420060262news.neostrada.pl...

[...]

Od lat używam zestawu po BT w samochodach, również w samochodach z wypożyczalni podłączam telefon po BT, korzystam często ze słuchawek i głośników BT i zdarza się raz na 20-30 włączeń sprzętu, żeby się telefon nie podłączył.

--
Axel

Data: 2018-08-13 08:49:53
Autor: Miroo
Transmitter FM
[...]

U mnie łączy się od razu bez problemu z radiem samochodowym.

Na początku nie działało, ale okazało się, że trzeba było wywalić jakiś program z androida (smartlock?), który jakoś przeszkadzał.

Pozdrawiam

Data: 2018-08-13 09:52:01
Autor: z
Transmitter FM
W dniu 2018-08-13 o 08:49, Miroo pisze:
[...]

To nie jest kwestia nawet androida. Uzywałem i win8.1 i ajfona z tymi samymi urządzeniami i jak sobie pomyślę że mam odpalić aplikację i pomodlić się żeby BT się skomunikował żeby posłuchać radia internetowego to już wolę nacisnąć ikonkę FM czy jeden przycisk w wieży.

Tak jestem rozbestwiony. Ale do cho... mamy XXI wiek

Żeby nie nie było szukania winnych połączenie z netem stabilne i wydajne

A sam BT ma problemy ze swoim istnieniem.

Data: 2018-08-08 09:59:56
Autor: Budzik
Transmitter FM
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

[...]

Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z kierownicy i nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2018-08-08 12:24:12
Autor: sirapacz
Transmitter FM
Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z kierownicy i
nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

Data: 2018-08-08 12:49:43
Autor: Budzik
Transmitter FM
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z
kierownicy i nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2018-08-08 06:05:18
Autor: WS
Transmitter FM
On Wednesday, August 8, 2018 at 2:49:46 PM UTC+2, Budzik wrote:

> a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?
> Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

raz podepniesz cos typu
 http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?products_id=8058&osCsid=1
i powinno byc mniej problemow niz z transmiterem, a tel i tak trzeba za kazdym razem podpinac jesli nie uzywasz BT

Data: 2018-08-08 15:59:55
Autor: Budzik
Transmitter FM
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

> a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?
> Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem
:)

[...]

No własnie chce uzywac BT :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2018-08-09 12:32:35
Autor: T.
Transmitter FM
W dniu 2018-08-08 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

U mnie był problem z BT - nie chciał sie łączyć i już. Dopiero po jakimś czasie rozkminiłem, że w radiu była ograniczona liczba możliwych powiązań przez BT i wszystkie były wykorzystane (jeszcze tam były wpisy poprzedniego właściciela). Skasowałem je, podczepiłem swój BT i hula. Może w tym jest problem? Trzeba najpierw zdezaktywować stare, żeby nowe zadziałało.
T.

Data: 2018-08-08 15:07:40
Autor: sirapacz
Transmitter FM

a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

nikt ci nie każe pieprzyć się z kabelkami (poza pierwszym podłączeniem).
Są adapterki chińskie bluetooth zasilane z usb i dające wyjście na kabelek mini jack. wpinasz toto w radio i łączysz się tylko z chińczykiem po BT.

tanie to jak siuśki i działa dobrze.

Data: 2018-08-08 15:59:56
Autor: Budzik
Transmitter FM
[...]

Ok, rozumiem, dziekuje.
Poszukam.

Data: 2018-08-08 16:57:39
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA93890E399369budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

A ten transmitter to jak zamierzasz podlaczyc ?

No i do takiego aux mozna podlaczyc odbiornik BT ...

J.

Data: 2018-08-08 15:59:56
Autor: Budzik
Transmitter FM

[...]

Do czego? Do telefonu przez bluetooth, do pradu przez zapalniczke do radia przez fm :)

No i do takiego aux mozna podlaczyc odbiornik BT ...

I to zmienia postac rzeczy.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2018-08-08 20:26:20
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA938B40F3B708budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Nie pisales wczesniej, ze do telefonu przez BT.

A to na szczescie ogranicza wybor - na allegro tylko 10 stron takich :-)

J.

Data: 2018-08-08 14:30:15
Autor: tck
Transmitter FM

Użytkownik "sirapacz" <newsy@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:pkegf5$pn7$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z kierownicy i
nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

jaki rocznik?
w 'klasyczych' fiatach w rocznikach ~2000-2010 wystarczy podpiąć kabelek w radiu (u chińczyka 5-10zł) z drugiego końca wtyk jack do telefonu. W radiu wybiera się Aux i wszystko działa.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-08-08 14:32:00
Autor: tck
Transmitter FM

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:pkenom$v8n$1node1.news.atman.pl...

[...]

np do FIAT Ducato (2007-2011)
http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?products_id=5349&osCsid=1

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-08-08 15:59:56
Autor: Budzik
Transmitter FM
[...]

