Transport.

Data: 2011-07-22 14:51:33
Autor: Hades
Transport.
Jest sobie taka oferta:
http://allegro.pl/przewioze-ladunek-warszwa-holandia-mercedes-vito-i1724908165.html
W zwiazku z tym mam pytanie w jaki sposob zawrzec umowe na
taka "prywatna" usluge aby miec pewnosc ze wszystko bedzie w
porzadku? Wiem ze w zasadzie do ludzi powinno sie miec troche
zaufania, ale przy zalozeniu ze powierzony towar moze miec jakas
wartosc to pewne ryzyko jednak jest. Czy wystarcza wiec ustalenia
w obecnosci swiadka czy tez raczej zabezpieczac sie pisemna umowa
(na co "uslugodawca" moze nie miec zapewne ochoty)?
AM

Transport.