Transport moto Lublin-Warszawa

Data: 2009-03-18 07:13:27
Autor: marco
Transport moto Lublin-Warszawa
Potrzebuje przetransportować moto z Lubartowa (k.Lublina) do Warszawy.
Interesowałby mnie ten (21-22.03) lub następny weekend (28-29.03).

Możecie kogoś polecić? Ile taka przyjemność kosztuje? Moze ktoś byłby
chętny?

Moto nie jest zarejestrowany i przy tej pogodzie jazda na kołach
odpada niestety.

Pozdrawiam
marek

Data: 2009-03-18 21:08:54
Autor: Tmek
marco wrote:
[...]

Tu jest cos takiego, ale ile to kosztuje to nie wiem.
http://groupecat.pl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

Tmek

Data: 2009-03-18 23:39:59
Autor: Ozz
Tmek pisze:
marco wrote:
[...]

Nie wiem jak teraz, ale kiedys brali 350 zl brutto, odbior z dowolnego miejsca, dostarczenie w dowolne miejsce. Fakture do zaplacenia przyslali poczta, termin platnosci 2 tygodnie.

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-03-18 21:42:03
Autor: magnes
Transport moto Lublin-Warszawa

Użytkownik "marco":
Potrzebuje przetransportować moto z Lubartowa (k.Lublina) do Warszawy.
Interesowałby mnie ten (21-22.03) lub następny weekend (28-29.03).

Możecie kogoś polecić? Ile taka przyjemność kosztuje?

Okolo 60gr do 1zl za kilometr (trasa w dwie strony), na allegro jest takich ogloszen pelno.

--
Pozdr.
magnes

Data: 2009-03-19 00:14:56
Autor:
Transport moto Lublin-Warszawa
Jedna z prostszych opcji: znalezc samochod z hakiem i wypozyczyc przyczepke. Ostatnio korzystalem z wypozyczalni na Szyszkowej w Wawie.
Cena: 40 pln/doba
Przyczepa na 3 moto.
Szczegoly tutaj: http://www.wiro.pl/index.php
pozdro,