2012
Ale to nie ma znaczenia - kabelkologia odpada.  --
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub

Data: 2018-08-08 15:19:13
Autor: Adam
Transmitter FM
W dniu 2018-08-08 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Możesz pójść "na bogato" (i przy okazji ze znakomitą jakością), np tak:

http://configurator.zenec.com/de-de/index.php/hersteller/fiat

Przy okazji może się okazać, że radio będzie Ci pokazywać dużo więcej, niż fabryka przewidziała, np wykresy zużycia paliwa.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-08-08 15:59:57
Autor: Budzik
Transmitter FM
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

[...]

Pewnie ze bym mogł.
kiedys nawet chciałem coś takeigo, również po to zeby zlikwidowac monitor od kamery cofania ale kilku sprzedawców nie potrafiło mi powiedziec, czy po wlaczeniu wstecznego obraz bedzie sie automatycznie przełączał.
W koncu odechciało mi się kombinowania.
Teraz szukam prostego rozwiazania.
Jakos dzwieku nie ma az takiego znaczenia - i tak bedzie lepiej niz w radio, z drugiej strony o jakiej jakosci dzwieku w busie mozemy mowic, zwłaszcza ze czesto z otwartym oknem jezdze.

Przy okazji może się okazać, że radio będzie Ci pokazywać dużo
więcej, niż fabryka przewidziała, np wykresy zużycia paliwa.

Bardzo nudne byłyby te wykresy - 6,2-6,6 w trasie. 6,8-7,5 w miescie Co jeszcze ciekawego mogłbym tam zobaczyc? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2018-08-09 08:03:16
Autor: Pablo Eldiablo
Transmitter FM
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 11:59:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

> po ptostu na tanie radio z bt. już nawet chińczyka :)
> Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z kierownicy i nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

Większość markowych odbiorników od ok. 350-400zł w górę daje możliwość podłączenia sterowania fabrycznego, akurat jestem na bieżąco ;-)

Data: 2018-08-08 13:03:14
Autor: Uncle Pete
Transmitter FM
Ma być sposobem na to aby słuchac radia internetowego w samochodzie.
Wiec tylko sposobem na polaczenie komorki z radiem, sama obsługa tego CO
słucham zostanie po stronie komórki.

Czyli potrzebujesz po prostu czegoś z wejściem analogowym. Tego mojego właśnie tak używam, ale sygnał leci z porządnego odtwarzacza MP3. Jakość dźwięku jest OK (jak na samochód), minimalnie ciszej niż stacje radiowe. Tyle że, jak słusznie zauważył J.F., podobnie wyglądające transmittery mogą być zupełnie różne w środku...

Data: 2018-08-08 09:33:43
Autor: Jacek
Transmitter FM
W dniu 07.08.2018 o 16:59, Budzik pisze:
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

Zapomnij. Miałem kilka i doprowadzają człowieka do szału resetując się po zaniku napięcia, gdy wtyczka się poruszy albo przy wyłączeniu silnika.
Ja sobie poradziłem dorabiając do radia kabel zakończony wtyczką mini jack. Takie wejście AUX typu zrób to sam. Działa to bezbłędnie, tyle, że telefon jest uwiązany kablem. Regulacja głośności jest tylko na telefonie, a w radiu trzeba ściszyć na minimum. No i kabel trzeba dać możliwie krótki i z dobrym ekranem, bo inaczej robi za antenę i łapie zakłócenia od alternatora, wtrysków itp.
Jacek

Data: 2018-08-08 10:28:19
Autor: J.F.
Transmitter FM
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pke6cq$dut$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Akurat mialem taki, co sie nie resetowal.

Ja sobie poradziłem dorabiając do radia kabel zakończony wtyczką mini jack. Takie wejście AUX typu zrób to sam. Działa to bezbłędnie, tyle, że telefon jest uwiązany kablem.

Ma te zalete, ze mozna sobie ulubiona muzyke czy audiobooka zabrac i sluchac poza samochodem.
No i mozna polaczyc odbiornik BT, wtedy nie trzeba kabli.

Regulacja głośności jest tylko na telefonie, a w radiu trzeba ściszyć na minimum.

A to chyba tez jest do przeskoczenia, jak juz w srodkek ingerujesz.

J.

Data: 2018-08-08 11:57:48
Autor: Adam
Transmitter FM
W dniu 2018-08-07 o 16:59, Budzik pisze:
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

Też "przeszedłem" przez kilka różnych modeli.
Ostał się u mnie Savio TR-06.
Z ciekawych rzeczy: ma funkcję RDS, czyli na wyświetlaczu radia widzisz, co leci.

Ma (dla mnie) jedną wadę: po wyłączeniu zasilania startuje od początku utworu, na którym stracił zasilanie. Ja szukałem zabawki do słuchania audiobooków, więc ta funkcja wyklucza go. Został więc tylko jako odtwarzarka muzyki z USB albo SD.

Natomiast nigdy mi się nie zresetował, od kilku lat działa prawidłowo, jakość dźwięku zupełnie przyzwoita, nawet dobra.

--
Pozdrawiam.

Adam

Transmitter FM