Transmitter FM

Data: 2018-08-08 11:57:48
Autor: Adam
Transmitter FM
W dniu 2018-08-07 o 16:59, Budzik pisze:
Może ktoś polecić dobrej jakości transmitter FM pod zapalniczkę do auta?

Też "przeszedłem" przez kilka różnych modeli.
Ostał się u mnie Savio TR-06.
Z ciekawych rzeczy: ma funkcję RDS, czyli na wyświetlaczu radia widzisz, co leci.

Ma (dla mnie) jedną wadę: po wyłączeniu zasilania startuje od początku utworu, na którym stracił zasilanie. Ja szukałem zabawki do słuchania audiobooków, więc ta funkcja wyklucza go. Został więc tylko jako odtwarzarka muzyki z USB albo SD.

Natomiast nigdy mi się nie zresetował, od kilku lat działa prawidłowo, jakość dźwięku zupełnie przyzwoita, nawet dobra.

--
Pozdrawiam.

Adam

Transmitter FM